| IvanaQ.,06,09 | 
 |
(6.7.2011 16:01:28) Poradí někdo? Mám nějakou naději dobrat se svého zboží,když jsem reklamaci,že nedošlo kompletní provedla pouze emailem? Problém je v tom,že je to už skoro půl roku. Na email se mi nikdo neozval a já na to potom zapomněla,jelikož to nebyla věc,kterou jsem nutně potřebovala. Několikrát jsem se sice pokoušla dovolat na zákaznickou linku ale marně.Poslala jsem další mail,ale ten se mi vrátil nedoručený.Včera mi to nedalo a zavolala tam (tentokráte nikoli na reklamace,ale na objednávky-tam to zvedli hned po prvním zazvonění) Paní mi sdělila,že kolegyně,která vyřizuje reklamace bude v práci zítra.Mám nějakou naději,že nebudu odmítnuta,když jediný důkaz,že jsem se ozvala vzápětí po dodání, je email? Mohu to, že se mi do tolikrát zmiňovaných 30 dnů nikdo neozval brát jako uznání reklamace? To asi ne,že? Děkuji za názory
|
| Katka. | 
 |
(6.7.2011 16:38:55) Mejl je nezaručená služba - tzn. že ti nikdo nezaručí, že bude na 100% doručen. Třeba jim ani nepřišel, třeba jim spadl do Spamu a oni Spam nekoltrolují...
Ty jsi měla po převzetí zboží vše rozbalit a zkontrolovat, což jsi asi udělala a pokud bylo zboží nekompletní, tak si vše nafotit a volat k nim na reklamace a domluvit se na dalším postupu, případně zboží rovnou odeslat k reklamaci na jejich adresu, nebo odeslat doporučený dopis s tím, že chceš reklamovat atd...
Nevím, jestli ti po takové době uznají, že zásilka byla nekompletní
|
|
| Kristýna, 10.6.2007, 28.8.2011 | 
 |
(6.7.2011 16:48:40) Ivano, to Ti uznat vůbec nemusí - půl roku je strašně dlouhá doba.
Nicméně někdo, kdo vyřizuje reklamace, by snad by měl být přítomen denně.
|
|
|