Taky znám z pozice prodejce, ale my se obracíme na Heuréku jen v případě, že můžeme doložit, že je hodnocení "zaujaté" a že se nezakládá na pravdě.
Jinak by mě zajímalo, proč lidi neodpovídají na tyto klíčové maily, nebo proč tyto maily nedorazí k nim - třeba když potřebujeme doplnit barvu u objednávky (růžová/modrá).
Kde končí, spadnou do koše?
Jak tomu předejít?
Protože spousta lidí prostě nezareaguje. Zboží je třeba vyprodáno, nabídneme podobou alternativu a - nic. Pošleme systémovou SMS a - nic. Až třeba z 14 dnů se dotyčný ozve a zlobí se, že jsme ještě obj. nevykryli a dušuje se, že zboží nedostal...
A tuhle nastala vůbec kuriózní situace - paní nám napsala hodnocení, že nás nedoporučuje, že jsme hrozní, že zboží nedostala a nikdo jí nic neřekl - dohledávali jsme a zjistili, že zboží převzala na jméno, udanou adresu a s OP už před 14dny, zaplatila na dobírku, její peníze už máme na účtě....
.
Spletla si obchody? Nebo zapomněla, že má doma nový Babysense a kojeneckou váhu? Nebo jich doma bydlí víc a přebral to někdo jiný stejného jména a zapomněl jí to sdělit.
Tohle by mě fakt zajímalo, je to záhada.