Přidat odpověď
V únoru jsem si koupila přes Slevomat dvě postele od firmy 3dliving. Dodání 2-3 týdny. Firma dodala po několika urgencích jednu postel asi po 5 týdnech, od té doby nereaguje na nic, ani na žádosti o vrácení peněz za nedodanou druhou postel. Slevomat se pouze omlouvá a tvrdí, že firma 3dliving je solidní a peníze mi určitě někdy vrátí, proto její zboží nabízí dál. Vzala jsem si právníka, který to řeší a věřím, že to i vyřeší a peníze dostanu zpátky. Zajímá mě, jak dál postupovat, aby firma dál nemohla okrádat lidi (zdaleka nejsem jediná podvedená). ČOI to nezajímá, tam jsem volala. Tam mi paní na rovinu řekla, že se s tím nedá nic dělat, že to tak u nás prostě chodí.
Fakt to tak je? Žádná možnost, jak se bránit?
Předchozí