Přidat odpověď
Ve spěchu jsme s manželem v listopadu vybírali nábytek do jídelny, tato firma nabízela široký výběr, takže jsme objednali s garancí dodání do Vánoc a já jsem obratem zaplatila více než 8500 kc. Bohužel. Od té doby firma mlčí.
Dvakrát jsem volala na zákaznickou linku, poprvé mi slečna slíbila obratem zavolat a dopravit zboží mezi svátky, že ho právě naskladnili. Nic. Podruhé mi řekla, že ho bohuzel naskladnene nemají, že se zeptá nadřízeného a zavolá. Nic. S nikým kompetentním nelze mluvit, jen s operátorkou.
Až teď me bohužel napadlo najít si recenze na Heurece. Otřesné. Plno lidí čeká na dodání nebo naopak neúspěšně bojují s reklamací nekompletne dodaného ci nekvalitního zboží. Obchodní podmínky firmy jsou plné sankcí ze strany prodejce, nijak se ale nevyjadruji k nedodržení dodací lhůty, která ani není na stránkách nijak ohraničena. Máme jen mailové potvrzeni objednávky, kde dodání do Vánoc deklarují.
Lze v této situaci odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení celé částky? Jakou formou to udělat ?
Předchozí