Přidat odpověď
Žádné takové oficiální pravidlo na MMB není. Je to víceméně poměrně běžný zvyk pořadí dodržovat, pokud není nějaký vážný důvod ho nedodržet. Někdo nebere za regulérního zájemce "dotazovače", příp. se rozhodne někoho vyřadit díky hodnocení.
Nicméně myslím že je výhradní věcí prodávajícího komu se rozhodně zboží prodat.
Mně se tedy stalo výjimečně že by něco nebylo, snad jedině si pamatuju že šlo o omylem špatně uvedenou velikost. Já ale chápu že to se stát může. Stejně tak při prodeji dodržují pořadí, protože tak si mi to zdá fér.
Já naopak nechápu ty tendenece k negativům, když se stane že něco není - např. když něco někdo prodá někde jinde, nebo zároveň mají kamenný obchod. Při tom množství to fakt někdy nemůže být v lidských silách to držet nepřetržitě on-line, mmb nenahrazuje skladovou evidenci.
Já mám soukromý prodej, ale mám tam pár stovek inzerátů a fakt se může stát že něco zapomenu stáhnout z inzerce, a to ani moc neprodávám jinde, ale třeba občas něco podaruju neteři či kamarádkám, když se jí hodí velikost apod. Není to opravdu můj hlavní "job", takže na to mám čas jen občas po večerech. A prostě chyba se stát může, moc dobře chápu jak k tomu při větším počtu inzerce může dojít, jsme jen lidi proboha. Naštěstí mi to většinou "docvaklo" zavčas při aktualizacích, tak zatím problémy s "domahači se" prodeje nemám.
Fakt ale nechápu že je schopen se někdo kvůli tomu rozčilovat či psát negativy. ale na to si asi musíš zvyknout, holt lidi se tam pohybují různí.
Předchozí