| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace bundy

 Celkem 18 názorů.
 inggis 


Téma: Reklamace bundy 

(3.2.2011 12:33:15)
Zdravím všechny a potřebovala bych poradit jak postupovat dál.
V říjnu 2010 si dcera koupila v ALPINE-PRO termo bundu. nošena byla v říjnu, listopadu a párkrát v prosinci. vpůlce ledna si ji oblékla a rozbil se zip. V reklamačním protokolu stálu stálo : Reklamaci nelze uznat z důvodu nadměrného opotřebení. Víc se se mnou nikdo nebavil. Nelíbí se mi to, bunda stála 1600 Kč. poradte jak postupovat dál. děkuji za odpovědi.
 Cimbur 


Re: reklamace 

(3.2.2011 12:53:23)
Nevím? Obrátit se na SOS? Já jsem už s Alpine taky skončila. Před dvěma lety spokojenost, letos při nákupu přes E-shop mizerná komunikace, poslali mi bundu v jiné barvě...
 Xantipa. 


Re: reklamace 

(3.2.2011 12:54:06)
Nijak - zeptat se na ČOI. Nejspíš bude potřeba posudek znalce a pak žádat po firmě náhradu bundy vč. znal. posudku, pokud se budou škubat, tak jedině přes soud.
Mimochodem - to vyjádření dala firma přímo nebo jen prodejce?
 X E N A 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:03:14)
No, já bych postupovala následovně:

Starý zip bych vypárala, pak nastehovala nový, a když by to vyšlo na obou stranách stejně, tak bych to přejela strojem...~t~

Jinak vážně bych jim tam tu bundu vomlátila vo hlavu, protože není horší práce, než měnit zip...
 Xantipa. 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:07:37)
Ono to tak zřejmě dopadne, jenže pisatelka se dle mýho oprávněně rozčiluje, že zip je po 3 měsících v háji.
Jinak mě napadlo - je ke koupi ten zalepený zip /víte který myslím, na takových bundách bývá, aby se zabránilo prostupu vody přes zip/?
Já jen, že jsem ho nikde neviděla.
 inggis 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:15:51)
přesně ten zip to byl. a bylo to vyjádření té záruční opravny. a co mě zarazilo, vyjádřila se úžasně rychle. netrvalo to ani 10 dní. tak nevím. kdybych bundu koupila u Vietnamců na tržnici, tak bych ušetřila a možná by vydržela i déle.~o~~o~~o~
 Xantipa. 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:21:17)
Já bych to nejdříve zkusila poslat přímo firmě s příslušným dopisem.
Takhle jsme kdysi dopadli u bot od Bati, kdy mě v prodejně s reklamací poslali do háje - že prý je moc nosil. Zkusila jsem poslat boty přímo na firmu s příslušným dopisem a dopadla jsem dobře - boty mi nevyměnili, ale poslali zpět peníze.
Teď jsem se dívala - to jste posílali na Simedia s.r.o.?
 X E N A 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:16:48)
U nás stačí skočit do galanterky a pokud to má jejich dealer v nabídce, tak ho objednaj. Tak to taky zkus...
 inggis 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:19:55)
i kdyby ten zip měli,tak ho přešívat nebudu. nikdy se totiž netrefíte do stejných míst, není nijak krytý a nevypadalo by to asi moc esteticky.
 Xantipa. 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:22:48)
Každopádně je blbý ten zip přešívat i vzhledem k funkčnosti té bundy. Ty dírky tam zůstanou a už je to prostě jiný. To vážně pak mohla pořídit bundu od ňamíků za 400,- Kč. A možná by zip vydržel déle~Rv
 Inka 
  • 

Re: reklamace 

(3.2.2011 13:30:53)
Zkus to přes ČOI.
Manžel měl mikinu Buschman, těsně před koncem záruky se mu rozbil zip a vrátili nám bez problémů všechny peníze a byla fakt otahaná. Ani jsme to nečekali, spíš by chtěl jenom vyměnit zip, ale řekli, že neopravujou a dali peníze.
 Dáša 2 kluci+ holčička 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:37:12)
Nedávno jsem řešila totéž, bunda Meier, koupená ve Florian sport v Ostravě za 1000 Kč. Zip odešel po 4 měsících, vyjádření dovozce stejné, nejdřív jsem na ně řvala do telefonu, pak doma vymýšlela pomstu, pak jsme jeli na dovolenou, tak jsem tam šla až po měsící čili vychladlá. Neřvala jsem, neb prodavačka za to nemůže, ale už mě tam nikdo nikdy neuvidí.
Výměna stála 270 Kč.
 Kvíza 
  • 

Re: reklamace 

(3.2.2011 13:48:40)
Co je to nadměrné opotřebení? O tom slyším prvně v životě... u zipu je přece logické, že se zapíná, ne? Nevím, ozbrojila bych se trpělivostí, klidem a asertivitou a neodešla z obchodu dřív, než by mi vyložili jejich pojetí nadměrného opotřebení nebo neuznali reklamaci...
 Xantipa. 


Re: reklamace 

(3.2.2011 13:51:10)
Nadměrné opotřebení - to je oblíbené zaklínadlo u záručních reklamací.
A že by ses tam usalašila? Na to zapomeň, leda venku před obchodem.~;)
 Májja 


Re: Reklamace bundy 

(3.2.2011 14:16:53)
Alpine Pro jsou svine na entou!Pardon!Ale je to tak!Ja uz u nich nekoupim ani ponozky.
 Lily+3 


Re: Reklamace bundy 

(3.2.2011 15:16:24)
Stalo se mi to samé u bundy z Hervisu - bundu má syn od vánoc a na reklamaci se teprve chystám , jsem zvědavá jak pořídím, ale nedávno si manžel nechával zip měnit u svého kabátu a výměna ho přišla na 300,-, takže kdybych dopadla stejně bunda by se pěkně prodražila~Rv
 Xantipa. 


Re: Reklamace bundy 

(3.2.2011 15:25:26)
No, my zas pěkně pohořeli u bot na turistiku ve Sportisimu. Manžel v nich jel do lázní a prostě v nich chodil - týden. Rozlepila se pata a špička.
A jak dopadla reklamace - může si za to sám, určitě v nich chodil po nezpevněných cestách a dodali, že ho chtějí upozornit, že v těchto botách se nesmí rozhodně chodit třeba po špičatých kamenech, aby botu neprorazil. Hlavně že u návodu k použití byla fotka člověka, který právě provozoval vysokohorskou turistiku, tzn. že právě lezl po skalách.
Jinak ty boty jsou asi vhodné pro turistiku po chodníku ve městě~Rv
 inggis 


Re: Reklamace bundy 

(3.2.2011 16:06:05)
no někdy mám pocit, že si z nás dělají výrobci srandu~o~.
někde jsem se dočetla, že lze zakoupené zboží reklamovat v jiném obchodě, pokud prodává tu samou značku. zajedu do Jihlavy a vyzkouším to tam. uvidíme jak to dopadne a pak dám vědět.~t~

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.