Přidat odpověď
Kamarádka dala dceři odklad, i když má domácí školu, je březnová, šikovná, ale taková hravá, zasněná, takže spíš aby jí prodloužila dětství než z nějakého objektivního důvodu, ona nemá moc důvěru a ambice, co se týče formálního vzdělávání.
Ve tvém případě bych zvážila hlavně sociální zralost, ta nevyzrálosti oproti vrstevníkům bývá u ADD poměrně trvalá a doma - když nebude vystaven školnímu prostředí - to těžko dožene. Navíc je to kluk, ještě k tomu letní, ještě k tomu nižšího vzrůstu... Byla bych spíš pro. Já mám druháka, který je sociálně hodně nezralý, ale intelektuálně hodně napřed, a nevidím ideální řešení. Šel do školy bez odkladu v šesti a půl letech, to sociálno zvládá obtížně, ale se svým intelektem by se teď v první třídě unudil k smrti, a jestli náhodou jde přeskočit ročník, tak ve třetí třídě by zase byl v ještě větším sociálním propadu. A domácí škola není řešení, protože on právě kvůli tomu sociálnu do školy chodí, ne aby se naučil číst, psát a počítat.
Předchozí