Přidat odpověď
Dle zákona zcela určitě nemáš ty žádnou povinnost prokazovat, že sis nic neobjednala-to by ani nebylo možné. Naopak, pokud po Tobě chtějí něco vymáhat, tak musí oni prokázat, že jsi objednávku učinila. Navíc pokud komunikují pouze emailem, tak bych to nebrala jako něco extra vážného, ale spíš za jejich klasický postup, jak přimět lidi, aby si věci vyzvedli. Pokud by opravdu chtěli argumentovat nějakýma upomínkama nebo něčím, tak můj názor je ten, že by to museli poslat písemně a navíc doporučeně. Osobně bych se vůbec neobtěžovala žádnými telefonáty, ani jinýma výzvědama o co jde, ale stručně bych jim odepsala, že sis nic neobjednala, tudíž nevidíš nejmenší důvod proč by sis měla hrnek vyzvedávat a hlavně platit. Že muselo dojít k chybě na jejich straně nebo jde o špatný vtip, což ale je jejich problém a ne tvůj(měli si objednávku emailem ověřit). Pohledávku zcela rozhodně odmítáš. Že jde pouze o jejich tvrzení, které není a nemůže být ničím podložené a že tudíž ani nemají na základě čeho Tě upomínat, nebo po Tobě něco vymáhat. Taky by mohli tvrdit, že sis těch hrnků objednala dvacet!! A doplnila bych to něčím jako, že jsi s jejich službama byla doteď velice spokojená, že je považuješ za solidní firmu a tudíž věříš, že tento problém si sami nějak vyřeší,aniž by jsi svůj názor ohledně jejich solidnosti musela upravovat. Konec. Žádný prostor pro diskuze, nebo nějaké náznaky toho, že uvažuješ o tom, že by sis to vyzvedla.
Předchozí