Přidat odpověď
pokud se jedná o vztah dětí k rodičům, obě mé děti (oba kluci), měli stejné podmínky. Do školky šli ve 3 letech. Pak škola. Střední.. Starší už VŠ.
Starší má se mnou i s dalšími lidmi skvělý vztah. Původně introvert se změnil v extroverta, společenský, komunikativní, sebejistý, přitom hodný. Velmi rád mi vypravuje, máme hezký vztah.
Mladší byl jako dítě společenský, extrovert, ale nevyzrálý, občas upadající do depresí a krátce do agresivity. Nyní je z něj (myslím, že díky učitelce na "základce")v pubertě introvert, nejistí, občas agresivní, nedokáže komunikovat (měl zákaz se ve škole jakkoliv projevovat). Se mnou nekomunikuje a nikdy nekomunikoval, vše dělá po svém, přitom ho nic nezajímá, tudíž neví, jak se co dělá... Je s ním těžké pořízení.
Školská zařízení obě mé děti změnila. Začalo to školkou, pokračovalo školou. V práci se budou muset taktéž podřídit kolektivu. Na výchovu nemám velký vliv - s učitelkami se nedalo "pohnout". Je podle mne úplně jedno, jestli začnou děti ovlivňovat dříve nebo později, stejně je změní.
Předchozí