Přidat odpověď
"Je to synova volba, ve škole si ponese důsledek svého "šprajcu". "
Já bych tedy neřekla že je to tak jednoduché. Nejde jen o obyčejný "šprajc", jeho součástí je to, že tatínek nerespektuje způsob učení tak jak se ho syn učí ve škole, a také nemá trpělivost se synovými chybami (logicky většími když ho to jednorázově nutí dělat jinak než jak se to učí). Respektovat metodu školy je snad základ spolupráce rodiče ze školou.
A taky nerespektuje synovu povahu kdy z toho tady zjevně vyplývá potřeba určitých rituálů, dodržování harmonogramu apod. Prostě některé děti to tak mají, i dospělí koneckonců.
Dítě má bez reptání přijmout změnu, a to je mu 8, ovšem dospělý, navíc rodič ji přijmout nedokáže (např. že se dítě učí jiným způsobem než jak má on zažito ze svého mládí) ?
Mně tedy osobně přijde víc "zašprajclý" rodič, který toto nedokáže pobrat. I přes vysvětlování manželky si prostě "jede po svém". Tohle fakt nechápu.
O smyslu provedení úkolu zcela jinak než jak se postupuje ve škole - u čtení, v 1-2 třídě, dost pochybuji, spíš je to kontraproduktivní a dělá to děcku hlavě zmatek. A že se stejně nepocvičí v tom co po něm bude požadováno další den ve škole je snad dost zjevné. To ho vážně nemusí dělat vůbec.
Důsledky provedení úkolu s tatínkem nebo vůbec vidím totožně, spíš hůř to první.
Předchozí