Přidat odpověď
jentakj
Chceš říct, že žáček, který neustále zapomíná, vyjadřuje tím proti učce pasivní agresi? To je hovadina, ne?
Akorát problém bude, že asi hodně uček to tak vnímá.
blbý je, že spousta učitelek nedokáže tyto náznaky nespokojenosti včas rozeznat a neřeší je, je to děcko ,který začne víc zapomínat pomůcky i úlohy, zhorší se mu známky, i když jen o stupeň, je víc hyperaktivní než bývalo... ono jsou to drobný rozdíly, ale najednou a ve všem, prostě se jeho chování zhorší
u klidných a zodpovědných se to neděje, nevím proč, možná ale proto, že to klidný zodpovědný dítko má natolik vyzrálou nervovou soustavu, že se srovná i s drobným problémem a nebo ho dokáže vyřešit, kdežto děcko s nezralou nerovvou soustavou to nedokáže a místo toho reaguje takto
a učitelka, ale častro i rodiče, si začnou stěžovat, nadávat, vyčítat, řešit "jak na něho", trestat ve škole poznámkama a doma trestem za poznámku - a přitom si někdo z nich nevšimne, že to děcko se zhoršilo právě proto, že má problm, který neumí řešit, a nepomůžou mu
takže jestli i ten příkald se školákem je pasivní agresí, pak je potřeba stejně jako jinde vyřešit příčinu, najít ji a vyřešit
je to lepší, než aby byl agresivní aktivně a mlátil kolem sebe, mám dojem, že to je další stádium, když ta pasivní agrese nevede ke změně k lepšímu
zrovna nedávno se tu někdo podivoval, že povsžuju za důležitý zjistit, proč se děcku zhoršil prospěch o jedne jediný stupeň, no právě proto, že za tím může být nějaký nevyřešený problém
Předchozí