Jednou jsem nenakoupila přes Slevomat, ale přes jiný portál a hned problém: Koupila jsem si povlečení. Nabízely 4 barvy na výběr. Ihned jsem zaplatila, voucher přišel a chtěla jsem objednat - vínová barva, kterou jsem chtěla, není skladem. Po emailovém dotazu mi nabídli pouze dvě barvy (černou a bílou), které se mi ale nelíbí. A nebo počkat až na další dodávku, to ale může trvat až tři měsíce. Není to klamání zákazníka? Nechci čekat tři měsíce, ani si vybrat barvu, o kterou nemám zájem. Mám nárok na vrácení peněz? Máte někdo s takovýmto jednáním zkušenost?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.