| madlenka+2 | 
 |
(18.10.2011 11:49:11) Máme franšízovou prodjenu Vodafonu a chystáme vánoční kampaň naší prodejny (budeme mít na rozdíl od ostatních prodejen k novému tarifu druhý telefon zdarma, příslušenství k mobilu zdarma a ještě soutěž o chytrý telefon). Zvažujeme teď, kam máme dát reklamy na vánoční nabídku prodejny (máme samozřejmě omezené prostředky). Prosím poraďte mi, ve kterém z následujících médií si reklamu vy osobně přečtete: billboard, letáček ve schránce, letáček který dostanete od promotérky, inzerát ve zpravodaji místní radnice, inzerát v Deníku, inzerát v MF DNES. Moc děkuji za odpověď, pomůže mi to
|
| Katka +3 | 
 |
(18.10.2011 11:54:45) Billboardy nečtu, noviny nekupuju, reklamní leták ve schránce letí bez přečtení do sběru a akorát mě nas..e, protože na schránce je nálepka NEVHAZUJTE REKLAMU, a lidi, co se mi něco pokouší vnutit venku, zdvořile leč neústupně odmítám hned, jak se nadechnou. Asi jsem moc nepomohla.
|
| Ines | •
 |
(18.10.2011 12:03:14) asi jako Katka  A reklama, kterou vidím víckrát, způsobí, že toto zboží cílevědomě odmítám. Když něco potřebuju, tak si vzpomenu, že jsem někde viděla vývěsní štít a jdu tam.
|
|
| Ines | •
 |
(18.10.2011 12:04:18) Takže za mně - upravte nápadně, ale pěkně výlohu a je to.
|
|
|
| Sqeeky a kluci 02/05 a 06/08 | 
 |
(18.10.2011 11:55:48) Za mě billboard, jezdím hodně autem. Letáčky ze schránky většinou letí do koše bez prohlížení
|
| Molly. | 
 |
(18.10.2011 12:43:47) Taky bych řekla Billboard, letáky ze schránky nečtu a ty, co dostanu od baby venku, hned vyhazuju. Noviny si neprohlížím, MF Dnes nekupuju. Otázkou je, co na tom Billboardu bude. Pochopila jsem, že se to týká jenom vaší prodejny? Celorepublikovou akci bych takhle chápala, ale na jednu prodejnu to asi těžko bude fungovat.
|
|
|
| 10.3zlatoVLKáska12 | 
 |
(18.10.2011 11:56:38) Reklama v Deníku, na FB, a promotérka..letáčky do schránky ne.Většina lidí to vyhazuje.
|
| 10.3zlatoVLKáska12 | 
 |
(18.10.2011 11:57:26) + samozřejmě reklama přímo na prodejně, ve výloze atp.
|
|
|
| Dom+Nikolka | 
 |
(18.10.2011 11:57:53) Mě zaujme vtipná reklama at na plakátu nebo kdekoliv jinde. Líbí se mi reklamy v TV, některé tedy, ale myslím, že v poslední době se staly reklamy méně infantilní a trapné a jsou celkem vtipné.
|
|
| Martina, 3 synové | 
 |
(18.10.2011 11:58:02) Nic z toho, reklamu nevnímám, protože bych se zcvokla. Je toho moc.
|
|
| neznámá |
 |
(18.10.2011 12:01:18) Ani jedno, nejhorší je leták od promotérky, to mě ještě ke všemu dokáže naštvat. Z těch tvých možností si občas pročtu letáky ve schránce, ale jen když se týkají něčeho, co zrovna potřebuji. Leták na mobil by letěl nepřečten.
|
| neznámá |
 |
(18.10.2011 12:04:21) Ještě záleží v jak velkém městě je prodejna, když chceme oslovit lidi z malého města volíme letáky, tam fungují. Ve velkém městě se letáky nechytaj.
|
|
|
| Petra | •
 |
(18.10.2011 12:01:39) ahoj, v reklame pracuju ono zalezi, v jakem je to meste a jestli napr. v nakupnim centru. Jestli chces, muzu ti s tim nejak pomoct a poslat ti i nejake moznosti. Pokud budes mit zajem, napis na mail Vanity12@seznam.cz
|
|
| Lena | •
 |
(18.10.2011 12:13:27) Bilb. = pouze podpora značky, neužívá se většinou na podobné akce. Pokud není někde v centru. Dobré je rádio, deníky, letáčky lide také čtou ale je to o tom že musí zaujmout. A také je s tím starost. A pozor! Hodně řešit v kontextu s oblastí. Např.na jihu čech je obecně problém s čímkoliv se zavděčit, akce nemívají velký ohlas, lidi chodí dost kam jsou zvyklí, ale letáky tu zas lidi čtou dost. V Praze naopak ale akce si většinou lidi všimnou hned. Je to složité.
|
|
| Hudba Ainur | 
 |
(18.10.2011 12:33:35) Praha - billboard, inzerát ve zpravodaji místní radnice, inzerát v MF DNES, tabulky v MHD.
|
|
| Gladya, bývalá dasa, | 
 |
(18.10.2011 12:52:20) no, na mě by něco zafungovalo těžko, snad jen kdybych byla naštvaná na svého operátora a nějaké zajímavé nabídky bych si výjinečně všimla Obecně těžko radit, u reklamy na konkrétní prodejnu se musíš zaměřit na místní poměry, tam celostátní periodika moc smysl nemají. Nebo je to i prodej přes internet? Snad by fungoval dobře umístěný bilnoard nebo i místní tisk, letáčky ve schránce končí v koši a s papírkem od promotora je to stejné. A co frančízor, nějké falešné soby by neporadil
|
|
| Mikita.miki+Zd10/10+J+J06/13 | 
 |
(18.10.2011 13:05:33) od promotérky si většinou leták vezmu a je to jeden z mála letáků, který si prohlídnu
|
|
| anexa | 
 |
(18.10.2011 13:18:03) nečtu nikdy žádnou reklamu. Pokud nějaká dorazí do schránky vyhazuji. Pokud pak chci něco koupit, najdu na netu, zajdu do autorizované prodejny, podívám se co nabízejí, porovnám a vyberu si, co chci.
|
|
| Benin | 
 |
(18.10.2011 13:48:48) Na billboardy koukám, letáky, které nám chodí do schránky si pročítám. Naopak asi bych hned zahodila leták, který by se mi někdo na ulici snažil vnutit do ruky (když už se dostanu do města, je to strašná lítačka, nemám čas na takové pro mě krávoviny - navíc takovým lidem se většinou vyhýbám, protože u nás stojí na náměstí a snaží se vnutit super tarif na mobil nebo internet). Noviny nekupujeme.
|
|
| Snoopik + Viky 9/2013 | 
 |
(18.10.2011 13:50:37) MHD - vždycky, když je plná, tak čtu reklamy (víš kde, jak jsou nahoře
|
|
| Epepe | 
 |
(18.10.2011 14:19:54) Zaplať si průzkum nebo reklamní agenturu.
|
|
| Epepe | 
 |
(18.10.2011 14:19:54) Zaplať si průzkum nebo reklamní agenturu.
|
|
| Štírka Agáta | 
 |
(18.10.2011 14:59:10) Auto polepit nějakým výrazným transparentem, megafon a z okna vtipně halekat na lidi a zvolna projíždět městem....
|
|
| mabela | 
 |
(18.10.2011 15:50:11) m 77, i když máte franšízovou prodejnu, marketing Vodafone by jste měli mít stejný, nebo by vám aspoň měl být poskytnutý s případným návodem co a jak udělat a kam to dát. je totiž blbost platit drahé média, jenom pro vaši jedinou prodejnu, je to asi vaše akce a iniciatíva?
|
| madlenka+2 | 
 |
(18.10.2011 15:54:33) V tomhle mi fakt radit nemusíš, můžeme mít jako prodejna cokoliv, co je v souladu se značkou, samozřejmě se každá akce nejdřív schvaluje. Jakých reklamních médií ale využijeme je na nás - na to se tu ptám  
|
| madlenka+2 | 
 |
(18.10.2011 15:56:09) Ještě dodávám: jsme prodejna fungující teprve půl roku, nejsme v nákupním centru a potřebujeme, aby se o nás dozvěděli lidi ze spádové oblasti.
|
|
|
|
| Mamča + 4 ♥ | 
 |
(18.10.2011 16:23:36) letáček ve schránce, inzerát v Deníku, inzerát v MF DNES.
|
|
| Evelyn1968,2děti | 
 |
(18.10.2011 17:11:33) Možná billboard, kdyby byl vtipnej. Lidem s letákama na ulici zdrhám , obtěžuje mě to neskutečně, ze schránky vyhazuju, v novinách si nevšimnu...
|
|
| madlenka+2 | 
 |
(18.10.2011 17:47:31) Děkuji za tolik odpovědí, každý si všimne něčeho jinýho Ale asi zavrhnem inzeráty v novinách, malý inzerát je nejméně 2x dražší než billboard na celý měsíc.
|
|
| Merylin5 | 
 |
(18.10.2011 21:22:06) Mf Dnes, a rádio.
|
|
|