Přidat odpověď
Syn chodí do normální školy. Učení zvládá v pohodě, jen nedává to věčné provokování. Na asistenta to není, to jsme také řešili loni, když měl ty záchvaty ve škole. On má problém s kolektivem. Ten asistent by ho ještě více izoloval od dětí. Učení mu jde, na PPP nenašli žádný problém, u psycholožky , jak si s nim od tří let pokaždé děla testy je vždy min 2 roky napřed. Je na menší škole, tu jsme volili na základě referenci, ale bohužel se ve třídě sešla špatna konstelace dětí. Jak jsem psala i novou p. učitelku překvapilo "jaké hrozné vztahy jsou ve třídě". Hlavně je tam jeden provokatér, který mu nadává do debilů, i před tř. uč. Prý je sama pi.. a ku.... Je jich tam sice málo, což je super, ale atmosfera hrozná.... Jak syn sám říkal, vydí mu, že ubližují i holkám...
minulý týden jsme byli u psycholožky a i ona říkala, že syn potřebuje malý a klidný (přátelský) kolektiv. Třídu o 30 žácích (což možná příští rok hrozí) by prostě nedal.
Nevím, uč. říkala, že se bude se třídou muset pracovat, ale zatím nic... A i kdyby se to tam nějak vyřešilo (v to nevěřím a prý už hodně dětí má v plánu odejít jinam), tak předpokladám že dál nebudou držet 2 třídy o tam malém počtu žáků (15).
Proto hledám tipy na školu o malém poštu žáků ve třídě.
Psycholožka sama doporučovala tu logopedickou, z důvodu přátelského prostředí.
Jinak jak jsem se dívala na ten autismus, když tedy aut. rysy neexistuji, zařadila bych ho do atypického autismu....
Předchozí