| Anca-Filipek4.12.2006 | 
 |
(4.4.2011 11:50:09) Jsem tak nasrana,ze uz nemuzu skoro uz ani mluvit Na internetove strance www.nejlevnejsinabytek.cz jsem si objednala detskou postylku s dodaci lhutou 5 az 8tydnu.Zhruba po 6tydnech mi privezli postylku,bohuzel pri prevzeti jsem jen zkontrolovala zda zasilka obsahuje vse co ma a rozdelal to az muj pritel,ktery zjistil ze mi postel dodali v jinem moreni nez mela byt(barva moreni byla spravne uvedena i na zasilce i na fakture)Tak jsem hned volala na reklamacni,tam mi rekli postup a kam na adresu mejlovou to mam poslat.Takze vse jsme vyfotili,fakturu oskenovali vse podle postupu co nam rekla ta pani a cekali.Mesic nic,tak volam jak to vypada a tam zjistim ze e-mail se jim asi nejakym nedopatrenim ztratil a ze ji to mam poslat znova,posilam to teda znova(emaily s reklamaci mam schovane co jsem poslala) a zase cekam a nic.Volam znova a prej ano reklamace vyrizena,postylka se objednala ve spravnem moreni a ozveme se vam az to bude.A zase nic,dnes pritel volal a co se dozvedel ze ta pani co tam byla na reklamacnim,vubec reklamace nevyrizovala a ze ji vyhodlily!!!!Pripadam si uz jako idiot!!!Takze dnes jsme ZNOVA po 4.poslali tu reklamaci a pani mi prej zavola???Coa mam delat???Je tohle vubec mozne!!!?
|
| X E N A | 
 |
(4.4.2011 11:55:40) Tak jestli ještě vydržíš čekat, tak bych tu reklamaci snad poslala doporučeným dopisem.
|
|
| ..maya.. | 
 |
(4.4.2011 12:15:40) Odstupte od smlovy. To je nehorázné a nahlásila bych to čoi.
|
| veverkaa | •
 |
(4.4.2011 13:39:54) taky odstoupit od smlouvy. přece ty nemůžeš za to, že tam nějaká ženská vyřizovala reklamace špatně???
|
|
|
|
| Hudba Ainur | 
 |
(4.4.2011 12:46:13) Jak už tu zaznělo - odstoupit od smlouvy a nechat si vrátit peníze.
Mám také čerstvou zkušenost - reklamovala jsem nekvalitní potah matrace, a ani po měsíci a půl nepřišlo žádné vyjádření, natože pak nový/opravený potah. Na maily nereagují, asi čekají, že se tím přestanu zabývat, když je to věc za pár korun? Nebudu se s nimi handrkovat kvůli potahu, místo něj holt dám do postýlky natahovací prostěradlo, ale vadí mi to z principu - takhle se vyřizují reklamace? Tímto tedy varuji před mamitati.cz
|
|
| Claire4891 | 
 |
(4.4.2011 13:04:07) A co to je vubec za obchod, kde na zbozi cekas 5-8 tydnu?
|
|
| anexa | 
 |
(4.4.2011 13:27:56) Po měsíci nevyřízení reklamace, bych se na danou firmu vykašlala, chtěla vrácení peněz - na což máš nárok - a postýlku koupila jinde.
|
|
| Staronová.luc | 
 |
(4.4.2011 15:21:33) požaduj vrácení peněz a postýlku objednej jinde
|
|
|