|
Deník Něco málo teorie fotografování Jak dojem z naší fotografie ovlivní kompozice a světlo nebo jak vybrat správný výřez z toho, co jsme nafotili...
Články 1 až 5 z 5
|
Fotograf musí vidět věci tak trochu jako obrazy v rámu. Tím rámem je hledáček fotoaparátu. Důležitou zásadou je "jít na doraz", aby na fotografii nebylo nic zbytečného. V článku jsou příklady fotografií, které vysvětlují, co je dobrý a špatný výřez.
|
| |
|
|
Existují uspořádání předmětů, která našemu oku ladí a zase naopak. Tímto problémem se malíři zabývali již před mnoha staletími. V článku jsou uvedeny příklady kompozic, které fotografové často využívají.
|
| |
|
|
Komprese obrazu objektivy s delšími ohniskovými vzdálenostmi
|
| |
|
|
Fotografové si na rozloučenou často přejí dobré světlo. Je tomu opravdu tak. Fotografování je vlastně psaní světlem. Když máte špatný inkoust, pořádně také nic nenapíšete. Světlo se musíte naučit vnímat a pozorovat.
|
| |
|
|
A jak ovlivní fotografii světlo při západu a východu Slunce?
|
| |
|
|
Články 1 až 5 z 5 |
|