Před pár dny se mi stala taková "zajímavá" příhoda ...
Nakupuji často přes internet a chodím na jeden server, který je založený na prodeji svých vlastních výrobků.
Parkrát jsem již nakoupila, vždy spokojená a dala jsem i kladné ohodnocení.
Bohužel jsem se podívala na profil jedné prodávající a zvažovala nákup. Po prohlédnutí jsem velmi slušně napsala připomínku, že výrobek s názvem příliš neodpovídá realitě.
Pravda, nepřipojila jsem spoustu tleskajících a objímajícícg se smajlíků, zřejmě jsem tím pádem působila příliš "stroze"...
No, byl mi zablokován přístup k nákupu (?) a napsáno, proč jsem tam komentář vkládala ... mimochodem, ten byl odstraněn.
Mrzelo mě, že jsem zřejmě někoho urazila, napsala jsem tedy slušně, že se omlouvám, nechtěla jsem se nikoho dotknout...
No pointa žádná, jenom jsem teď trochu zapochybovala o tom, zda všechny ty nadšené komentáře jsou opravdu pravdivé, když nepříjemná připomínka je vymazána a uživatel zablokován....
Já hodně dám na názory těch, co si už u prodávajícího nakoupili, jejich zkušenost mě zajímá a myslím, že to tak dělá spousta lidí na netu - přečtou recenze apod..
Co si myslíte, je to tedy jenom ojedinělé a obchodníci si na svých stránkách nechávají i negativní hodnocení nebo je to "obvyklé" a já žila celé roky v bludu ?
Nakolik mohu věřit recenzím a hodnocením zákazníků ? Já vím, že to není jediný aspekt při výběru a nákupu, ale určitě jeden z důležitých - spokojenost zákazníků. Jaký je Vás názor ?