Deníky Fotoalba Recepty Bazar Vzkazy

Na dovolené

Autor: Lucka Šeflová , 26.3.2009

16.-26.3.2009

Protože u nás stále válčí zima a své nadvlády se pořád nechce vzdát, vyrazili jsme s rodiči sluníčku naproti sami :-) V pondělí, 16.3., 5 minut po půlnoci, jsme odletěli do Egypta. Na letišti jsme museli být už ve 22 hodin v neděli večer a vstávali jsme v 21:15. Spal jsem asi necelé dvě hodinky a zpočátku se mi moc vstávat nechtělo. Jakmile jsem se ale dozvěděl, kam vyrážíme a že brzy poletím letadlem, tak jsem byl během chviličky vzhůru a natěšený :-) Na štěstí jsme neměli žádné zpoždění a letěli jsme na čas. Na letišti jsem se ještě stačil vyřádil na kolotoči a v autíčku. Řádil jsem tu, jako kdyby bylo pravé poledne a ne půlnoc :-) Hned první den jsem se zkamarádil s šestiletou Kristýnkou, do které jsem se beznadějně zamiloval :-) a taky s téměř stejně starým Ferdou. Bylo prima, že jsem tu o kamarády neměl nouzi. Hned po příjezdu jsme byli omrknout moře i bazénky, kde se budeme čvachtat :-) Podle informací jsme byli připraveni na to, že tu bude asi kolem 25 stupňů, ale teplota se přes den vyšplhala ještě o několik stupínků výš. Jeden z bazénů byl dokonce vyhřívaný a ten jsem si od první chvíle, stejně jako ostatní děti, oblíbil spolu s vířivkou nejvíc. Vyřádil jsem se ale i v moři :-)

K snídani jsem baštil nejraději vajíčka :-) Mohl jsem je jíst každý den. Kuchař mi tu dělal i palačinky ve tvaru kočiček :-) Jinak jsem typický uličník i v jídle, protože miluju samá jídla, která bych moc jíst neměl, jako brambůrky, lentilky, gumové medvídky, hranolky s kečupem, pizzu a podobně. Samozřejmě, že máma se stará o to, abych to s těmito dobrůtkami moc nepřeháněl a baštil i zdravá jídla :-)

Mou oblíbenou činností bylo chodit se koukat na rybičky. Byla jich tu spousta, všechny nádherně zbarvené. Občas jsme jim i společně s Kristýnkou házeli kousíčky housky od snídaně. Během chviličky jich potom připlavala spousta. Nejvíc se mi líbili "papouškové" :-) Ti byli asi zbarvení nejlíp. Když jsme momentálně neobdivovali rybičky, tak mě bavilo hrát si na písku a stavět hrady, hloubit jezírka, dělat bábovky, řádit v moři a nebo házet kamínky do vody. Koupání a řádění ve vodě jsem si tu opravdu užil. Hlavně v bazénu jsem skákal o sto šest a s rukávky jsem plaval jako rybička. Naši mě nikdy nemohli dostat z vody :-) Našli jsme tu opravdovou pohodu, teploučko a sluníčko :-)

Navštívili jsme tu taky delfíní show. Moc se mi to líbilo. Tři delfínci skákali do kruhů, sbírali kolečka, vozili pana cvičitele, skákali na břeh a jeden z nich uměl dokonce nakreslit obrázek :-) Taky jsme se byli mrknout na místním tržišti, kde jsem se svezl na velbloudovi :-) Naši mi tu koupili tričko s mou oblíbenou rybičkou Nemem a taky s velbloudy :-)

Protože jsem raní ptáče a aby se mnou rodiče nemuseli vstávat brzy, tak mi sebou vezli pohádky. Poprvé se stalo, že jsem se u jedné rozbrečel. Byla to Lovecká sezóna a dojal mě tu medvídek, když mu bylo smutno, tak mě začaly téct slzičky taky. Z pohádek si vybírám ty nejpovedenejší hlášky, které umím většinou použít v "pravou" chvíli :-)

Opět tu nebyla nouze o mé vtipné hlášky. Některé si rodiče dokonce stačili zapamatovat :-) Jednou na pláži jsem viděl Kristýnku s plovákem a myslel jsem si, že si nese boby, takže jsem se mámy zeptal, jestli půjde Kristýnka bobovat :-) S tátou jsme sbírali kamínky a najednou vidíme kraba. Táta se mě ptá: "Fílo, víš, co to je?" A já odpověděl: "Jo, velkej mravenec" :-) :-) :-) Ráno, kolem 9 hodin se schovalo na chvilku sluníčko za mráček a já povídám: "Hele mami, už se stmívá" :-) Před hotelem parkovala každý den limuzína. Pro mě to byla ale "meluzína" :-) :-) :-) Taky jsem se tu naučil říkat "do prkený vohrady" :-)

Oznámkujte článek (jako ve škole)!
1 2 3 4 5
výborný nedostatečný
Zobrazeno doposud 218 x.
Technická podpora: na této adrese. (C) 1999-2011 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.