| PajaMaja | 
 |
(11.10.2009 22:50:31) Dobrý den-mám dotaz -kamarádka koupila notebook a jelikož byl špatný,reklamovala jej. Vrátili jí ho přepravní službou DHL.Zásilka vypadala ok, ale když doma notebook zapnula,zjistila,že je prasklý monitor. Ihned volala do společnosti odkud jí noťas zaslali. A tam se nyní kroutí,že možná by to i uznali jako reklamaci,ale že neví jak se vyjádří z přepr.služby DHL. Má nějakou možnost jak noťas opravdu vyreklamovat,nebo když jí řeknou z přepravy že má smůlu-tak má smůlu?? Děkuji...
|
| EditaMT | 
 |
(12.10.2009 7:48:11) přeji mnoho štěstí, ráda bych odpověděla - jistě reklamaci musí uznat...
Bohužel nemusí vůůůůůbec nic - sama procházím neskutečným s naší pračkou... 5 oprav, 5 stejných vad - stále neopravená - nyní na testování v servisu.... protelefonovala jsem neskutečné peníze.... celá věc se táhne od února!!!!!! - nikde dovolání a jak to dopadne? - jestli se vada v opravně neprojeví - co je platné že má chytrá pračka opětovně ukazuje chybu!!!! an monitoru!!!! - tak mi ji vrátí a jelikož vše trvá tak neskutečně dlouho, pračka již není v záruční lhůtě.... A soud? - náš pan opravář, potažmo celá firma nebere kupony, nepíše opravenky (slibuje slibuje - na skoro půl roku sbalil všechnu dokumentaci i se záručáky - že vše dá do pořádku a pak se neukázal,... když jsme ho odlovili vrátil vše - ale bez slibovaných opravenek)- jak ho donutit nevím - držet pod krkem, dokud doklad nevydá???? - bež těchto "papírů" prý nemám šanci - oni to vědí!!! mají mne na háku... Nejhorší na tom je, že je to celkem milý pán a nevím proč se to všechno děje... Co dělat nevím a tak se tu teď modlím, aby se při testech vada ukázala - nic jiného mi totiž nezbývá....
takže - bojujte, ale zda to k něčemu bude?
|
| Teri | •
 |
(12.10.2009 8:57:31) Tak to snad už jedině občanské judo nebo černé ovce. Na určitý lidi to funguje líp, než soud.
|
|
| PajaMaja | 
 |
(12.10.2009 9:34:41) ahoj,ty jo tak to je brutus. přece když jsou 3 stejné vady u výrobku,máš právo na vrácení peněz. ale je fakt,že to musíš mít v ruce ten papír- bez papíru asi nepřebírat zboží... No podle mě bude tvoje pračka hodně drahá, já bych taky zkusila černé ovce nebo judo- za zkoušku nic nedáš a jim by to alespoň neprošlo jen tak... Neříkám,že to judo vyřeší,ale mě by se alespoň ulevilo,že o nich budou vědět lidi a že jim špatná reklama nepřidá...
|
| Lanata | 
 |
(12.10.2009 11:25:45) Holky,zkuste zavolat na SOS - Sdružení na ochranu spotřebitelů a všechno jim tam popište!! Já už tam volala několikrát,když jsem se chystala něco reklamovat, tak abych věděla,na co mám nárok a v prodejně se nmou nevymetli  Tady je na ně číslo : 900 08 08 08
Hodně štěstí
|
| EditaMT | 
 |
(12.10.2009 17:55:28) děkuji za rady...
no já ještě posečkám, jak se to vyvrbí dál - zatím se mi neozvali, zato prodejce se zachoval více než slušně a přestože jsem po záruční lhůtě posílá mi náhradní pračku - dnes volali - po dobu servisování té mé... tak mne potěšilo, že jsou i slušní lidé!
no uvidíme, pračka stála 16000,- takže jistojistě s tím budu něco dělat... Stále doufám, ač je to velmi nepříjemné, že se vše v dobré obrátí... nuž uvidíme...
děkuji za odkazy!
|
|
|
|
|
| Matěj Rychlý | •
 |
(16.8.2011 12:13:59) prosím Vás o kontakt, sháním někoho s podobným příběhem, do reportáže o poškozených lidech od velkých internetových obchodů.
|
|
| Matěj Rychlý | •
 |
(16.8.2011 13:22:31) prosím Vás o kontakt, sháním někoho s podobným příběhem, do reportáže o poškozených lidech od velkých internetových obchodů.
|
|
|