Přidat odpověď
Syn nastupoval předloni, kritéria: škola blízko, skvělá učitelka. Nyní jde do 3. třídy a stěhuje se. Původní učitelka učí jen 2 třídy, ostatní učitelé zde nestojí za moc. Během prvních 2 let se ukázalo, že dítě zvládne (nebo spíš potřebuje) náročnější školu (a jako bonus - odchází s ním další 3 děti ze třídy, ve škole již zná děti z MŠ). Zatím není jisté, zda se mu bude chtít na víceleté gymnázium, kvalita na 2. stupni je tu špatná. Chci se vyhnout stresům v 5. třídě (buď - anebo), na slušné základce ho klidně nechám do devítky.
Dcera bude nastupovat příští rok. Pokud bude jistota, že dostaneme učitelku, kterou budeme chtít, nechala bych ji tu alespoň ty 2 roky. Pokud to nebude jisté, půjde jinam. Pak budu rozhodovat mezi 2 školami - buď tou, kde bude brácha (náročnější jazykovka, frontální výuka), nebo sousední školu (větší pohoda, alternativní přístup). Rozhodovat budu podle podrobnějších psychologických testů dítěte.
Předchozí