Já to nemyslela tak, že nedokáží vymyslet xy dalších věcí, na co je použít.
Jde o to, nakolik a co jim v tomto směru dovolíš, ale na velkou kreativitu tvých dětí vážně věřím. Že dítko zkouší, co vše tím otvorem proleze, bych brala jako že super - zkoumá velikost otvoru a to je pozitivní. Že se dá růžová věž použít na stavění schodiště - vlastně to plní účel hnědých schodů - spíše bych se bála že ho to neunese a dovolila bych mu po tom v rámci bezpečí vlastní i pomůcky ťapat třeba s panáčkem - i když to asi nebude ono. Činely z misek - to nevím, nabídla bych mu na hraní vhodnější věci. Ale podstatné je, že si to potom uklidí.
Jinak pokud fazole všude rozhazuje, místo přesýpání, přendavání - sebrat. Nekompromisně - nechat zamést a uklidit jako pomůcku zatím nevhodnou.