| vlakne | 
 |
(18.2.2010 18:36:11) Dnes jsem si šla po. 30ti dnech vyzvednout reklamované boty Mustang za 2000 Kč. Boty byly zalepené, ovšem hlavní důvod reklamace byla odlouplá kůže na špičce což mi bylo zamítnuto ,neboť jsem si to prý způsobila sama okopáváním. Boty jsem koupila v polovině října 2009 a reklamovala jsem je v polovině ledna 2010.Sama prodavačka se divila vyřízení reklamace, ale mám se zastavit příští týden, kdy bude p. majitelka. Myslíte si, že mám šanci uspět? V místě odlouplé kůže teče do bot, tudíž se nedají nosit, obvzláště v zimním období. Děkuji za rady.
|
| remus | 
 |
(18.2.2010 18:44:16) Jedno jsem takhle koupila boty dceři, došla v nich pouze od obchodu k autu a kůže byla také na několika místech slouplá, no tak jsem se vrátila a žádala reklamaci, bylo to u bati, reklamaci mi zamítli, protože je prý okopala - vedal jsem jí za ruku a do ničeho tedy rozhodně nekopala, každopádně mi to prostě neuznali
|
| Ikonie | 
 |
(18.2.2010 18:46:50) Tinus-to si děláš legraci, ne? Takže za pár chvil zničené boty? Člověk aby se bál něco koupit  Já Batu ráda nemám a boty v nich nekupuju, ale tohle je síla
|
| Jarka. | 
 |
(18.2.2010 18:53:45) Jsem zvědavá na rady, protože manžel asi před měsícem a půl reklamoval adidasky za 2400, neměl je ani rok, je to taková ta hnědá kůže a v místě, kde se bota ohybá se mu udělala díra jak vrata. reklamaci neuznali Takže ted uvidíme co s tim dál, ale nechce se mi to nechat jen tak.
Jinak jednou reklamoval boty u Bati a zrovna bych řekla, že si to způsobil nesprávným obouváním bez obouvátka a bez problémů mu vrátili peníze, to jsme čučeli
|
|
| remus | 
 |
(18.2.2010 18:54:05)
tak jsme dvě
|
|
|
| zerat | 
 |
(18.2.2010 18:54:37) My u Bati boty mmj kupujeme běžně a nikdy se nám nestalo, že by nám je vrátili a reklamaci neuznali. Naopak vždycky jsme dostali zpět peníze; dokonce je vrátili i manžovi, kterýmu zpuchřela koženková aktovka do práce, ale je fakt, že rovnou si tam koupil hodně drahou celokoženou.
|
| remus | 
 |
(18.2.2010 19:01:10) Jsou to už 4 roky od té mé příhody, tak třeba změnili přístup k zákazníkům, těžko říct
|
|
|
|
| kremini | 
 |
(18.2.2010 19:03:42) nechat si udělat znalecký posudek,(INSTITUT PRO TESTOVÁNÍ A CERTIFIKACI VE ZLÍNĚ)
|
| KatVafi | 
 |
(18.2.2010 19:31:58) Kremini a nevíš kolik to stojí, ten posudek?Já nad tím tehdy taky uvažovala, ale známý švec mi poradil, že bych se pořádně prohla při placení, prý to stojí několik tisíc.
|
| kremini | 
 |
(18.2.2010 19:51:04) to tedy nevím,ale znalec by měl říct jestli se to oplatí..já úplně zírám,že někomu neuznali prasklou podešev,já jsem dělala,před mateřskou,v obuvnické firmě,a by jste se divili,co všecno uznali jako vadu..
|
|
| Ikonie | 
 |
(18.2.2010 21:56:31) přesně to netuším, ale od známé jsem slyšela, že její dcera zaplatila tuším 1200Kč? Ale ruku do ohně bych za to nedala. Určitě to bylo před tisícovku. Ale není zaručené, že ti to uznají, takže by to bylo asi spíš už na ty dražší boty, u kterých se ti to vyplatí.
|
|
|
|
| madlenka+2 | 
 |
(18.2.2010 19:27:30) To by ti měli uznat, trvej na tom, že jsi boty používala běžným způsobem. Navíc nevím to teď přesně, ale pokud se objeví vada v prvním půlroce (to zalepení co uznali), mohlo by se jednat o rozpor s kupní smlouvpou a máš nárok na výměnu nebo vrácení peněz. Zavolej si na ČOI, tam ti poradí a když pak majitelce obchodu vyjmenuješ nějaký zákony co ti tam poradí, tak z vlastní zkušenosti vím, že to většinou pomůže.
|
|
| KatVafi | 
 |
(18.2.2010 19:30:34) Koupila jsem synovi boty od Essi za 750Kč, nosil je necelé dva měsíce, praskla podrážka, rozlepili se a propadla se pata - reklamaci neuznali, protože podle jejich sdělení syn schválně šmajdá a boty poškodil úmyslně (měl tehdy 5let).
|
|
| Králíček4 | 
 |
(18.2.2010 19:53:44) Mě se jednou taky stalo,že jsem tehdy 4 letému synovi koupila botasky u nějakého soukromníka.Po Pár dnech mě zůstaly v ruce pasky na zalepení,naštěstí to mělo ještě tkaničky.Pak odjel na 7 dní na školku v přírodě i s dalšími botami.Vrátil se a v botaskaách byli shora díry.Pan majitel se k reklamaci po 14 dnech stavěl asi tak,že se prakticky divil,že botasky jsou používany na běhání na škole v přírodě.Reklamaci neuznal a boty k ní ani nepřijal.S obchodem Baťa jsme zase měla dobrou zkušenost,vrátili nám i peníze.
|
|
| Lvice+lvíčata | 
 |
(18.2.2010 20:07:09) mám stejnou zkušenost, synovi jsem koupila tenisky za 1800 korun značka VANS, za necelé 2 měsíce jsme přišli na to, že má doslova díravé paty a že celé podrážky jsou sešlapané, reklamovala sem to jako nekvalitní výrobek, reklamace zamítnuta po 30 dnech s tím, že jsme vadu nenahlásili včas a dalším nošením došlo ke zničení obuvy...., kdyby v tom chodil rok pochopím, dle mě si nikdo každý den nekontroluje zda nemá náhodou sešlapané podrážky!!!!....volala sem na ČOI, řekli mi, že prodejce má na to právo a nic s tím nenadělám,    darebáci to jsou    rada, dát na své náklady obuv do zkušebny otestovat a když zkušebna napíše, že jde o nekvalitní materiál (podrážky) tak vymáhat po výrobci škodu soudně   
|
| Jarka. | 
 |
(18.2.2010 20:13:28) http://www.itczlin.cz/spotrebitelske-reklamace.php
* CENA, TERMÍN VYHOTOVENÍ
* Cena za vypracování znaleckého posudku a termín vyhotovení je individuální a závisí na rozsahu předpokládaných odborných prací * U jednoduchých posudků je základní cena 1600,- Kč (bez DPH) + poštovné. * V případě, že odborná zjištění nevedou k potvrzení oprávněnosti reklamace, ITC kontaktuje spotřebitele a dohodne se na náhradním postupu, který dále nenavyšuje cenu za službu (např. zaslání výrobku zpět spotřebiteli - bez posudku – pouze za manipulační poplatek ).
* ZPŮSOB PŘEDÁNÍ ZNALECKÉHO POSOUZENÍ A PŘEDMĚTNÉHO VÝROBKU OBJEDNATELI
* Znalecké posudky jsou obvykle dodávány současně s předmětnými výrobky a to dobírkou nebo osobně v návaznosti na uskutečněnou platbu sjednané ceny. * UPOZORNĚNÍ: náhradu nákladů za vypracování znaleckého posudku, znějícího ve prospěch spotřebitele, lze uplatnit u prodejce předmětného výrobku. V případě, že prodejce zamítne v této věci spolupracovat, lze se domoci svého práva pouze soudní cestou.
|
|
|
|