Zdražujeme příp. novým zákazníkům, tam cítíme prostor vyšší. Resp. už tvořím cenu jinak (např. v hodinovce častěji)...
Dlouholetý-věrný-pravidelně platící zákazník si odůvodní řádově nižší cenu, než má nový,nevyzkoušený...
Ale je fakt, že zaměstnancům se musí přidávat furt (každoročně), čili musí tomu odpovídat buď víc práce (vyšší obrat) nebo zvýšení ceny. Ale odnášej to tedy víc ti noví, resp. jednorázoví.
Ale podle mě pod cenou mám jen jednoho stálého, tam tedy jsem už rozhodnutá, že od ledna mu to vyrovnám na současnější úroveň. Ostatní jsou furt celkem v pohodě, i když novým už bych řekla o víc.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.