Tak myslím že to chápeš celkem dobře, neměl by být žádný problém s částkami, ony ti to z toho co reálně zaplatíš spočítají (jak, na to jsem doposud nepřišla).
Každopádně vezmi doklady za všechny výdaje, rozhodně za ty společné i řekni té správcové, také nevím jak platíš třeba odpady atd., prostě vše co souvisí s bydlením na to musí být doklad případně předpis, (na všechno si stejně oni sami obesílají dodavatele zda jim to hradíš a jak)..No a musíš vyplnit požadovaný formulář (s tím má naše úřednice krapet problém) ..
No a tohle vše podáváš za každé čtvrtletí zpětně..takže zpětně musíš splňovat požadavky žadatele o příspěvek na bydlení. (tak nevím jak to budeš mít s tou první platbou - prvním čtvrtletí), jestli by jsi neměla žádat až po uplynut právě toho prvního čtvrtletí na to kde bydlíš.atd a na to kam chceš žádat......??
No a jakákoliv platba která proběhne jedenkrát, nebo dvakrát ročně se prostě podává v tom daném čtvrtletí ve kterém byla uhrazena. Tak stejně je to s přeplatkem či nedoplatkem, vše musíš doložit v momentě kdy to obdržíš...dle toho vyměří pro každé čtvrtletí výši příspěvku....