| kdyzsluncenesviti | 
 |
(10.7.2011 12:15:39) Přeji hezký den.   
Potřebovala bych akutní radu. Koncem května jsem přes internet prodala hračku - Buzze rakeťáka, kterého syn dostal jako dárek. Syn je malý a měla jsem vyzkoušené, že to není hračka pro něho. Je dost velký a těžký. Synovi by určitě spadl a bylo by tam riziko rozbití dost drahé hračky.
Hračku jsem teda dala na prodej do internetového bazaru. V inzerátu jsem skutečnost, že se jedná o nevhodný dárek, sdělila.
Na inzerát se mi ozvala paní s tím, že ho chce koupit hodně na rychlo, aby ho mohla dát synovi ke dni dětí. Buzze jsem velmi dobře zabalila a odeslala jako křehké. Před odesláním byl vyzkoušený a plně funkční. Stejně tak ho zkoušela paní po přijetí balíku a byl také plně funkční. Podle toho jsem také dostala hodnocení.
Včera mi, ale od paní dorazil tento e-mail: Dobrý večer. Mám k Vám velikou prosbu. Buzze , kterého jsem u Vás kupovala koncem května jsme darovali synovi k narozeninám 7.7.. V krabici nerozbalený fungoval zdálo se normálně, ale po rozbalení přepnutí z funkce demo na play- prostě nefunguje a zpět na demo bzučí jen lasser. Malý na něj celý měsíc čekal(původně jsme plánovali darovat mu jej na den dětí, ale schovali jsme ho až na narozeninky) měl z něj obrovskou radost. Je to moc drahá hračka na to aby jen bzučela a nemluvila jak je psáno.. Mohu zaslat i video, že jsme jej opravdu rozbalili až nyní. Je možné jej u Vás reklamovat a jakým způsobem?Originál krabici samozřejmě máme jen ty plastové vlisy ne, ale to by neměl být problém. Ani nevíte jak moc mě to mrzí a hlavně našeho malého.Místo radosti,(která byla malou chvíli neskutečná) je teď slzavé údolí. Předem děkuji za vyřízení reklamace.
Prosím o radu co teď s tím. Buzz byl zakoupený v Tescu. My jsme ho dostali jako dárek, takže doklad nemáme. Musela bych se zeptat osoby, která ho synovi darovala. Problém je, ale s tím, že já nevím, co se s Buzzem skutečně stalo. Klidně jim mohl upadnout, ... Falšovat se dá dnes cokoliv. Navíc už je to docela dost dlouhá doma od koupě. Mohlo se s ním stát cokoliv. 
Další otázka potom je, jestli by nám to takto v Tescu k reklamaci vůbec vzali. 
Prosím poraďte mi co teď s tím. 
|
| sylvaina | 
 |
(10.7.2011 12:20:38) V Tescu jsem nikdy na žádný problém při reklamaci nenarazila. Zkusila bych vyprosit od dárce paragon- jestli ho ještě má - a odeslat kupci, ať reklamuje sám. Dokonce myslím, že to nemusí být stejné Tesco, než kde ho koupil dárce.
|
| Molly. | 
 |
(10.7.2011 12:29:49) Já taky jednou reklamovala bez účtenky, akorát jsem jim řekla, kdy jsem zboží koupila (což by podle výpisu z účtu mohlo být cca mínus 3 dny) a v pohodě, našli si to. Ať se zkusí paní zeptat ve svojem Tescu, že ví, kdy a kde to koupila, jestli by jí to na reklamaci nevzali a pokud ne, tak že by ráda mluvila s někým, kdo má reklamace na starosti, ať jí poradí, co dělat.
|
| kdyzsluncenesviti | 
 |
(10.7.2011 12:35:04) Takže nejlepší by asi bylo nechat si Buzze poslat zpět. Dát ho tetě, aby ho zkusila vyreklamovat a potom podle toho se s paní domluvit, jestli se budou vracet peníze nebo Buzz. 
|
| Klea | •
 |
(10.7.2011 13:01:32) Nevím,zda až takový servis musíš poskytovat, když prodáváš na burze. Prodáváš použité zboží a kupující jde do toho s rizikem, že to nemusí být OK. Proto neprodáváš za plnou cenu. Je to pro tebe hodně práce navíc. Já bych asi tvrdila, že zboží nevyreklamuji, protože nemám účtenku (a to je pravda). Oficiálně ti žádný prodejce nepřebere reklamaci zboží, které si dále prodala. Chápu, že se chceš zachovat férově, ale co když ty vrátíš paní peníze a tobě zůstane nefunkční hračka?
|
| kdyzsluncenesviti | 
 |
(10.7.2011 13:26:34) Já jsem ho právě prodávala jako nového. Synovi jsem ho vůbec nedala a nerozbalila. Hračka je vhodná od 4 let. Malému teď budou 3 roky. Můj bratr má stejného. Je mu 5 let a kolikrát jsem ho taky viděla s ním, v zápalu hry, praštit o zem. Funkce bylo možné vyzkoušet, protože v krabici byla díra v místě, kde byly tlačítka. Dostal místo něho menšího a lehčího bez funkcí.
|
|
|
| Raději takhle | 
 |
(10.7.2011 13:16:53) Já bych si Buzze nenechala posílat zpět. Paní koupila dárek bez účtenky, což věděla předem. Ty máš čisté svědomí, že Buzz fungoval.
Jediným mým ústupkem by v tomto případě bylo to, že se zeptám tety kdy a kde to kupovala, sdělila bych to paní s tím, ať hračku reklamuje sama. V Tescu není problém reklamace jinde, než kde byla věc koupená. Účtenka u reklamace není povinná. Takže bych v tom neviděla nejmenší problém. Akorát aby tetě nebylo líto, že jste dárek prodali.
|
| debilcotunebyl | 
 |
(10.7.2011 13:29:50) podle datumu a času nákupu se dá najít účet v systému, tudíž v Tesku by to šlo reklamovat i bez účtu...
|
|
| kdyzsluncenesviti | 
 |
(10.7.2011 13:30:33) Právě proto jsem chtěla poradit. Já jsem z toho úplně paf, protože se mi nic podobného ještě nestalo. 
Teta o prodeji ví. Ona chtěla malému koupit něco z pohádky Toy Story, protože je má malý rád. Nakonec, ale uznala, že pro malého ještě nebude. Navíc máme doma staršího postiženého syna, který také není moc opatrný.
Místo něho dostal menšího Buzz a odrážedlo.
|
| Raději takhle | 
 |
(10.7.2011 13:33:41) Tak se tety zeptej na čas a datum a na příslušné Tesco a sděl to paní, vždyť ho může reklamovat sama, tak kde je problém.
|
|
|
|
|
|
| tweethy,Sara 7/05 Samuel 08/08 | 
 |
(10.7.2011 13:57:50) Ahoj, pekne by som pani napisala, ze nech sa na mna nehneva, ale mesiac a pol od kupy sa s Bazzom mohlo naozaj stat cokolvek a ze ma video kde maly rozbaluje Buzza, tak to kludne mohla natocit aj dnes rano....mohla skocit do obchodu a kupit v obchode aj zo zarukou...proste rozhodla sa kupit v bazare, tak ma hold smolu.A ked jej dorazil, tak snad fungoval normalne, nie? To ze si hned nevyskusala vsetky funkcie a pisla hodnotko, tak to nieje tvoj problem...jas by som ho spat nevzala...dohladala by som blocek a nech si ho proste reklamuje sama.
|
|
| ..maya.. | 
 |
(10.7.2011 20:33:35) pokud platila kartou at si dohledá z výpisu který den a nebo pokud má stvrzenku z kasy a na hlavní pokladně to dohledají, to není problém, s reklamací taky problém nebude.
|
| ..maya.. | 
 |
(10.7.2011 20:34:31) mmch syn toho samého buzze má asi 4roky a funguje stále i když s ním několikrát zákeřně třísknul...to je věčná hračka
|
|
|
|
|
| katyn | 
 |
(10.7.2011 13:33:05) Já bych teda k prodejci taky nebyla tak vstřícná. Upřímně, paní ti mohla namluvit cokoli. Třeba jim spadnul a teď to zkouší. Měli ho vyzkoušet hned a ne se ozvat až po tak dlouhé době, že to nefunguje. Max. bych udělalo to, že bych zjistila kdy a v jakém Tescu byl koupený a ať si to paní vyběhá sama.
|
|
| Lemora | 
 |
(10.7.2011 13:39:38) Slunce - OT - nedávno jsem v diskusi daruji zahlédla že sháníš nějaké oblečení pro sebe - můžeš mi prosím tě napsat na lemora@seznam.cz konkrétní míry, případně velikosti a svoji adresu - něco bych tu měla
|
| kdyzsluncenesviti | 
 |
(10.7.2011 13:50:07) Děkuji za nabídku pomoc.   E-mail jsem si uložila a napíšu v průběhu dne.
|
|
|
| Žžena |
 |
(10.7.2011 20:01:38) Paní chtěla dát Buzze dítěti ke Dni dětí. Pokud mu ho dala, mohlo si s ním už víc než měsíc hrát a rozbít ho. Nejsi obchodník, nemáš povinnosti jako obchodník. Napsala bych ať se nezlobí, ale měsíc a půl je už za hranicí.
|
|
| lipoo | 
 |
(12.7.2011 0:14:55) taky jsme reklamovali robota z Teska....přestal reagovat na dálkové ovládání -účtenku chtěli,a reklamovat jsme ho mohli kdekoli v tesku-hypermarketu...ale zatím je to v "řízení",tak uvidíme-buď spraví,nebo vrátí peníze..jinak byl půl roku starý.
|
|
|