| Klavír | 
 |
(29.8.2011 14:35:42) Jak prokážu, že to jídlo bylo příšerné? Měli jsme zakoupený zájezd v zahraničí a jídlo bylo nepoživatelné, jak to teď vysvětlit cestovce? Děkuji.
|
| Inka | •
 |
(29.8.2011 14:39:17) Teď těžko, měli jste reklamovat hned u delegáta.
|
|
| Lili | •
 |
(29.8.2011 14:44:50) To jste meli reklamovat hned na miste. Bud u delagata nebo volat cestovce. Ja pracuji u touroperatora a kdyz je problem, tak se resi, dokud jsou klienti na miste. Pak uz je pozde a je to vsechno komplikovanejsi. Take jste urcite vyplnovali nejaky dotaznik ohledne spokojenosti , ne ?
|
|
| Encarna | 
 |
(29.8.2011 14:54:45) Nebyly jste náhodou na Kosu? My se vrátili minulý týden a divím se, že jsme se nepřiotrávili Ale moře bylo krásné
|
| Klavír | 
 |
(29.8.2011 14:59:07) My jsme posílali hned mail cestovce a ta nám přijetí mailu potvrdila. Delegát tam nebyl. Teď se cukají, že je to neprokazatelné. Jídlo jsme vyfotili a bylo to skutečně děsné, třeba hlavní jídlo byl samotný hrách s červenou řepou. Jde mi správný právní postup, měli jsme zaplaceno all inclusive ale museli jsme nakonec celou dobu jezdit několik kilometrů do restaurace a jídlo si platit.
|
| N. | •
 |
(29.8.2011 15:20:06) A vy jste meli all in. formou bufetu, nebo ne? Protoze obvkyle je nabidka all in. vyrazne vysswi nez hrach a repa.
|
|
| Lili | •
 |
(29.8.2011 18:02:47) Tak ta cestovka jsou pekny smejdi. Ze tam delegat nebyl, to neznamena, ze si na hotel nemohla dupnout primo cestovka, nebo touroperator, u ktereho to cestovka kupuje. Ja bych jim asi pohrozila zalobou, kazdopadne by Vam bud meli vratit cast penez, nebo dat slevu na dalsi zajezd.
|
|
|
| Feliz |
 |
(29.8.2011 15:08:47) Já sjme na Kosu přibrala 3 kila To asi není ostrovem, ale hotelem. Ozvat se hned na místě.
|
|
|
| Barbara, Lisa a Vincent 4/2011 | 
 |
(29.8.2011 15:06:05) Měli jste reklamovat ihned cestovce (volat), my jsme tak byli před dvěma lety, k obědu rozvařené těstoviny se syrovým vejcem, sýrový špíz, kde byla jen syrová cibule a semtam obalený - neusmažený kousíček sýra a podobně. Když jsme si stěžovali v hotelu, nereagovali, ale ještě ten den jsme zavolali do cestovky a od té doby jídlo paráda.
|
|
| Aneka_ | 
 |
(29.8.2011 15:12:21) Stěžovali jsme si hned na místě v hotelu, který jídlo zajišťoval, nechali tam stížnost a po příjezdu do ČR jsem poslala stížnost znovu cestovce. Dostali jsme slevu platnou rok a půl(ne nevýznamnou) na další dovolenou. Využili jsme ji a docela dost na další dovolené ušetřili
|
| Aneka_ | 
 |
(29.8.2011 15:13:52) Převzetí stížnosti jsme si nechali podepsat samozřejmě.
|
|
| Klavír | 
 |
(29.8.2011 15:15:50) Aneko, to ale asi nebylo v Čechách. Přece jim to nemůže projít! Jak varovat další lidi před takovou cestovní kanceláří?
|
| Aneka_ | 
 |
(29.8.2011 21:14:39) Klavíre, jak to myslíš, že to nebylo v Čechách? Byla to zahraniční dovolená, ale česká CK. Normálně jsem napsala takovou stížnost,že si ji za klobouk nedali jak tam, tak tady. Jeli jsme s nimi znovu, ale na jiné místo a nemohu si stěžovat Stalo se, ale za to nemohla CK, ale ten, co zajišťoval stravu.
|
|
|
| VERI + V6/08 + bříško | 
 |
(29.8.2011 18:34:03) Aneko, taky jsme po jedné nevydařené dovolené ohledně jídla, dávali reklamaci a jejich 500kč slevy na příští zájezd byl skoro jako výsměch... Jinak my před 2 lety na Kosu byli s jídlem strašně moc spokojení, takže taky hlasuji pro to, že to není místem, ale hotelem  Vy jste měli all-inclusive formou servírovaného jidla? nemohli jste si vybrat z více jídel (bufet/švédské stoly)????
|
| Klavír | 
 |
(29.8.2011 19:29:14) ano měli jsme v all inclusive přinesené jídlo na stůl a byl to blaf, nebyla možnost žádného výběru, jsme velmi zklamaní , teď z nás cestovka ještě dělá trouby
|
| Lili | •
 |
(29.8.2011 20:07:39) Klavir, schovala sis ucty z restauraci ? Normalne bych tam s nimi nabehla, aby videli, kolik jste utratili navic, abyste se normalne najedli, s tim, ze to chces proplatit. A fakt bych pohrozila, ze to rozmaznu, bud ze zaloba, nebo do novin... proste si neco vymysli. Jelikoz jsi to resila jeste na miste, tak chybu udelala cestovka. Jednoznacne.
|
| Aneka_ | 
 |
(29.8.2011 21:22:46) Lili, já se obávám, že pokud nemá důkaz, že něco na místě reklamovala, nebo si stěžovala, nebude to nikdo brát extra vážně. Jedni budou říkat hnusné jídlo, hoteliér dobré jídlo a důkaz o stížnosti není. Je to škoda, pokud je problém, musí se řešit na místě písemně a nechat si podepsat převzetí stížnosti. Pak už by to šlo hnát i výš. Jinak asi ne, myslím.
|
| Lili | •
 |
(30.8.2011 11:12:00) Aneko, ale ona psala mail primo cestovce, kdyz byla na miste. A cestovka se tim nezabyvala. Takze pochybeni je na CK. Je tohle delam a vim, ze pokud mame echo od klientu, ze je neco v neporadku, tak se to resi jako priorita a vetsinou to resi primo reditel. Stalo se, ze jsme treba zapomneli objednat jidlo, nebo transfer, takze jsme klientum zpet proplatili restauraci nebo taxika oproti uctu. Bez vymluv. A pokud se stalo, ze treba jidlo bylo nekde nestravitelny, tak hned, jeste kdyz jsou klienti na miste, se jim nabidla nejaka materialni kompenzace (exkurze, apod). Ja bych se s nima nemazala.
|
|
|
|
| Molly. | 
 |
(29.8.2011 20:07:59) Nenech si cestovkou srát na hlavu, pohroz (nebo přímo jednej) ČOIkou, že se dostatečně nezabývají tvojí reklamací, zdůrazni, že napíšeš negativní hodnocení na CK do všech internetových diskuzí, které najdeš...buď svině, oni jsou taky. Momentálně mě sere i Čedok, který mému otci, průvodci, zaplatil za odjetý zájezd až po necelých dvou měsících. On s těma penězma počítal, chtěl třeba zaplatit byt nebo podobnou zbytečnost...
|
|
| Jitka | •
 |
(30.8.2011 11:31:03) Možná by nebylo od věci jmenovat tu cestovku i tady.
|
|
| Kapradina | 
 |
(30.8.2011 22:23:32) Co to bylo za hotel?
My byli taky na Kosu

a jídlo bylo vynikající, všechno váborné, všichni jsme tam přibrali.  
Takže to jistě není místem, ale hotelem.
|
|
|
| Aneka_ | 
 |
(29.8.2011 21:17:30) VERI-u nás ta sleva byla vyšší, v podstatě jsme měli jídlo zdarma.
|
|
|
|
| Michaelas | 
 |
(3.9.2011 17:59:17) Na cestovku určitě tlačte. Pro informaci, v německu se odškodňují dovolenkové újmy podle tzv. frankfurtské tabulky slev. Pro představu: ● špinavé příbory, nádobí 10 – 15 % ● špatný úklid 10 – 20 % ● špinavá pláž u hotelu 10 – 20 % ● příliš malá plocha pokoje 5 – 10 % ● ubytování v jiném, vzdálenějším objektu, než jaký byl nabízen 10 – 25 % ● chybějící výhled na moře, byl-li slíben a zaplacen 5 – 10 % ● chybí vlastní koupelna a WC dle objednávky a platby 10 – 25 % ● chybí klimatizace dle příslibu v určitém ročním období 10 – 20 % ● hmyz na pokoji 10 – 50 % ● rámus přes den 5 – 25 % ● rámus v noci 10 – 40 % ● jednotvárný jídelníček 5 % ● málo teplá až vychladlá jídla 10 %
Nechutné jídlo tam nemají, ale trvala bych min. na 25 % z ceny dovolené. Hodně štěstí při reklamaci.
|
|
|