| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Už zase musím reklamovat výrobek

 Celkem 29 názorů.
 Richenza 


Téma: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 13:45:21)
Ahoj, moje staronová zkušenost /pokolikáté už?/: dneska jsem v jednom marketu koupila sušák na prádlo. Sušák byl zabalený v igelitu /zatavená folie/, doma po rozbalení jsem zjistila, že je sušák celý "zkřívaný", prostě není možné jej k sušení prádla používat. Samozřejmě budu tento vadný výrobek reklamovat, už jsem volala na zákaznickou linku onoho supermarketu /chtěla jsem vědět, zda mi výrobek vymění anebo zda mohu požadovat vrácení peněz/, na infolince mi bylo řečeno, že se zboží klasicky odešle k výrobci /ona lhůta 30ti dnů, zda výrobce zboží neopraví - totálně zkřívaný sušák těžko/, vrácení peněz by bylo možné jen v případě, že by byl sušák originál zabalený /což bych ale logicky nepoznala, že je vadný/.
Do onoho marketu to mám 30km, tak jsem se ptala, kdo mi uhradí náklady s tímto spojené /benzin/ - vím, že to je ze zákona možné požadovat. I na to mi bylo řečeno, že to jde, ale že musím přesně prokázat, kolik jsem spotřebovala benzinu a přinést na to potvrzení! /od koho asi?/.
No nakonec jsem se po tel. domluvila přímo s vedoucím oné prodejny, že mi sušák zkouknou a bez problémů vymění /vedoucí naznačil, že v případě sušáku bohužel nejsem jediný případ, no to jsem raději nekomentovala, asi je to moje chyba, že jsem si opět vybrala šunt - poslední dobou se mi to stává docela často, podotýkám, že se jedná o výrobek jedné velmi známé značky, taky nebyl úplně nejlevnější/... Mám pocit, že ať koupím co koupím, tak... /nakupuji v různých obchodech, různé známé i neznámé značky/... a výsledek? Až příliš časté výměny zboží a reklamace.
Jsem opravdu tydýt na výběr zboží anebo se kvalita výrobků opravdu čím dál víc zhoršuje? Odpovím si sama: ano, zhoršuje.
Jakou zkušenost máte vy? Děkuji. A omlouvám se za román.
 ChemicalJane + 4 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 13:50:31)
no teda tolik toho nenakupuji, ale že bych reklamovala jak na běžícím páse to teda né ~a~
takže nevím, možná špatná konstelace ~d~
 X E N A 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 13:51:36)
Ty kilometry jsem jednou uplatňovala u pojišťovny u jedné pojistné události. Napsala jsem počet kilometrů x 4,-Kč a normálně mi to proplatili.
Asi kdybys napsala že chceš 12,-Kč za km, tak by se cukali. Jinak by mělo taky stačit ofotit velkej techničák.
 Čekatel na smazání 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 13:54:29)
Proč zrovna 4? Napsal bych tam normálně oficiální spotřebu auta (nebo soukromou pokud si to vedete). U mýho je to v průměru 8,5 l/100.
Moje

Vlastně tohle uplatňujeme u zdravotní pojišťovny když je vezu a odvážím do/z lázní.
 X E N A 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 13:56:01)
No nevím, bylo to prvně, co jsem někde uplatňovala cestovný, navíc to byla asi 4x tam a zpátky, tak jsem nechtěla blbnout. Je fakt, že jim to stačilo jen takhle napsaný, techničák ani nechtěli...
 Čekatel na smazání 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:00:40)
Tak je zase lepší když ti zaplatili málo, než nic :)
 X E N A 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:02:49)
Přesně tak. Jak já řikám, lepší než drátem do voka...
 Čekatel na smazání 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 13:52:23)
Kupujeme 99% věci po netu, a nepamatuju si kdy jsme naposledy něco reklamovali. Vlastně ano, dvd přehrávač ze supermarketu. Nejhorší koupě.
 °Míša°+1 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:15:01)
My máme hroznou smůlu na značku LG...DVD rekordér 3-krát v opravně,a televize LG přes 2 roky používaná,bohužel už po záruce (odešel obraz - a lítaly přes obrazovku takové barevné pruhy)..tak zvažujeme,zda ji nechat opravit..~d~
 Richenza 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:20:44)
No vidíš a nám zrovna LG /TV, DVD přehrávač/ funguje bez sebemenšího problému /ťuky ťuky, nerada bych to zakřikla/.
U nás to byl onehdá sporák - když přijel opravář /pán s velmi letitou praxí/, tak se podivil, že tento typ výrobku v rámci reklamace opravduje úplně poprvé. Jedna plotýnka se přepravci "vyklepala" během přepravy, druhou jaksi zapomněli zapojit ve fabrice...
Auto - při naší smůle se zrovna tahle série stahovala do servisů /sice drobná, ale přesto závada/... takhle můžu pokračovat dál a dál...
 FialoFka 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 13:58:28)
My jednou koupili v Obi skříňku, která byla štíplá, bylo to přes 40km. Volali jsme tam a říkali, že benzín proplatí podle km v občance (bydliště) a zaplatili. Spotřebu nevím, jak řešili. Ale mohli by na tom vydělat ti, co mají bydliště jinde, ale bydlí ve stejném městě :-)
 Janina+4 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:09:14)
Zrovna tady mám opraváře na měsíc starou sušičku prádla, Aeg electrolux. Má drobnou chybičku, zkondenzovaná voda jde na podlahu místo do nádobky. Super nákup ~z~
 Janina+4 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 16:44:12)
Prima, tak sušička půjde do servisu, oprava prý za cca 5tisíc+ práce, na náklady výrobce pochopitelně. Cena sušky 10t, zapojili jsme ji 8.května, na netu na ni je všude jen a jen chvála, prostě jsme měli smůlu na vadný kus. Ještě že venku svítí slunko ~y~~8~
 janula8152 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 19:13:37)
No já vím, že ji na netu chválí že vyšla hlavně dobře v testech,ale když jsem sháněla sušičku, tak mi v prodejně aeg nedoporučili, že je právě hodně kazová...ale to si nevybereš...
 Janina+4 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 21:31:02)
Opravář říkal, že AEG electrolux suška i pračka jsou hodně dobré značky, že jezdí hlavně na Whirlpooly, na AEG výjimečně, divil se i ušima. Holt černý Petr vyšel na mě ~d~
 °Míša°+1 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:10:10)
Zhoršuje..2 krát děravé krepové povlečení,prostěradlo "akce" za 100 kč v intersparu-no,nekup to..taky jak cedník -miniaturní dírky.~8~
...častokrát se mi stalo,že co bylo !AKCE" ,bylo vadné - dávám si větší pozor.
 Richenza 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek. 

(19.5.2011 14:17:28)
No, na tohle ani akce nebyla a stejně.
Na zboží z letáků apod. si už dávám taky bacha, často mi přijde, že je to opravdu jen lákadlo na lidi /no a taky se dost často stává, že nějaký pěkný výrobek v akční ceně je na prodejně pouze v jednom kusu.../.
 tinas 
  • 

Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 14:32:14)
Se sušákem mám taky několikátou zkušenost. Vypadávání drátků na,které se věší prádlo a křivý kříž té konstrukce. Kolikrát jsem si koupila nový a pak jsem se naštvala a koupila si pořádný od Lefthaitu a mám pokoj. Ten se ani nehne. Jenom jsem smolař a za dva dny co jsem si ho koupila byl o 500,-kč levnější v akci. :-D Ovšem tak já to mám často,že si něco koupím a za pár dní je to ve slevě.
Nicméně,že bych měla nějaké obzvlášť blbé zkušenosti a musela něco dokola reklamovat to zase ne. Občas se samozřejmě taky něco najde,ale je to spíš ojedinělá záležitost.
 Richenza 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 14:34:51)
No ten můj "křivý" sušák je právě zn. Leifheit. Ach jo.
 tinas 
  • 

Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 14:44:26)
Fakt? Vždyť to má tak pevnou konstrukci. To si ani neumím představit,že by šlo ohnout.
Já mám tenhle a drží a ani se nehne. Ty trubky jsou dost silný.

 zerat 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 16:46:05)
Nereklamovali jsme dlouho, ale mám od ledna mobil a trošku se bojím, jestli ho nebude potřeba reklamovat, protože mám pocit poslední dobou, že občas jakoby vytuhne a ztratí signál... ale nevím, jestli ke ztrátě signálu nevede umístění mobilu do koženého obalu ~d~ A mám tu dvě MP3 koupené na MMB před Vánoci a mám ten dojem, že nám paní neposlala žádnou fakturu... a obě dodělaly v jednom týdnu... holkám jsme koupili náhradu, ale pořád si říkám, že nezkusit reklamaci je hloupost ~;), takže na reklamaci nejspíš dojde i když teda mě otravuje představa balení, posílání...
A jinak co jsem reklamovala v posledním půlroce tak byl netbook jinak teda ťuky ťuk za poslední dobu nic, ale je fakt že i tohle je dost.~d~
 Dáša 2 kluci+ holčička 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 14:44:44)
Syn byl včera reklamovat sluchátka která mají doživotní záruku a po půlroce používání jsou k ničemu, vypínají se, hudba není slyšet atd. Prý se na to záruka nevztahuje, takže jsem se namíchla, vyhledala si stránky výrobce a záruka se nevztahuje pouze na krádež nebo ztrátu, dokonce i a to kdyby je rozkousal pes nebo si je rozsedl.
Tak na ně půjdu, drzouny, to jsme nemuseli kupovat sluchátka za 900 ale porvat nějaké za pár korun u vietnamců.
 Anca-Filipek4.12.2006 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 19:52:25)
Reklamuju a furt a jako naschval se vzdy stane nekolikamesicni komplikace.Reklamovala jsem mobil za 11tisic,byl mi prodan ve zvlastnim rezimu(coz jsem zjistila az kdyz jsem mela samozrejmne uctenku) vratili mi ho bez cestiny,tak sel do reklamace podruhe,opet mi ho dali bez cestiny a az na potreti po 2mesicich jsem mela konecne mobil!!!Pak to byla detska postylka,poslali mi ji ve spatnem moreni(Firma uz to moreni co jsem chtela nevyrabela,v nabidce ho vsak mela a myslela ze to zabali jako buk a ono to projde...)TAK jsem poslala reklamaci,pani ovsem na reklamace kaslala a do telefonu mi tri mesice tvrdila ze se reklamace vyridila a privezou mi postylku novou ale ani reklamaci nezaevidovala a v momente kdy jsem to chtela resit uz pres COI tak tam byla nova pani,tamtu vyhodily a ta to po 4mesicich!!!!!vyridila.Ted jsem koupila novou baterku do telefonu,nevydrzi ani jeden den ale ja uz nenachazim sil neco reklamovat!!!!~o~~o~~n~
 Horama 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 14:40:09)
Naposledy jsem v lednu po roce reklamovala televizi. Byla to vada v obraze a dávala jsem to do servisu s poznámkou, že je sice v záruce, ale že si nejsem jistá, jestli to poškození nemohla způsobit dcera. Bože, to byla nádherná reklamace. Pán přijel, vzal televizi, zabalil do krabice a odnesl. Za 14 dní přivezl a postavil ji funkční zpět (a prý dcera tu závadu způsobit nemohla). Neplatila jsem ani ň. Dokonce jsem si to celé objednávala po netu. Jooojo. Taková prima reklamace už se mi nepoštěstí. ~t~
 IvanaQ.,06,09 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 14:47:43)
Někdy se to prostě sejde. Já měla období,asi 2roky,kdy jsem reklamovala každé boty. A to jsem si kupovala kvalitní,ne žádné na trhu nebo v supermarketech.No,ale až tak kvalitní asi nebyly~t~
 Raduza 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 15:04:27)
Já byla reklamovat jen jednou, a to úspornou žárovku. Koukali na mě, že po třech letech žádná žárovka svítit nebude ~:-D. Ale po mém pohledu ji bez řečí vyměnili. Manžel koupil 2x špatné DVD, ale to druhé opravili do pár dnů. S prvním tam nešel. Ale znám někoho, kdo reklamuje téměř vše.
 Eileenn 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 16:38:47)
Nejsi sama, já reklamuji snad co týden něco, už mi přijde, že jsem neotravnější na světě, ale prostě šunty neberu.. dnes jsem reklamovala rozpékač Eta a boty Rock. ~t~~t~
 Claire4891 


Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 18:18:48)
Zhorsuje, ale na druhou stranu - co koupim ja, je v pohode. Co koupi moje mamka (od levne veci az po drahou), tak bud nefunguje, nebo je nakraple, urazene, apod. Uz si z ni delam legraci, fakt se to deje pomerne casto. A to jeste pul hodiny vybira konkretni vyrobek, schvalne bere ten zezadu, a nakonec stejne prinese sunt~8~. Tak mozna castecne se to tahne s tebou~2~
 Bluebaby 
  • 

Re: Už zase musím reklamovat výrobek 

(19.5.2011 21:53:06)
Zhoršuje a pekelnou rychlostí.

Dneska jsem vytáhla sukni, kterou jsem si v HM koupila před osmi lety - to byla ještě látka látka a ne hadřík a švy byly švy a ne práce šílené slepé šičky.:-(

Ach jo, cokoliv, co koupím novýho, tak se rozsype, jediný, co drží jsou fakt věci tak osm, deset let starý.:-(

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.