Přidat odpověď
jentakj, to může být klidně pravda.
Problém je v tom, že způsob, kterým se ve školce předkládají některé potraviny, je dětem spíš znechutí, než aby je motivoval ke konzumaci.
Klasický příklad, špenát: ta zelená kejda, co se tradičně podávala a někde možná ještě stále podává v jídelnách, dětem většinou nechutná. Takže by se mohlo říci - děti nejsou zvyklé na špenát, nechtějí ho jíst.
Jenže třeba moje děti španát milují, znají čerstvý nebo mražený upravený v různých kombinacích, doma ho běžně jíme, ovšem tu zelenou kejdu ve školce nikdy nejedly.
Podobně čočka: čočku na kyselo s párkem nejedí, různé druhy čočky i jiných luštěnin v domácích polévkách jedí.
A tak by se dalo pokračovat s červenou řepou, rýžovým nákypem, rybami, ovocem ...
Předchozí