Přidat odpověď
Mám takový zajímavý dotaz, předem bych chtěla říct, že počítám s doplacením, ale zajímá mě, zda má na to obchod dle podmínek nárok, nebo je to jen má dobrá vůle a obchod jen zkouší, zda peníze dostane...
Objednala jsem zboží za cenu, která se již nedá na netu dohledat, ani zboží ne, protože to bylo jen něco extra z dovozu. Cenu si přesně nepomatuju, jen vím, že byla cca 2000 Kč (je to už téměř 2 měsíce zpětně). Platba zvolena dobírkou.
Vygenerovaná cena objednávky mi ale naskočila "Celková cena včetně dopravy 121Kč (cena zboží 1Kč, dobírka 120)" Tehdá jsem to neřešila, ale teď dorazil balík s touto cenou dobírky.
Obchodní podmínky prodejce:
"...Podáním objednávky Kupující akceptuje tyto obchodní podmínky Prodávajícího a také cenu za objednané zboží a případné náklady na dopravu, jejichž výše je uvedena a k ceně připočítána ještě před odesláním objednávky.
Jakmile Kupující obdrží od Prodávajícího potvrzující e-mail, je nabídka Prodávajícího k objednanému zboží včetně ceny uvedené v objednávce závazná až do doby dodání zboží Kupujícímu. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva je uzavřena doručením potvrzujícího emailu ze strany Prodávajícího Kupujícímu, který je odeslán automaticky neprodleně po přijetí objednávky."
"...Prodávající si vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny nebo popisů výrobku v katalogu zboží."
Nicméně, objednávka zrušena ze strany prodávajícího nebyla, byl mi naopak zaslán e-mail (upřesňovala jsem druh zboží), že "Zboží vyšlu za Vámi dobírkou, tak jak je v objednávce"
Zboží dorazilo, já zaplatila dobríku 121Kč dle objednávky. Ke zboží je ale přiložena faktura na plnou cenu zboží se splatností a číslem účtu, kam cenu uhradit...
Jak to tedy je? Má e-shop nárok na uhrazení faktury, nebo je to jen má dobrá vůle. Minimálně tímto stylem navíc přeplácím onu cenu dobírky 121Kč, protože cena zboží je taková, že měla být doprava zdarma, ale to už je drobnost...
Předchozí