Přidat odpověď
Limai - já ale psala, že v té školce, kam děti chodily, chodily děti ven i mimo zahradu, ale ne v dešti, za fukeře - a taky mají kam, nebyly odkázané chodit po rušných ulicích ve dvojstupu a myslet si, že tohle děti milují, protože jsou venku. Dvojstupy děti nesnášejí, protože ta chůze na povel pro ně není přirozená, je to jen pro nutný přesun od někud někam a nechápu, že někdo považuje vycházku ven ve dvojstupu za dostatečný trávení času ve školce, to je šílený. Takže tyhle děti došly na louku, k lesu, kde se mohly rozptýlit a kde mohly poznat byliny, květiny, brouky apod. Jak to učitelka udělala, že se děti nerozptýlily příliš, to mi není jasný, asi na to má šestý smysl, protože když jsem s ní a dětmi pobyla pár dní jako pomocný dozor na školce v přírodě, tak jsem z nich byla na nervy - každý jinde a běželo jinam a navíc jak jsem je neznala, tak jsem nebyla schopná poznat, který dítě vlastně chybí a čeho je schopný. Šílený.
Předchozí