Přidat odpověď
Ale ono se všude plánuje na základě nejlepšího možného odhadu budoucnosti, neznám žádnou instituci, která by naprosto přesně znala všechny vstupy plánovacího modelu. Demografické údaje předpokládám k dispozici mají a znají i chování v předchozích letech. Otázkou je samozřejmě spolehlivost takového plánu, ale rozhodně je to lepší než nic. Osobně bych řekla, že spolehlivost nejvíc asi snižuje fakt, že výstupy se mohou měnit skokově (tj. v plánu je třeba 1 třída, ale pokud bude o 1 žáka víc, budou muset být vzhledem ke kapacitním omezením 2).
Na několika předchozích diskuzích se nicméně všichni shodli, že osobnost učitele je naprosto nejdůležitější parametr výběru školy, takže viděno touhle optikou bych fakt ocenila, pokud by se o to ředitelé alespoň pokusili.
Osobně bych teda řekla, že to alibisticky nedělají z toho důvodu, že se pak nechtějí dohadovat s rodiči, pokud se plán změní (což teda vzhledem k problematičnosti některých rodičů lidsky chápu).
Předchozí