Přidat odpověď
asi je kažá ppp jiná, u nás radili, že má číst jak mu to vyhovuje, nenutit do čtení nahlas - od první třídy, právě proto, že číst uměl a dokázal se bavit o přečteném
on teda četl už v ppp v 1. třídě nahlas tak, že podle věku měl za 1 minutu přečíst nějakou část textu, který mu předložili a on přečetl celý text za 40 vteřin a pak věděl, o čem to bylo- Přesto to přečetl s dyslektickýma chybama a s komplikací výslovností
nechali ho pak přečíst si něco pro sebe a mluvili o textu a zjistili, že má schopnpst čtení na úrovní konce 4. třídy, v pololetí 1., takže se o čtení dál už mluvilo jen tak, ať čtení podporujeme, ale nenutíme do ničeho, že s tím co umí už je schopný se sám dohrabat k tomu, co potřebuje pro život, včetně čtení nahlas
Předchozí