Přidat odpověď
Tuto službu jsem využívala v Anglii, když jsem tam byla několik měsíců s dětma a bez auta. Takže jsem nadšená, že už funguje i u nás. Musím potvrdit, že u nás funguje prakticky úplně stejně jako v Anglii. Uvědom si, že to tedy není žádná novinka, oni s tím mají dlouholeté zkušenosti a funguje jim to.
Udělala jsem tam už asi 15 nákupů. Ani moc nekontroluju při přebírání, jestli je to všechno v pořádku. Teda právo na to máš, ale u většího nákupu by to trvalo dost dlouho, všechno přebrat. Oni s tím počítají, že zjistíš nějakou reklamaci až po odjezdu řidiče, máš pak zavolat na zákaznickou linku. Tam jsem ještě nevolala.
Jednou se mi stalo, že mi dali místo 10 rohlíků jen 5, ale neřešila jsem to.
A jednou nám zapomněl řidič z mrazáku dát zmrzlinu, ale zjistili jsme to naštěstí, ještě než odjel.
Výhoda je, že platí všechny akční ceny jako v normálním Tesku.
Předchozí