Přidat odpověď
To je sice pravda, ale jako nadrizeny by mel mit zajem na tom, aby pracoviste fungovalo = poslat dotycneho a umoznit mu adekvatni pomoc. To podle mne patri k pracovnim ukolum nadrizenych.
Od lidi, kteri pracuji ve zdravotnictvi nebo ve skolstvi nebo na jinych mistech ocekavam, ze jsou skoleni (=cast jejich vzdelani) v jednani s lidmi - ono to taky tu jejich vlastni praci ulehcuje. Jinak ocekavam od lidi, ze vedi, jak se chovat mezi lidmi, a to bez ohledu na to, v jake pozici se nachazeji. Zrovna tak jako ode mne se ocekava, ze se nebudu chovat k okoli jako nevychovany hulvat, a to v jakekoli situaci, a k tomu vedu i svoje deti.
(K tomu memu prispevku o navsteve ocare chci jen podotknouy, ze pres to, ze jsem byla hystericka, porad jsem se vyjadrovala slusne, ac hlasite, a poukazovala jsem opravnene na uplne nevhodne jednani doktora).
Předchozí