Deníky Fotoalba Recepty Bazar Vzkazy
    

Patří do deníku

Inglesina ExtracombiBiposto a PegPerego AriaTwin

přináším naše zkušenosti s těmito kočárky

Autor: Káťa+2 Škubánci , 12.8.2006

Při rozhodování, jaký pořídit kočár, jsem vycházela z těcho potřeb:


1. že bydlíme v 8.patře  bez možnosti nechat kočár v kočárkárně, výtah vstup 76 cm
2. že mám malinké auto
3. že chci být schopná samostatně cestovat MHD - eskalátory, busy, tramvaje, metro
4. že se děti narodí na podzim
5. že budu jezdit převážně po městě, sem tam víkend na chalupě.


Takže se mi výběr notně zúžil. Koupila jsem Inglesinu ExtracombiBipoosto, což je velice variabilní kočárek, který se dnes již bohužel nevyrábí. Hluboké korby lze situovat proti sobě nebo vedle sebe, sportovní sedačky potom za sebou, proti sobě, vedle sebe a na podvozek lze bez adaptérů přímo připnout autosedačky. Prvních 6 měsíců jsem na dlouhé každodenní procházky dávala korby vedle sebe, při cestování MHD a autem po doktorech, úřadech, návštěvách jsem využívala autosedaček na podvozku. V 6měsících jsem předělala kočár na sportovní verzi, osvědčily se nám sedačky dávat proti sobě, všude se dalo projet a kočár ani nebyl příliš dlouhý. Bohužel dětem se kolem roku v něm přestalo líbit, sezení je totiž poměrně vysoko, což je výhoda, že se maminka nemusí ohýbat k miminkům, ale pro větší děti už to tak ideální není. Navíc děti vyrůstaly z "vajíček", takže cestování autem by se pro mě stalo dosti náročným (podvozek do kufru, sedačky na sedadlo spolujezdce). K Inglesině bych dodala, že je sice těžká, ale jezdilo se mi s ní velice snadno díky velkým nafukovacím kolům.Podvozek je bytelný, je totiž dimenzovaný pro čtyřčata, takže vydrží skutečně hodně. Znám jeden starší typ, který vozí již pátá dvojčátka:-) Výhoda byla i to, že na podvozek šla připevnit jen jedna korba (sedačka) a nevypadalo to divně, podvozek je totiž krátký, resp. stejných rozměrů, jako monokočár. Totojsem využila jen párkrát, když jsem s malým musela jezdit plavat.


V 15měsících jsem pořídila PegPerego AriaTwin. Rozhodující byla pro mě velice nízká hmotnost (8kg), šířka jen 76 cm (výtah), že nemá středovou řadu koleček (zakopávání), že není zakončen klasicky holemi, ale normálním spojeným madlem. Také nám vyhovovalo, že děti nebyly pevně ke kočáru připoutané, jsou zde kšíry dovolující volný pohyb v mezích kočáru, kšíry je možné využít jako 3bodové nebo jako 5bodové. Aria má samostatná sezení a samostatné boudičky. Je stabilní a také se mi hodně líbila designem.  Nevýhodu bych viděla v tom, že nejsou polohovatelné nožičky, dítě se sice vyspí, ale nemá to pohodlí jako v pořádném sporťáku. Vpředu jsou jakési tácky, kam si děti mohou odkládat pití nebo hračku. Kolečka jsou klasická golfová, malá, přední aretovací, takže je určen pro jízdu ve městě.
Kočár jsme používali rok, když bylo dětem 2a1/4 putoval k dalším dvojčátkům.


Kdybych se dnes rozhodovala, kdy nejsem limitována výtahem, zvolila bych Hartan s taškami od narození + konstrukci na autosedačky, ovšem NE "dlouhou" verzi (Bebecomfort, InglesinaDomino, PegPeregoDuette) ale "krátkou" (Inglesina Biposto, Jané) Jestli bych pořizovala golfky nevím, nejspíše ano.


Káťa a Škubánci

Oznámkujte článek (jako ve škole)!
1 2 3 4 5
výborný nedostatečný
Průměrná známka: 1 (známkovalo 1 čtenářů)
Zobrazeno doposud 1259 x.
Technická podpora: na této adrese. (C) 1999-2011 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.