Přidat odpověď
Rušila jsem objednávku ve fázi, kdy už zboží bylo expedováno k osobnímu odběru na pobočce (mimo Prahu), platit jsem měla až při převzetí. Napsala jsem email na objednavky@mall.cz, že žádám o storno objednávky, nebyl s tím vůbec problém - viz jejich odpověď:
zboží z Vaší objednávky jsme již expedovali. Pokud o zboží nemáte zájem, prosíme nepřebírejte ho, vrátí se nám automaticky zpět a Vaše objednávka bude následně stornována.
Pokud jste pro platbu zboží zvolil:
a) zálohovou platbu, prosíme zašlete nám číslo svého účtu pro rychlé vrácení peněz.
b) splátky Cetelem, prosíme zašlete nám svoje rodné číslo pro včasné stornování žádosti.
c) dárkové certifikáty, prosíme o uvedení jejich unikátních kódů spolu s Vaším číslem účtu, abychom Vám je mohli nahradit novými a případný rozdíl v částce mohli poukázat na Váš účet.
Vrácení částky, obnovení certifikátů a storno žádosti proběhne, jakmile se zboží vrátí od dopravce.
Za informativní e-maily ohledně Vaší objednávky se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Předchozí