19.5.2020 18:39:39 Yuki 00,03,07
Škola podistanční
vážené kolegyně, změnila distanční výuka váš pohled na prezenční výuku, hodnocení, smysluplnost práce ve škole, komunikaci s rodiči, žáky, kolegy, vedením...?
Dokážete a chcete se vrátit do starých kolejí?
Já ne. Tato doba mě utvrdila v tom, že je nesmysl chtít po všech to stejné a stejně rychle, hodnotit to známkou, pořád všechny vést a hnát se za výsledky pochybných kalibro a jiných testů.
Zato vidím, že i darebáci komunikují, potvrdilo se mi, že všichni pracují i bez strachu ze špatně známky, dokonce naopak, někteří začali pracovat až s jistotou, že to opravdu na známky není. A dělají poctivě.
Někteří si začali pomáhat, vznikly do té doby nepředstavitelné dvojice nebo skupinky.
Ale jak z toho ven, kdyby bylo potřeba vrátit se ke známkám?
Výuku si udělám po svým, ale hodnocení je s otazníkem.
Ono to souvisí - přehodnotily jste cíl svýho působení ve škole? Já už dřív a zase se mi potvrdilo, že to opravdu není dosahování výsledků v testech, ale pohoda a chuť se učit.
Odpovědět