| Karkulína | 
 |
(16.2.2011 6:19:59) Mám dotaz, který se sice týká mých bot, ale nevím, kam ho jinam vložit. Podařilo se mi koupit krásné kozačky, ale bohužel, když jsem si je po třech týdnech chtěla poprvé vzít na sebe, zjistila jsem, že jedna má velikost 6 a druhá 5,5! Asi jak mi nosila prodavačka pořád další a další druhy a velikosti, nějak to nakonec popletla a dala do krabice od každé velikosti jednu. Pokladní to už asi nekontrolovala a já samozřejmě taky ne.Co myslíte, půjde to vyměnit nebo vrátit peníze?
|
| Cimbur | 
 |
(16.2.2011 8:03:20) Určitě ano!
|
|
| cazadora | 
 |
(16.2.2011 8:22:19) Myslím že tam na tebe čekají zbyli jim tam přece taky dvě nepoužitelné boty ;-)
|
|
| Jana, 2/07+10/08+5/11 | 
 |
(16.2.2011 8:28:38) Tohle se mi stalo v Humaniku a vyměnili mi to, resp. mi vrátili peníze, protože už to moje číslo neměli. Tvářili se teda divně, asi bez problémů prodali ten druhý pár a nikdo jim to nevrátil.
|
| Cimbur | 
 |
(16.2.2011 8:30:07) Třeba si to někdo v krabici vyměnil schválně - víš kolik lidí má nestejně velká chodidla?  
|
| Arni | 
 |
(16.2.2011 9:00:45) To me taky napadlo, ze si to tam nekdo takhle schvalne vymenil
|
|
|
|
| Arni | 
 |
(16.2.2011 8:59:51) Urcite ano! Musi tam mit prece druhy nesourody par;-) Tohle se stalo, kdyz jsem vybirala botky se synem v Deichmanovi. Zjistila jsem to taky asi po tydnu az, pritom si pamatuju, jak zenska u pokladny ty boty dala k sobe a prejela je jako na premereni, zda jsou stejne Asi zabehnuta rutina, ale moc se na ne nekoukala, protoze to bylo viditelne, doma me to hned prasklo do oci. Pri zkouseni jsme tam meli moc paru a davala je do krabice zase jina prodavacka, tak vznikdne chaos rychle. Davejte si nato bacha
|
|
| Winky | •
 |
(16.2.2011 12:58:27) Normálně tam jdi a žádej výměnu za sourodý pár, když nebudou mít tak vrátit peníze. Správně má prodavačka přímo před tebou zkontrolovat zda jsou boty stejně velké přiložením podrážek k sobě - než je zaplatíš.... což neudělala takže to je její chyba, ne tvoje.
s něčím podobným jsem měla problém u Bati - manžel si tam kupoval pánské polobotky, přinesla mu 3 vzory, jedny si vybral. No a ráno když v nich vyšel před dům, zjistil že má každou botu jiný vzor..... tak se zase vrátil, vzal si ty staré a ty nové jsem vzala do krámu vyměnit - hned druhý den ráno (předchozí odpoledne jsme je koupili). Ta prodavačka měla KECY že jsou určitě nošené!!!! a že je nemůže vzít!!! Tak jsem si teda na ni docela vyšlápla, ať mi ukáže který chytrolín by šel v každé botě jiné, a kdy jako když jsme je odpoledne koupili a ráno je nesu..... no byla na tečku. Řešila že byly použitké minimálně tkaničky..... ale to si teda panička vyslechla.... za 2 litry boty a ona bude něco mektat když mi zabalila blbý...
|
|
| Karkulína | 
 |
(21.2.2011 11:34:56) Tak hlásím výsledek - peníze mi vrátili, ale než mi je dali... nejdřív se mě snažili přesvědčit, že ty boty jsou stejné, že je to jen špatně označené... neuspěli. Pak mi nabízeli, ať si vyberu jiné boty... žádné se mi nelíbily. no ale bez paní vedoucí mi peníze dát nemůžou... v sobotu mi napsali sms, že si v pondělí můžu přijít pro peníze. v pondělí jsem tam byla hned po deváté a to zas ještě neměli v pokladně dost peněz... nemůžu se stavit odpoledne? NEMŮŽU! Tak si šla půjčit vedle do obchodu a peníze mám
|
|
|