kachna_ |
|
(18.1.2023 23:17:10) Dcera dnes přišla s tím, že podváděla ve škole při testu za pomoci mobilu, přes školní skupinu, což na ní řekl spolužák. Pokud to bylo tak, jak dcera říká - přišlo by vám horší opisování nebo udání?
|
Rašeliník |
|
(18.1.2023 23:35:59) Rozhodně to udání.
Podváděni/opisování tady bylo vždycky a vždycky bude. Alespoň na střední. Já kdybych občas neopisovala z taháků, tak nedám matiku a nedostala bych se na vysokou, která mě bavila.
Učitel samozřejmě ale nemá dopustit to, aby k přílišnému podvádění při testech docházelo. Je to hlavně jeho starost.
To udání ukazuje, že vztahy ve třídě nejsou ok. Ještě na základce bych to asi pochopila, ale třeba na střední si myslím, že už je nějaké udávání mimo…
|
|
Pruhovaná |
|
(18.1.2023 23:44:03) No, asi to udání 🙂. Připadá mi, že u nás obecně máme k těm Bretschneiderům trochu větší nechuť než v jiných krajích 🙂.
|
|
Federika |
|
(18.1.2023 23:48:52) Udání. Ale dceři bych řekla, že je blbá, jestli má tohle zapotřebí...
|
TaJ |
|
(19.1.2023 0:34:44) Federiko, reagovala bych asi stejně.
|
|
zerat |
|
(19.1.2023 16:50:36) Frederiko, vidím to stejně
|
|
|
Žžena |
|
(19.1.2023 3:05:16) Opisování. A to, že tolik lidí normalizuje podvádění. Holka není žádnej národní hrdina disident, udělala blbost (chápu, že je to běžné, ale nepovažuju za nárokové, aby jí to vždycky prošlo a aby jí za to všichni tleskali). Kluk nevydržel koukat na podvod, tak ho nahlásil. Chápu i tu jeho frustraci, možná to nebylo poprvé a už mu došla trpělivost. Za mne to není stejné jako udání Vomáčky, že řekl "Brežněv je kokot" a ulil se z prvomájového průvodu.
|
K_at |
|
(19.1.2023 5:45:03) Žženo, no podvádění to je. Ale proč? Protože ZNÁMKY. Kdyby se psalo všechno proto, aby učitel měl zpětnou vazbu....ale u nás se chyba a nevědět, nerozumět, zapomenout trestá. Proto taky taháky. A vidím rozdíl mezi občasnou "výpomocí", nebo tím, kdy žák dělá totéž běžně a ještě okatě. Tedy pokud si podváděním průběžně zkresluje výsledky k lepšímu.
|
Manul |
|
(19.1.2023 10:15:37) No ale pak je otázka, kdo vytváří ten tlak na známky - mám dojem, že většinou jsou to rodiče. Jasně, je to to, co se ve škole řeší, ale je i na rodičích, aby významu známek dali nějaký rámec a dítě nepodvádělio jen proto, aby maminka nekřičel, když donese 3 z dějepisu.
|
Žžena |
|
(19.1.2023 10:23:05) Manul, hele já nevím, ten tlak na známky je asi ze všech stran? Já jako rodič bych preferovala, aby známky nebyly, klidně na prvním stupni vůbec. U mých dětí je mi srdečně šumák, co mají za známky, akorát pociťuji povinnost trochu nakopávat puberťáka, kterému se to už počítá k přijímačkám). Ale na známkách trvá škola (hned od první třídy, kdy mi to přijde naprosto uhozené). A pak na druhém stupni zas jde o známky v souvislosti s přijímačkami... Takže bych to neházela na rodiče.
|
Federika |
|
(19.1.2023 10:25:58) U nás na známkách trvají děti Syn už si to rozvrhl tak,aby mu to vyhovovalo, ale když nedostane z chemie, který se chce věnovat, plnej počet bodů, je na sebe fakt naštvanej. A dcera, hmm, docela čekám,až bude na gymplu, aby se oprostila od toho vlastního tlaku na sebe, ta jede jen po jedničkách a občas je na mě naštvaná, když jí řeknu, at se jde se mnou radši dívat na Hobbita, že přece nemusí z toho zemáku mít za jedna....
|
|
Marika Letní |
|
(19.1.2023 10:37:29) "Ale na známkách trvá škola (hned od první třídy, kdy mi to přijde naprosto uhozené)."
Dle mých zkušeností na známkách trvají v naprosté většině případů rodiče. Cituji: kdo se má číst s nějakými kecy, kouknu na známku a vidím.
|
Žžena |
|
(19.1.2023 10:38:58) Mariko, hele mám osmáka a prvňáka, prvňákům letos byla vnucena jednička do žákovské hned prvního září, aniž by se rodiče stihli rozkoukat či něco požadovat.
|
|
Konzerva |
|
(19.1.2023 10:42:05) "Cituji: kdo se má číst s nějakými kecy, kouknu na známku a vidím."
V mém okolí je většina opačných rodičů.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 10:55:25) Julliet, u nás z jednoho předmětu ještě nemají ani jednu známku, z dalšího jim učitelka napsala jediné dvě známky minulý týden. Chemii učí učitelka co ji rozumí jen o trošku více než žáci a občas jim řekne nesmysl, v ruštině se učitelka ukrajinských žáků ptá jak se rusky řeknou některá slova. Na staré škole je ve fyzice učil že úplné zatmění měsíce je jednou za 20 let, že rašple se v dílnách drží oběma rukama za rukojeť. Že když učitelka udělá chybu je to v pohodě, když udělá chybu žák je to nutno potrestat bez možnosti opravy
|
Federika |
|
(19.1.2023 10:56:27) Vrrtáku, proboha, co je to za školu? Já měla pocit, že jste nějak měnili nebo to pletu?
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 11:10:56) Fed ano měnili, úvod je z nové tj současné školy, zbytek jak jsem uvedla je ze staré. Jinak něco je tam lepší,ale spousta věcí je tam podobně jako na staré, nebo je problém trochu jiný a hlavně, je to učitel od učitele, někdo je super, někdo je prostě problém. Mě taky zaráží jak je možné že se tam tolik hodin ruší,že ještě nemají jedinou známku a to je 19.1.,že některé učitelky mají potřebu je teď potápět , za nás to důležité vysvědčení většinou přimhouřili při nerozhodné známce oči a pak tu horší dali třeba na konci roku,kde už je to skoro jedno, na druhou stranu je zase fajn že ve výchovách se jede spíše na pohodu,pokud dítě dělá co má, tak má jedničku , i když neumí zpívat čistě,a nekreslí nějak moc krásně.
|
Federika |
|
(19.1.2023 11:29:00) Vrrtáku, u nás už oba mají uzavřeno, jedou na druhý pololetí
|
|
|
|
Konzerva |
|
(19.1.2023 12:47:20) Hm, to je asi nějaký nový trend zeměpisářů. Na naší škole se taky učí zeměpis tím, že děcka dostávají za úkol udělat prezentaci na dané téma, to odpřednáší a tím je splněn výklad.
|
|
Akrasha |
|
(19.1.2023 22:09:25) U dcery ve škole se jedná také o zeměpis. Vždy měla jedničku, teď od září nová uč. Výuka jenom prezentace. V testu otázky, co si nikdy neříkali, navíc nevědí, co se učit. Psali dva testy, z testu dostanou dvě známky. Oprava je nemožná. Dcera je mezi 3-4, 8.třída. Na vysvědčení zatím vždy 2 dvojky.....
|
Konzerva |
|
(20.1.2023 8:11:33) Jo a v zeměpise měli umět na mapě ukázat objekty,který tam nejsou.
|
Federika |
|
(20.1.2023 8:24:40) Jak, jako, který tam nejsou? U nás slepý mapy frčí, musí zakreslit kdejakej detail, vědět přesně hlavní město úplně všech pidizemiček, to v pohodě, ale zakreslit i jejich polohu, do prázdných míst. Ale je tolik aplikací na webech, že je to oproti nám , kdysi, docela sranda a zábavný.
|
Konzerva |
|
(20.1.2023 10:42:54) Nejde o slepou mapu.
Dostanou seznam hor, řek, měst apod., které musejí umět na mapě ukázat. Ale některá ta místa ve školním atlasu nejsou. Dneska to jde, mají stále přístup na mapy. Ale když to dělalo starší dítě, tak mělo přístup na internet jen občas, když přišel někdo z nás z práce. přišlo mi to divný. Tak buď to má být úkol, vyhledejte kde je ... nebo to je úkol, že na školní mapě je něco a mají to umět ukázat.
|
|
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 13:16:00) vrrrtaku, tvoje historky ze školy jsou nesmyslný, že by nebyla žádná známka za pololetí? že by vykládali učitelé takový nesmysly? Něco o fungování školy vím
že učitel ruštiny nezná nějaký slovíčko by mě nechalo v klidu nikdo, kdo jazyk aktivně nepoužívá ideálně denně nemůže znát všechno, zapomíná se, některá slova vznikají nově, jiná se přestávají používat a nahrazují se, jazyk je živý, vyvíjí se, důležitý je domluvit se a ne znát úplně každý slovo
|
Kaipa |
|
(19.1.2023 13:27:55) Yuki, mám úplně stejný dojem. Navíc mě překvapuje, co vrrrtak (jako provozní zaměstnanec) může všechno vědět.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 20:17:36) Kaipo to jako že když jsem někde provozní zaměstnanec tak nemůžu vědět jaké má mé dítě známky, co jim říkají učitelé ? Asi se budeš divit,ale známky kontroluju denně,vidím i rozvrh, takže i odpadlé hodiny, co se dělo ve škole mi dítě říká- tedy ne vše, ale takové divnosti říká rád,stejně jako cokoliv co ho zaujalo,ať už pozitivně a nebo negativně no a dokonce chodím na třídní schůzky a poslouchám co tam o třídě říká třídní, o jaká to hrůza. Takže ano nějaký přehled mám, ale asi podle vás dvou mám dítě poslat pryč když mi jde povídat, protože je přece špatně vědět něco o dítěti a jeho zážitcích
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 20:23:02) když ty občas píšeš věci, který se netýkají tvýho dítěte, ale co ses dozvěděla ve sborovně
ale děkuju za to, naučilo mě to nenechávat tam nic, co by se nemělo ze sborovny dostat, dávat si víc pozor na to, kdo kdy stojí blízko a může něco slyšet
|
|
Kaipa |
|
(19.1.2023 20:29:41) vrrtaku, že víš o svém dítěti, je samozřejmě v pořádku. Ale ty poměrně často ventiluješ věci, které by podle mě provozní zaměstnanec vědět neměl. Jak k nim přijdeš, je otázka.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 20:38:22) Kaipo co jsem dnes napsala interního mimo infa co mám od dítěte že jsi vytáhla že vím hodně o škole jakožto zaměstnanec ?
|
Kaipa |
|
(19.1.2023 20:50:55) vrrtaku, dnes nic. Yuki ti taky píše, že v reakci na některé tvé příspěvky si jako pedagog dává větší pozor.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 21:05:16) Kaipo ony toho řeknou ve městě dost i učitelky,nedělej si iluze že jsou dokonalé,a dodržují gdpr navíc já to napíšu maximálně anonymně sem,nešířím to po městě kde skoro každý každého zná .A jak jsem psala dřív, spousta věcí je na webu školy veřejně pro všechny- např. volné pracovní místa i s nabízeným platem, nebo taky to co vidím já na bakalářích v plánu akcí vidí úplně stejně každý rodič žáků naší školy, a že to jsou často informace co by vidět neměli -některé ani já ne, ale já přece nemůžu za to, jak to nastavil ten kdo to má na starosti a kdo to tam zadal.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 21:16:55) platy jsou tabulkový a může si je najít kdokoliv na internetu, nemusí zrovna na stránkách vaší školy, jestli si vzpomínám ty ses zmiňovala ne o platu, ale o odměnách a ty se fakt do inzerátů nedávají, už proto, že nejsou pevně daný
akce školy nejsou nic tajného, co z akcí by neměl někdo vidět? kdo kam jede a s kým? určitě si ale vzpomínám, žes tady psala ne o tom, co je na stránkách školy, ale o čem si povídají učitelky u svačiny, protože ty tam sedáváš s nimi
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 21:57:06) Yuki plán akcí jsou nejen akce školy,ale vše co se děje,takže i kontrola budovy hasiči,termíny porad včetně toho koho se týká, kdy přijde ovoce do škol,třídní schůzky ,DVPP-včetně téma a koho se týká,termíny školení,ale i jednání s ospodem,případová konference, kontrola z PPP,či SPC a jiné věci,co by fakt nemusel vidět jak rodič,tak ani já jako zaměstnanec-např. ten ospod. A pokud plán pravidelně čtu,jak je od nás vyžadováno,tak vím co se děje,ale fakt jsem jako rodič viděla totéž-porovnávali jsme to v době kdy už jsme měli tři účty-rodič,žák a zaměstnanec a jen žák viděl o něco méně,ale i tak dost. Na synově škole toto jako rodič opravdu nevidím a přijde mi to správně.
|
Půlka psa |
|
(19.1.2023 22:02:13) "jednání s ospodem"
No a je to: typově: - jednání s ospodem, - jednání s ospodem ohledně žáka Bořivoje Konečného nebo - jednání s ospodem ohledně žáka Bořivoje Konečného, kterého osahává prastrýc?
Pokud to první, tak je ok. Pokud druhé nebo třetí, tak je to samožřejmě špatně.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 22:12:02) Půlko B je bohužel správně, a přesně- toto i dle mě já, a už vůbec ne rodiče nemáme vidět, protože jakýkoliv rodič si pak o tom může po městě povídat, varianta A je v pohodě, to bych neřešila. Sice moc rodičů ty akce nečtou,ale pár aktivních a důkladných se najde
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 22:42:38) pokud škola dává do akcí pro veřejnost konkrétní jména dětí, tak to špatně je, možná neví vedení, že je to vidět, už jsi jim o tom řekla?
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 23:00:19) Yuki ne pro veřejnost, jen pro rodiče a zaměstnance a část tedy i žáky, je to vidět po přihlášení do bakalářů, ne veřejně na webu pro každého. A vedení jsem to neřekla, ale dost učitelek to ode mě ví a jedna z nich co opravdu korektně schovává vše,toto díky mě určitě hlásila dál,protože byla dost vyděšená když jsem ji řekla co jako rodič vidím.
Ke mzdám- trochu zvláštní mi přijde jak daný tabulkový plat ,může být různý,-u nás se třeba nezapočítávají odpracované roky a plat máme všechny stejný , jak někdo kdo to dělá 20 let,tak ta co nastoupí na měsíc jako zástup za nemoc -ta tedy nemá osobní,ale to máme až poslední 2 roky, předtím jsme měli jen základ,takže všichni stejně. Pravda pro nás je to výhodnější.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 23:16:42) rodiče jsou v tomto ohledu veřejnost, která nemá mít všechny informace, takže učitelka nahlásila a předpokládám, že chybu někdo opravil, nebo to tak zůstalo? ono to vypadá z těch minulých příspěvků, že zůstalo, doufám, že ne. Udělat chybu může každý a čím dřív se to dostane k vedení, tím dřív se to opraví.
proč je tabulkový plat v nabídce různý? no třeba proto, že má každý jinak dlouhou praxi, na některý pozice jiný vzdělání, někdo třeba teprve studuje, někdo už je mgr a zatím nemá pedagogický minimum, někdo si k základu přibere nějakou aktivitu, která není povinná.....
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 10:18:48) Yuki, já to vidím stále,jak to vidí rodiče už nevím,nemám už rodičovský přístup abych to mohla porovnat, ale máme dost učitelek a zároveň rodičů,takže dle mě by to měly hlásit ony. K platu- já v tom příspěvku myslela nás,nepedagogy, u pedagogů vím že se to může hodně lišit díky vzdělání,praxi atd.- proto to rozmezí nabízeného platu, ale u nás opravdu dostaneme všechny stejně, ale nabídka stejné práce na jiné zš byla nižší,přesněji nabízeli minimální mzdu, což my máme trochu víc.
Jinak jsem na vás dvě dnes ráno myslela. Ranní dozor,prvně sama, pak už s učitelkama, jak postupně přicházely prohodily jsme pár slov, jenže učitelky dnes něco vášnivě řešily,co se jim od vedení nelíbilo (nedivím se jim) a tak vznikaly na chodbě debatní kroužky, no a jeden u mě a do debaty zapojily i mě, tak mi u toho problesklo hlavou, hm Rodina... , aha teď bych asi měla utíkat ať nic nevím a ne se bavit o pedagogicky-provozních věcech, a málem jsem se začala smát,když jsem si představila jak by jste asi nechápaly kdyby jste tohle viděly a slyšely co se řeší. Jen pro info nebylo to nic konkrétního o jakémkoliv dítěti, ale jeden všeobecný pokyn a pokud chtějí učitelky něco řešit beze mě,tak se třeba se mnou jedna baví o počasí,dojde kolegyně co chce něco probrat tak poodejdou dál ode mě a mluví tiše ať je nikdo neslyší a já to respektuju a nelezu za nimi, to jen pro upřesnění-fakt nevím a ani nechci vědět vše.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 11:51:47) vrrrrtaku, pokud něco vidíš, co není v pořádku, tak je snad tvou povinností to nahlásit, ne?
vlastně není, to by bylo udavačství a udávat se nemá
přesně toto je výsledek toho, že se zavírají oči nad čímkoliv, co není v pořádku, systém má fakt úspěch
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 17:26:19) Yuki, já to tenkrát řekla a že se nic nezměnilo není můj problém a navíc jak jsem psala,dnes už nevím kolik toho vidí rodiče, nemám rodičovský přístup tak co mám hlásit? Mám jít na vedení že předloni jsem to viděla tam i tam a teď to stále vidím jako zaměstnanec a ať se podívají co vidí rodič? Asi by na mě koukali jako na debila, navíc ten kdo to zadává zadává do systému,což je asi vedení školy, taky zadává komu se co zobrazuje. Sice se do mě navážíš, ale fakt za vedením nepůjdu,když nevím jak je to dnes, kdybych to jako rodič viděla,klidně na to upozorním znovu, ale takto ne, protože je varianta že rodiče už to nevidí-mohlo se to po upozornění změnit a já jako zaměstnanec mám povinně mlčenlivost takže to nesmí šířit dál,což nešířím a proto to třeba můžu nadále vidět,protože je složité omezit kdo ze zaměstnanců co v bakalářích uvidí.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 17:35:24) Mám jít na vedení že předloni jsem to viděla tam i tam a teď to stále vidím jako zaměstnanec a ať se podívají co vidí rodič?
ano, já bych přesně toto ocenila
a pokud si vzpomínám, tys to neřekla vedení, ale některé učitelce, takže vůbec nevíš, jestli o tom vedení vědělo
navíc ten kdo to zadává zadává do systému,což je asi vedení školy, taky zadává komu se co zobrazuje
taky zadávám do systému a protože neumím úplně všechno a nemám rodičovský přístup, tak nevím, dokud mě někdo neupozorní, že je něco špatně, ani jestli jsem to správně opravila
taky můžu zapomenout zeptat se někoho, kdo to vidí, jestli už je to v pořádku
u nás provozní do systému nemají vůbec přístup, dost dobře nechápu, k čemu vám to je
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 18:04:02) Yuki, já na to upozornila, kdybych to neudělala chápu tvoje rozhořčení, takto ne-oni mají přístupy jak od učitelek-matek, je jich ve škole víc, takže se můžou jít zeptat jich co vidí, nebo by to mohly aktivně hlásit ony a taky mají ve škole ajťáka, takže můžou se přihlásit jako vygenerovaný rodič a zkontrolovat si to. A já fakt nevím jestli to tenkrát po mém upozornění změnili,třeba ano. A přístup máme v bakalářích jen k plánu akcí a k posílání zpráv,ale na zprávy máme využívat školní email a ne používat bakaláře.Plán akcí vidíme aby jsme věděly ,že třeba v pátek 13.1. v 8. máme být v jídelně na poradě provozních zaměstnanců, nebo v úterý na školení první pomoci, bezpečnosti práce atd. ,nebo že jsou v úterý třídní schůzky od 15.00, takže třídy musíme mít nachystané včas a není asi možno je uklízet jako obvykle, nebo že se děti od 8.hod fotí v družině,takže budou chodit přes chodbu, tudíž se ráno kvůli tomu nevytírá,že má učitelka ve 14.00 schůzku s rodičem u sebe ve třídě ,takže tam taky nevletím uklízet,atd. těch akcí je docela dost co ovlivňují provoz, takže prostě protože naši nadřízení nás zapomínali upozorňovat a pak se rozčilovali že jsme nepřišli na poradu-no když o ní nevím tak tam nejdu ,tak nás raději přidali do systému,protože je to pro ně jednodušší a přidali povinnost to každý den sledovat, protože se zadávají změny každý den-tutéž povinnost mají i učitelky. Stejně jako se závady psaly do sešitu,dnes je píšeme na disk, prostě i uklízečka musí umět s pc
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:09:43) když tobě se nelíbí, jak funguje vaše škola, ale taky neuděláš nic pro změnu, ani takovou maličkost, jako je zeptat se, jestli toto vidí i rodiče, protože ani ty bys neměla vidět třeba datum výchovné komise a o co v ní půjde
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 18:19:13) Yuki já nevidím o co v ní jde, jen že je,kdy je a někdy kdo tam je-někdy ne, bývá tam i jednání se zz, z toho nevím nic jen to že, je v ten čas blokovaná třída,což mi stačí. A já šla jak za učitelkou tak i za svoji nadřízenou
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:22:08) já nevidím o co v ní jde, jen že je,kdy je a někdy kdo tam je-někdy ne, bývá tam i jednání se zz, z toho nevím nic jen to že, je v ten čas blokovaná třída,což mi stačí.
tak pokud vidíš, že je blokovaná třída kvůli jednání a nevidíš jméno dítěte, tak je to přece úplně jedno, ne? ale tys to podala jako porušení gdpr, protože je vidět i to jméno, teď píšeš něco úplně jinýho, naprosto nezajímavýho a neškodnýho
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 18:46:38) Yuki ..kdy je a někdy kdo tam je-někdy ne.. to je moje co jsem psala
...ale tys to podala jako porušení gdpr, protože je vidět i to jméno, teď píšeš něco úplně jinýho, naprosto nezajímavýho a neškodnýho
takže ještě jednou podrobněji, někdy je tam jméno dítěte i vyučujícího, někdy jen jméno vyučujícího co jde třeba na případovou komisi bez jména dítěte a někdy jen jednání se zz ,což znamená že nevím ani jméno učitele,ani dítěte, což znamená že ne vždy se to píše stejně,ale jsou tam různé varianty,od té neškodné po tu problematickou.Takže v čem si protiřečím-že to píšou jednou tak a podruhé onak není má vina.
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 18:49:35) Ono je jedno, že se někdy gdpr neporušuje. Klíčové je, pokud někdy ano.
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:54:39) fakt by bylo dobrý přijít za vedením a říct, žes už to kdysi říkala paní učitelce, že vidíš něco, teď to vidíš taky, tak nevíš, jestli je to v pořádku, jestli totéž vidí i rodiče
nahlásit něco kolegovi z jiné směny je fakt nesmysl, učitelka to možná řekla jiné učitelce, že by to stačilo? prostě takový věci neřeší kolega, ale nadřízený, jinak bych to vůbec za ohlášenou věc nepovažovala
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 19:09:34) Yuki už jsem několikrát napsala že jsem to hlásila i svoji nadřízené-což je vedení školy, mimo to, že jsem to řekla učitelce-mimochodem zrovna té co GDPR dodržuje velmi úzkostně,takže ta to rozhodně s vedením řešila taky,ona to do ztracena zajít nenechala,takže vedení a učitelka to ode mě ví. Mám pocit jako bys četla každou druhou větu
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 19:10:41) V tom případě jsi asi udělala nejvíc, co jsi mohla.....
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 19:17:44) že i vedení čtu poprvé
fakt by mě zajímalo, která je to škola, že je tam tak extrémní bordel úplně ve všem
|
Delete |
|
(20.1.2023 21:56:37) psala několikrát, že to řekla i své nadřízené. Nepoužila slovo vedení, ale přímý nadřízený provozních zaměstnanců, i kdyby nebyl součástí vedení, k vední školy mnohem blíž než řadová uklízečka.
Nevím, co se ti nezdá, už jsem několikrát poznamenala, že fungování v jejich škole připomíná tu naši, a to to vidím z úplně jiné pozice.
U nás se tedy po covid době dost zlepšilo, ale problémů je pořád dost, viz můj včerejší vstup do této diskuze.
|
vrrtak |
|
(22.1.2023 12:56:10) Delete děkuji , už jsem uvažovala jestli je část textu neviditelná
A pro Yuki pokud máš pocit,že na všech školách tak jako u vás, je vše zalito sluncem a problémy typu co píšu já, ale i jiné místní uživatelky, neexistují, tak si prosím najdi na fb skupinu problémy ve škole, budeš se divit čeho všeho jsou učitelky schopné, tam když si čtu,tak u nás je vlastně ještě docela dost dobře. PS- známka z toho jednoho předmětu tam stále ještě není, jen stále nevím kam uložit ten screen abych ti ho tu mohla ukázat
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 15:20:54) nikde není vše zalité sluncem, ale taková hromada problémů je divná.
vystřídala jsem pět škol, od vesnice po krajský město, kluci chodili na šest jiných, zase od malýho města přes okresní po krajský, a takový bordel nebyl nikde
teď mám konečně možnost ovlivňovat, co se ve škole děje, jak se škola prezentuje na venek a ano, je to práce, ale je potřeba zapojení všech zaměstnanců, každý musí mít chuť něco zlepšovat, podle svých možností
takže třeba kdyby za mnou přišel kdokoliv z kolegů nebo personálu, že už něco dvakrát říkal a pořád to nefunguje, udělám maximum pro to, aby to fungovalo, fakt bych si o něm nemyslela vůbec nic špatného, naopak
Jak psala i Delete, všechno neumí nikdo a bez zpětné vazby to prostě nezjistí
a právě o tom to je
nás zajímá názor všech, kdo mají se školou cokoliv společného, děti, rodiče, zaměstnanci, veřejnost, zvláštní kapitolou jsou sousedé školy, a vždycky se snažíme zlepšit, co je špatně
samozřejmě že to nejde ani vždycky, ani rychle a často ani na poprvé
škola je o lidech, proto je to náročný místo, když jsem nebyla spokojená se školou kluků, změnili jsme, i za cenu velkých komplikací, já sama jsem střídala školy spíš kvůli tomu, že jsem se přizpůsobovala klukům a jejich potřebám, včetně dopravy do školy
výhoda pro mě je právě v tom, že jsem školy poznala z několika pozic, mám srovnání a mám trochu představu, co jde dělat jinak
ono nadávat na to, že něco nefunguje, tím se nic nezmění, takže žádný Facebook číst nebudu, to je ztráta času
co se týká chybějící známky, není nic jednoduššího než napsat učitelce, případně vedení, zeptat se, jestli není někde nějaký technický zádrhel a požádat o změnu mimochodem toto se u nás řeší taky, nedávno byla schůzka, kde se maminky ptaly, třídní jim hned ukázala, že tam známky jsou, s konkrétní učitelkou jsem se pak bavila, že by jich ale mělo by víc, ona něco neměla zapsané
kdyby ty maminky jen tak nadávaly na náměstí před školou, k nám by se to nedostalo a žádná změna by nebyla
já věřím tomu, že teď maminky ví, že je nikdo s dotazem nevyhodí a přijdou kdykoliv zase a kolegyně si dá pozor, aby zapisovala všechno včas, já to považuju za dobrý řešení a za vyřešený problém ke spokojenosti všech, stačilo pár minut a minimální energie
|
K_at |
|
(22.1.2023 15:26:33) Yuki, super, to je zn.ideal. ale jde to především díky tomu, že vedení je přístupno diskusi a změnám. A kolegové se angažují. A tohle jsou věci, které vrrrtak fakt neovlivní. Navíc z pozice technického personálu. Což je pozice, kterou dosud někteří učitelé a ředitelé berou jakou "drž se hadru a nevotravuj".
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 15:29:41) kat, já vím, že není snadný změnit ani školu ani práci, ale být někde, kde mi není dobře, udělala jsem vždycky maximum pro změnu
aby se kolegové angažovali a vedení bylo přístupné změnám, musí být ta zpětná vazba, ono to je provázaný, a když to nestačí, tak hledat a odejít
|
|
|
vrrtak |
|
(22.1.2023 17:19:50) ...takže třeba kdyby za mnou přišel kdokoliv z kolegů nebo personálu, že už něco dvakrát říkal a pořád to nefunguje, udělám maximum pro to, aby to fungovalo, fakt bych si o něm nemyslela vůbec nic špatného, naopak...
Hm to jde tam kde je někdo ochotný naslouchat a snést to, že vlastně tímto kritizuješ nebo ukazuješ na nedostatky jeho práce i když v dobrém úmyslu. Až párkrát přijdeš a dozvíš se že se máš starat o svoje a neřešit co se tě netýká-půjdeš si nechat vynadat znovu? Já tedy už ne, dělala jsem to dost dlouho,ale abych poslouchala že se starám o co nemám, tak dnes už jo zvažuju, kdy se ozvat.
...co se týká chybějící známky, není nic jednoduššího než napsat učitelce, případně vedení, zeptat se, jestli není někde nějaký technický zádrhel a požádat o změnu...
psala jsem učitelce kvůli vymazané známce-myslíš že mám nějakou odpověď? No nemám. Psala jsem jiné učitelce ohledně zprávy z PPP, že doporučení nejsou vůbec úplatňované (tedy psala jsem to jemněji a rozepsaně) a dozvěděla jsme se že ve zprávě přece nic není že by měl mít ohledy či úlevy, že když chce tak zvládá a diagnóza učení neovlivňuje. Takže opět další učitelka co diagnózy od doktorů neuznává,protože je přesvědčená, že když dítě chce, tak své projevy umí perfektně vymizet. Fakt po těch letech nechápu proč k těm doktorům a do PPP chodím.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 17:25:43) pokud se nedočkáš odpovědi od učitelů, dej mail do kopie vedení
zkus upozornění na problém podávat jinak než kritiku, možná by to mohlo pomoct, ale je otázka, jak u vás fungují vztahy a jak zrovna ty vycházíš zrovna s někým konkrétním, zkus místo ředitele zástupce, nebo naopak
pokud jsi v práci, kde jste na sebe naštvaní a všechno se považuje za kritiku, pak bych měnila místo
jestli jsi odněkud kousek na sever od nás a je to problémová oblast, nebude tam tak velký problém najít místo jinde, kde bude naděje na lepší vztahy
diagnóza z ppp není od doktora, pokud učitelka nerozumí zprávě a je v ní něco, co ovlivňuje výkon a chování žáka, pak je dobrý upozornit vedení a požádat o spolupráci výchovnou poradkyni
co v té správě máte? ono je to teď složitý, ani ppp nenapíše třeba dysgrafie, takže je to boj vůbec zjistit, s čím máme tu čest
|
vrrtak |
|
(22.1.2023 21:19:15) pracovně, ať ty školy rozlišíme- nepodávám to jako kritiku, řeknu v klidu v čem vidím problém a oni mi řeknou že žádný problém není,nebo že se starám o co nemám.Mám nad sebou tři nadřízené-školník,zástupkyně a ředitel-ti první dva jsou jedna ruka a ředitel si naše problémy vyslechl jednou-to jsme si všechny s ním vyžádaly schůzku,v té době nefungovalo skoro nic,takže už se ozvaly i ty co jinak mlčí, pak ho ale ti dva zpracovali, že vlastně problém není a výsledek byl- nechoďte za mnou, dodržujte hiearchii, máte svoje dva nadřízené a neotravujte mě s malichernostmi, od toho tu nejsem.No a pak to vypadá jak vypadá, ředitel vydá nebo řekne na poradě něco-třeba důrazně řekne že musíme psát každou závadu co vidíme,včetně třeba i pomalované zdi atd,když to uděláš,vynadá ti školník proč mu to tam píšeš, že on to nemá jak opravit,piš jen co jde opravit-tak jak vyhovět oběma stranám? A takových situací je více,takže pak už fakt dělám jen to nezbytné a jsem skoro slepá hluchá.
Po jiné práci jsem se dívala,hodně intenzivně v době kdy to skřípalo fakt dost, jenže tady moc práce není,co jsem zkusila tak nevyšlo, jinak bych musela dojíždět a i když bych si o něco platově pomohla,tak za bus bych dala tolik že se to finančně nevyplatí,navíc ztratím i dost času.A nedělám si iluze že nenarazím zase na někoho s kým si nesednu, všude je někdo takový.Teď navíc se dost propuští,tak škola je taková trochu jistota, a teď je to fakt docela v klidu,až na to co jsem psala vedle
K synově současné škole-diagnóza není z PPP, tu má od neurologa,psychologa a psychiatra, tyto zprávy jsem musela PPP dokládat aby ji zapracovali do zprávy pro školu. Jenže nemá žádné dys a to je jediné na co učitelky slyší (a to ještě ne všechny jak znám z vyprávění jiných a zkušeností s dcerou).Zpráva je taková dle mě naprd, protože je hodně volná-tolerovat projevy adhd a jeho zasahování do výuky,hodnocení opírat o lepší výkon,přizpůsobit aktuálnímu stavu,nebo zprávě od lékaře-jenže jeho aktuální stav nikoho nezajímá a doktoři nám zprávu pro školu žádnou nedávají, navíc problém je třeba tento týden a doktora máme co půl roku,tak co má psát? Když jsem v PPP řekla že s takovou zprávou na nic nedosáhne,tak mi tvrdili že dělám z nich hlupáky,že učitelé moc dobře víc co mají dělat, no a pak dojde na má slova, že adhd vlastně neovlivňuje výuku,že je to přece jen o chování
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 21:42:25) pokud upozorníš na to, že vidíš v online systému něco, co bys asi jako řidič nebo nepedagog asi vidět neměla, je to přece úplně něco jinýho než pomalovaná zeď, tu může řešit školník a vedení to ani nemusí vědět, ale to jsou úplně nesrovnatelný věci
zkus trochu popřemýšlet o tom, jak mluvíš s kolegy a nadřízenými, co by se dalo dělat jinak, protože máš těch konfliktních situací nějak moc, nikde nejsou lidi svatí, ale takových problémů, dokonce s novou kolegyni, kterou potom poslouchají i ti, kdo tě znají, to je divný
adhd není jednoduchá diagnóza, ale ani to není nic výjimečnýho, na každé škole je pár takových dětí, náš nejmladší měl podle ppp symptomy adhd, prostě se tak choval, i když neurologicky byl v pořádku chce to pevný hranice, režim, jasný jednoduchý pravidla, a chválit a chválit za všechno, co je dobrý, přitom ale trvat na dodržování těch pravidel, takže ještě v 9. třídě občas proběhne setkání s rodiči, kde rodiče, kluk a já dáváme dohromady, co bylo blbě a jak to má být, spolupráce je nutná, bez té to nejde
sankce jako u ostatních, v dospělosti musí dodržovat taky to stejný, takže si postupně musí zvykat, Na prvním stupni bývají děti s adhd ještě jenom živější, na druhým víc porušují pravidla, třeba ničení věcí (díra do dveří), kouření na wc, ale i drzost a arogance, a tam už nejde dělat rozdíly kvůli adhd je dobrý s děckem hledat , co ho vyprovokuje, co ho uklidní, kde se může odreagovat, do čeho může praštit, aby se naučil regulovat sám sebe
|
K_at |
|
(22.1.2023 21:51:06) Yuki, není na tom divného nic - s novou kolegyní. A upřímně řečeno, Vrrrtak je asi ráda, že je vůbec ráda. Z toho, co tu za ty roky psala, je snad více než jasné, že prostě vztahy a poměry v té škole nejsou ok. Upozornění na míru konfliktů se mi zdá dost nefér.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 22:29:55) možná ti to přijde nefér, já považuju za rozumný zamyslet se nad tím, jak člověk působí na svoje okolí, protože pokud to neudělá, nic na sobě nezmění, ani nepochopí důvody okolí a bude se to pořád opakovat
jediný, co člověk může změnit, je on sám
|
vrrtak |
|
(22.1.2023 22:44:58) Yuki a se zastupující kolegyní se vídáme doteď, s další co tam byla teď si povídáme taky bez problémů, problém je jen ta jedna
|
|
|
|
vrrtak |
|
(22.1.2023 22:43:24) Yuki ono se to blbě popisuje pokud nechci být ve všem úplně konkrétní, ten příklad se zápisem o popsané zdi není srovnatelný s gdpr,ale tak nějak to je-upozorním na něco a jim přijde že se starám o co nemám, víš kolik práce mi dalo vybojovat školní emaily a hesla k nim? Email nám zřídili celkem rychle,ale než zástupkyně pochopila že ona nám tam sice dávno zprávy posílá,ale my nemáme heslo,takže se k nim nedostaneme, než pochopila že sice ano heslo si dám podle sebe,ale první musím dostat to centrálně nastavené, trvalo to skoro půl roku a ostatní to neřešily,jen já chodila otravovat že stále ještě ne, protože vždy řekla že to ajťákovi řekne a nic, pak totéž s heslem ke školním pc-piště závady na pc, však email máte, no fajn tak to můžu psát jej z domu nebo z mobilu,protože školní pc jsou přístupné jen po zadání jména a hesla.Ale prostě jsem ve zvláštní situaci, na jednu stranu velmi rádi využívají že mám přehled,kde co je, jak to kde funguje,navíc jsem služebně druhá nejstarší,prošla jsem více rajónů a na naší budově jsem už jediná z provozních co je tam od začátku, na druhou stranu jim to vadí když to využiju jinak než se jim hodí.A kolegyně je totální manipulátor,co si rád hraje na chudinku,neboj už ji to většina nežere,ale nějakou dobu to trvalo, než na to přišli,no a pár jich ještě na to nedošlo-to není o mě, ona potopila více lidí a navíc na všechny donáší a to i na učitelky.Možná ti přijde že mám dost konfliktů,ale jsem jediná z uklízeček co šla na vánoční večírek a v pohodě seděla mezi učitelkama a asistentkama,a nikdo s tím problém neměl.
ADHD, chování tak nějak jde,on spíše naráží se svými prvky aspergera,a i s vyčerpáním-je i hypersenzitivní na zvuky, ale do výuky porucha pozornosti zasahuje dost-přeslechne zadání, vyrušuje ho vše co je pro něj okolo zajímavější než výklad atd. A toto učitelé neuznávají,všichni vidí jen chování, že je ukecaný, se spolužáky vyzkouší kouření atd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 18:30:30) Počkej, tak vidíš jako rodič, že jde o ospod řízení a jméno konkrétního žáka nebo ne? Původně jsi to popsala takto. Pokud tam rodič vyčte jen to, že ve třídě v daný čas něco řeší učitelka Vomáčková, tak je to jedno. Nebo ohledně toho ospodu nešlo o blokaci místností, ale o něco jiného? Možná se ztrácím ve větvích příběhu.
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 19:18:43) Půlko je tam všechno možné,jak nezávadné tak i problematické a to bylo to na co jsem upozorňovala. Ale já nechápu proč je za to dávaná vina a odpovědnost mě. Já na to upozornila a dál to není můj problém, navíc opravdu už přes rok nevím co vidí rodiče žáků školy, takže je možné že už nic takového nevidí, já na to upozornila vedení chvíli před rozhodnutím o tom že dítě půjde na jinou školu,což je cca měsíc než mi vypnuli přístup,protože dítě přestalo být žákem školy. Takže vedení to vědělo a jak s tím naložilo není moje starost
|
Delete |
|
(20.1.2023 22:02:25) K těm Bakalářům, myslím, že už jsem hodně pokročilý uživatel, ovládám desktopovou i webovou aplikaci i jako správce, umím nastavit každou blbinu, ale přesto se stalo, že rodiče viděli informaci, kterou vidět neměli. Nakonec jsme volali na podporu Bakalářů a po chvilce zkoumání nám bylo řečeno, že problém je na jejich straně, protože veškerá nastavení jsou jen pro desktop a web, ale ne pro mobilní aplikaci, která by se sice nějak měla synchronizovat s tou webovou, ale ne, no. Třeba právě to nastavení u akcí. Takže kdo se do Bakalářů díval přes mobilní aplikaci, viděl vše bez ohledu na nastavení. A takových je mnohem víc než těch, kteří používají tu webovou nebo desktopovou . Ani nevím, jestli už s tím Bakaláři něco udělali. Ale evidentně jsme byli první, kdo to řešil . Je to asi 2 měsíce zpět.
Jo a řešit jsem to začala ihned, kdy se ke mně ta informace dostala, což bylo asi měsíc od začátku těch akcí, které měly některým uživatelům zůstat skryté. Ačkoliv většina používá tu mobilní aplikaci, tak nikdo nepřišel, že vidí, co vidět nemá. Logicky, žáky ani rodiče nenapadlo, že to, co vidí, vidět nemají. Učitelé považovali za normální, že akci vidí, kvůli změně rozvrhu. Takže se na to přišlo, až když na mě vystartovala výchovná poradkyně, jak je možné, že s ní děti o té akci mluvily, když o ní neměly vědět a já jsem říkala, že to nastavím. Myslela si, že jsem to schválně neudělala nebo znovu změnila, protože u toho nastavování byla. Takže jsem se začala bránit a hledat a testovat. A potom jsme tedy volaly tu podporu Bakalářů, abychom se dozvěděly, že je nějak nenapadlo tyhle věci pro mobilní aplikaci řešit .
|
|
|
|
|
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 17:49:54) "Mám jít na vedení že předloni jsem to viděla tam i tam a teď to stále vidím jako zaměstnanec a ať se podívají co vidí rodič? Asi by na mě koukali jako na debila"
No, nahlásit to mi přijde jako rozumná věc. Jako zaměstnanci ti přece může (mělo by) záležet na tom, jestli se zaměstnavateli něco špatně nezobrazuje. Nijak to nesouvisí s tím, jestli je to tvoje odpovědnost nebo není. Také hlásím kolegům z důvodu reputačního rizika různé věci, kterých si za provozu všimnu, ačkoliv je to jejich odpovědnost a hlásit bych jim to nemusela. A jiní zase hlásí mně, že si všimli, že mám něco špatně něstaveno. Jsem moc ráda, že nejsou lhostejní, ale konají.
|
sovice |
|
(20.1.2023 18:10:00) Půlko,
ale jsou to tvoji kolegové. U Vrrtaka jsou to nadřízení a její práce je úplně jiná, ona v té škole uklízí a podle toho, co tu píše, se k ní nechovají moc s respektem.
Sdělila to nějaké učitelce - čili správným směrem. Yuki tu píše, že neví, jestli to ta učitelka předala dal - ale to už není její odpovědnost. Má snad být "odpovědnejsi" než ta ucitelka?
Mně teda primárně vůbec nejde do hlavy, proč měla jiný než rodičovský přístup.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:14:33) učitelka není její nadřízená, pokud vidí nějakou chybu, proč z tím jde za řadovým zaměstnancem? má jít za svým nadřízeným
zvlášť když v té škole nefunguje vůbec nic a ona to ví
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:19:14) představ si to ve fabrice, uklízečka přijde za dělníkem, že je někde nějaký problém no a jako co? to je na úrovni pomluv, ne oznámení, aby se s tím něco skutečně dělalo zvlášť když se běžně na chodbě probírá nespokojenost a co se zase nepovedlo, když v takové atmosféře řekne, že je vidět v systému něco, tak to ta učitelka pravděpodobně vůbec nemusela vyhodnotit jako informaci, kterou by si měla pamatovat poté, co se na té chodbě rozejdou každá za svou prací
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 18:25:55) Mohou to být kolegové i nadřízení, ale většinou hlavně lidi, které vůbec neznám. Přijde mi to úplně ok. No ale pokud už to jednou hlásila, tak je to něco jiného. To jsem asi nepochytila, že je to věc, která byla s dobrou vůlí nahlášená a v rok ji neopravili, ačkoliv o ní věděli. To je jiná situace.
|
|
|
vrrtak |
|
(20.1.2023 18:15:31) Půlko já to ale hlásila v době kdy jsem to viděla jak jako rodič,tak jako zaměstnanec,takže vedení o to vědělo, pak jsem díky odchodu dítěte o rodičovský přístup přišla ze dne na den a teď nevím. Já to prostě vidím tak, že mi někdo řekl že je tento problém, a buď je mi to jedno a nechám to tak dál a nebo mi to jedno není, řeším to,snažím se to nastavit jinak,ale to nastavení si zkontroluju, protože já jako vedení třeba vidím jinak než ostatní a tak požádám svoji podřízenou ať se přihlásí jako rodič a zkontroluje to co vidí a nebo požádám ajťáka ať to udělá a zkontroluje on. A nebudu čekat až mi někdo po více jak roce říká že se možná nic nezměnilo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Půlka psa |
|
(19.1.2023 21:18:47) "např. volné pracovní místa i s nabízeným platem"
Timhle se nic neporušuje. Nabízený plat se uvádet smí. U konkrétních osob nesmíš říct, kolik berou, protože je to osobní údaj. U nabízené pozice je to jen údaj bez konkrétní osoby, takže ten údaj není osobní.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 21:46:02) Půlko ano ,ale mě bylo vyčítané že vím kolik u nás bere učitelka,vychovatelka atd. ale já nevím jestli má učitelka Nováková 35 a na odměnách brala 5 a učitelka Novotná 37 a odměny 8, ale vím že jejich plat je v určitém rozmezí -dle inzerátu a vím že se dávaly odměny, protože emailem všem zaměstnancům přišel pokyn, že kdo dostal do schránky papír k podpisu ať to podepíše a dá do schránky k tomu určené, tak asi nejsem debil,když podepisuju odměny, že je mají i jiní a ne jen já, ale za systém nemůžu.
A mimochodem tabulkový plat, když koukám na inzeráty s nabídkou práce-nefiltruju profese a koukám na celý okres, tak ne každá škola nabízí stejně platy, jak naše, tak učitelů, už se sešlo že tam byla nabídka od nás a z vedlejšího města a rozdíl tam byl
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 22:41:13) ale každá škola může nabídnout co chce, pořád to není nic tajného, většinou je tam rozmezí a záleží na vzdělání a na dalších věcech, když se podíváš na nabídku úřadu práce, taky tak každý zaměstnavatel dává nabídku i s platem, co ti na tom vadí?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Federika |
|
(19.1.2023 13:28:07) I u učitele ruštiny? Stačí se domluvit? Nechtěl abych, aby někdo takový učil mé děti... Já se domluvím česky, slovensky, polsky, rusky, německy, anglicky, španělsky, italsky a na učení bych si troufla jen na něco z toho.
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 20:08:00) Fed vnímám to stejně, evidentně ale špatně, protože stačí aby učitel jazyků uměl základy a může učit, hm tak já si myslím že by měl umět víc.
|
|
|
|
TaJ |
|
(19.1.2023 15:46:39) Yuki, syn má třeba za tohle pololetí v chemii jednu jedinou známku...plus měli mít dneska nějaké zkoušení, to ještě nevím, jak dopadlo...v ostatních předmětech toho mají víc, ostatní učitelé jsou v pohodě a známkují tak nějak průběžně. Jako já jsem až doteď známky nikdy moc neřešila, akorát že teď už se to počítá k přijímačkám...
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 17:48:28) TaJ, ale ta škola podle vrrrtaka je dívka úplně ve všem, a co mě zaráží, změnili školy a je to stejný
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 20:06:28) Yuki umíš číst? Nepsala jsem že je tam vše stejné, jen že i na nové škole jsou věci které nejsou úplně fajn. Je zajímavé když někdo napíše že taky nemá zveřejněné známky nebi má jednu tak je to pravda, když to napíšu já tak lžu, škoda že neumím dávat sem fotku,jinak bych ti screenznámek co vidím na škole online dala.Ona je asi má učitelka u sebe a jde o nedůležitý předmět,ale stále tam není jediná známka, ale jo lžu a píšu to abych byla zajímavá. U vás doma děti neříkají co se děje ve škole? U nás ano,takže toho vím dost,ale evidentně je to špatně tak mu tedy řeknu že paní učitelka z netu říkala,že mi nemá nic říkat o tom co se ve škole stalo, že pak vím hodně. To že víš jak funguje vaše škola znamená že víš vše co se děje jinde? A u vás jsou všichni bezchybní? Tak to gratuluji. Jen si protiřečíš taky,protože jsi psala že i ty jsi jako rodič narazila na učitele neschopné, ale jo to můžeš jen ty já ne
|
Půlka psa |
|
(19.1.2023 20:18:35) No, přiznejme si, že od tu od tebe člověk málokdy čte něco pozitivního. Obvykle je všechno špatně. Nemyslím nutně ohledně školy; téma nevím, spíš obecně. Ale po pravdě, ani yuki na mně nepůsobí zrovna jako etalon pozitivního přístupu k životu, takže si imho nemáte co vyčítat .
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 21:27:11) Půlko s tím souhlasím, jenže toho pozitivního v poslední době moc nebylo,což dost ovlivňuje i to že už vidím hlavně to špatné, ale zase napsala jsem že je to na nové škole lepší,takže ne vše je negativní.
|
Půlka psa |
|
(19.1.2023 21:33:59) Však, jo. Jen píšu, že to působí obecně nespokojeně. "Oprávněnost" samozřejmě nesoudím, o tom nemůžu nic vědět a nic mi do toho není. Na každý pád, ať je brzy líp.
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 20:20:25) vrrtaku, těch chyb bylo na vaši minulé škole a teď je na té současné tolik, že jsem jich tolik nezažila na školách svých (jako žák a potom jako učitel) a školách svých třech dětí dohromady, nejsem na své první a jediné škole, a opravdu se mi zdá, že skutečnost taková být nemůže
no a co se týká povídání dětí, dost často si děti něco upraví, něco přidají a něco naopak uberou, trochu přibarví a fakt není dobrý věřit 100% všemu, co řeknou
zrovna dnes jsem udělala během hodiny chybu, stane se, odpolední výuka, už jsem byla unavená, no tak jsem se omluvila, opravila a jede se dál
umím si představit, že někdo přijde domů a bude vykládat, že to neumím, nerozumím, jsem hodinu před nimi, dělám chyby
že to byla jedna chyba v té hodině a jediná v mnoha dnešních hodinách a při spoustě jiných věcí k řešení za celý den, to samozřejmě tyto děti ani jejich rodiče nevidí a neví, ale klidně můžou tvrdit cokoliv
neříkám, že to někdo z mých žáků udělá, ale ukazuju příklad, jak by taková věc mohla vzniknout
|
vrrtak |
|
(19.1.2023 20:54:32) Yuki kde můžu uložit fotku ať ti ukážu screen? Jak vložit už jsem našla,ale tady na rodinu fotka přidat nejde a nevím kde ji uložit abych na ni mohla dát odkaz-žádné své stránky nemám. Pokud mi dítě řekne že se učitelka v hodině opakovaně zeptala ukrajinského spolužáka jak se řekne nějaké slovo, tak jaký by měl důvod si toto vymýšlet? Když starší dítě které chemii studovalo jde syna doučovat a řekne že má v tištěném a vlepeném zápisu chybu, tak se syn učitelky druhý den aktivně na to zeptá, ta mu řekne že to neví a protože mám dítě užvaněné a drzé a během týdne po tomto šli na exkurzi do sš kde je jeden o oborů chemie,tak se při povídání v laboratoři na toto zeptal a učitelka potvrdila že má pravdu sourozenec a že nechápe,jak je může učit něco co není pravda, což je pochopitelně pro dítě velmi zajímavé a tak se s tím doma pochlubí. Ano mám dítě drzé,že si dovolilo ptát se a zpochybňovat chytrost a neomylnost neoblíbené učitelky, protože on od ní vysvětlování učiva nechápe. K fyzice, to bylo na online a já o tom s tím učitelem pak diskutovala a on mi to vysvětloval, že opravdu jim to tak řekl a napsal,protože to chtěl zjednodušit. Jo taky to pro mě byl šok,proto si to pamatuju- mimochodem zkus si vzpomenout na jeho úkoly co jsem sem dávala a jak jsme to diskutovali . To že to zní divně vím,ale my těch podivností přitahujeme až až, a vůbec mě to netěší
|
Federika |
|
(19.1.2023 20:57:42) My jsme měli v osmičce dvě učitelky který fakt neuměly nic, navíc byly hloupý, každýho, kdo řekl něco navíc, přede všemi zesměšńovaly. Je mi zle, jen si na to vzpomenu. Ale to už dnes doufám takhle není.
|
|
|
|
Konzerva |
|
(20.1.2023 7:58:13) U nás je jeden učitel na 3 předměty (ne ty hlavní) a známkuje často,ale do systému to dává najednou s velkým zpožděním. Takže 4 měsíce nic a pak se tam až na začátku prosince objeví 4 známky. U nás naštěstí jedničky,tak to neřeším.
|
|
|
|
|
|
|
Monika |
|
(19.1.2023 10:56:31) Julliet, to je pravda, dcera chodí na ZŠ, která byla považovaná za "lepší" (málo problémových žáků), s rozšířeným vyučováním jazyků a z toho důvodu i s "lepšími učiteli" (samozřejmě s výjimkami). Ale letos má dcera 3 nově přijaté učitele a s těmi tedy ředitelka buď neměla šťastnou ruku nebo spíš neměla vůbec na výběr a je to kalamita. Učitelka Aj byla nějaká podvodnice, která už asi potřetí nastoupila do zaměstnání (s nějakými falešnými doporučeními) a po týdnů nastoupila na dlouhodobou neschopenku a už ji nikdo neviděl. Nahrazuje jí (prý dočasně) nějaká asistentka pedagoga z 1.stupně, která asi trochu anglicky umí (dle dcery prý ale hůř než mnozí její spolužáci, kteří mají tendence ji opravovat), ale určitě neumí učit a je asi ze všeho nešťastná. Poslední hodinu prý vyřešila tak, že každému rozdala jednu větu v Čj, kterou si měli přeložit do Aj a postupně to chodili přepisovat na tabuli - to byl celý program hodiny Aj - překlad 1 věty!!!
|
|
|
|
|
|
|