| Ocicko |
 |
(30.3.2011 8:54:50) pred mesicem a půl jsem si objednala triko v jednom internetovem obchode - zaplatila jsem pres internet. banking.... Pani me balicek odeslala, ale postou vubec nedorazil tak jsem ji psala a resili jsme to - cekala jsem mesic nez muze zadat reklamaci ( to ji rekli na poste) - dne kdy pani sla reklamovat balicek jsme se domluvili ze me posle zpet penize... a ten vecer i napsala ze penize odesila.... Bohuzel penize na ucte nemam  pani pisu obden ale prestala uplne reagovat uz nevim jak na ne.... uz jsem i telefonovala - nikdo me to nevzal
stve me to jedna se o 350kc - pro nekoho malo - pro me ze mam za to 4 vecere.....
mate nekdo podobnou zkusenost??? jak jste se popripade k penezum dostali - diky
|
| Minís | 
 |
(30.3.2011 10:13:22) Odesílatelka by měla mít potvrzení o odeslání balíčku, na kterém je číslo zásilky. Podle toho čísla se dá zjistit( třeba na internetu), kde se právě zásilka nachází. Mám z toho pocit, že jde o podvod.
|
| Ocicko |
 |
(30.3.2011 10:14:58) to me poslala.... mela jsem cislo - koukala na postu a furt bylo ze "dorucuje se k dodaci poste" - z Olomouce....
|
| Minís | 
 |
(30.3.2011 10:23:51) Tak to sleduj dál. Nebo se informuj na poště proč to tak dlouho trvá. Zkusila bych tam zavolat.
|
|
|
|
| Kukurice29+3. | 
 |
(30.3.2011 13:43:24) já jsem si asi před dvěma lety nechala od nějaké paní přes inzerát co mi doporučila známá pect cukroví dva dny před vánocemi mi psal mail její syn,že paní je v nemocnici a že to rozesílá do dneška nic nepřišlo peníze jsem ji posílala přes internet banking jednalo se o 500,- když jsem psala na inzerát pod jiným jménem tak paní v nemocnici najednou nebyla tak jsem psala,že to jsem já a že chci peníze a už se mi nikdy nikdo neozval telefon nebrali,neodpovídali a já pak den před vánocema a ještě na štědrý den sháněla cukroví a pekla
|
| Kačírek + Oliverek +Kristiánek | 
 |
(30.3.2011 14:20:51) Je to podivné, každopádně reklamaci na ztracený balík může paní podat ihned! A ta se samozřejmě pak nějaký týden řeší! Ale jestli reklamaci podala, měla by pošta kontaktovat i tebe, jako adresáta na balíku, s potvrzením o obsahu balíčku! Určitě si zajdi na poštu a zkus podat reklamaci i ty, na ztracený balíček, dle podacího čísla! Je tedy otázka, zdali to podací číslo balíčku byl vůbec balíček pro tebe! A paní samozřejmě uháněj telefonicky i mailem, klidně pohroz i ČOI, jak radí holky! Někteří nepoctivý internetoví prodejci mi občas pěkně zvednou mandle! Já sama něco málo prodávám, ale tohle bych si k zákazníkům nikdy nedovolila! Pokud se ztratí balíček, tak posílám hned nové zboží a ztrátu si s poštou dořešuji už sama!
|
|
|
|