| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Zrušení objednávky v internetovém obchodě

 Celkem 17 názorů.
 Majoranka 


Téma: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:31:12)
Objednala jsem si v internetovém obchodě sušičku. Za příplatek 250 Kč mi měla být dopravena v odpoledních hodinách. Ráno mi volal dopravce, že mi ji za půl hodiny doveze. Odmítl mi ji přivézt v požadovaném termínu. Celý den se snažím dovolat na zákaznickou linku, ale nikdo to nebere. Rozhodla jsem se, že zruším objednávku. Napsala jsem jim mail s dotazem jak mám postupovat. Opět žádná reakce. Nemám v tomto směru žádné zkušenosti.
Předem děkuji za rady.
 Daniela_bezcarky 
  • 

Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:36:01)
Vydrž, nejspíš toho mají před Vánoci hodně. Zkusila bych ještě volat.
 Krakatice 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:36:22)
A v čem je problém? Jen v tom, že ti ji dovezli / dovezou +- hodina?

Dopravce nemá většinou s obchodem nic společného.
 Daniela_bezcarky 
  • 

Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:39:33)
Sama má dva e-shopy a chápu, proč je zakladatelka naštvaná. Co já si kolikrát nedozvím o dopravcích.... a můžeš si stěžovat, řvát, stejně se vždycky najde nějakej vůl co zjevně nerozumí česky a není schopnej vyhovět zákazníkům.
 Krakatice 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:40:47)
Chápu, ale sama říkáš, že toho mají hodně a nestíhají. Spíš bych zavolala zpátky dopravci a domluvila se s ním.
 Daniela_bezcarky 
  • 

Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:43:27)
Já třeba také, ale dovedu pochopit, že ta neochota dopravce občas lidi vytočí tak, že už o objednávku nemají zájem. Nenaděláš nic. Osobně bych se snažila kontaktovat shop, aby dopravce popostrčil a vyčinil mu. Nebo zavolala na zákaznickou linku dopravce a na řidiče si stěžovala. Ale každý se v té situaci chová jinak, lidi mají rádi servis a ne handrkování se řidičem aby dostali co zaplatili.
 Majoranka 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:25:04)
shop celý den nereaguje - nebere mi telefon
 Kristýna, 10.6.2007, 28.8.2011 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 19:52:36)
Napiš mail, že objednávku rušíš.

Pokud Ti nabízí shop za navýšenou cenu dopravu v čas, který si určíš, pak to taky shop musí s dopravcem nějak sjednat. Kde to jako jsme, že máme čekat a chápat, že to není vina shopu?

Normálně bych to zrušila, vůbec bych se s tím nepárala. O prázdninách jsem kvůli stejnému důvodu zrušila objednávku z T-Mobilu, protože smlouvu jsem musela podepsat, ale nedokázala jsem zajistit, abych dopoledne byla doma a PPL odmítl přijet jindy, přestože jsem za to T-Mobilu zaplatila.
 katyn 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:07:08)
Ale ty příplatky, o kterých tady zakladatelka mluví, jsou právě protože, že si zaplatíš za to, aby ti to přivezli, kdy ty potřebuješ. Jinak je to levnější. Taky bych byla naštvaná.
 třeba já 
  • 

Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:52:01)
Napiš mail, že rušíš svoji objednávku. Pokud ji tedy opravdu zrušit chceš. Jako důvod uveď, že nebyly dodrženy předem dohodnuté podmínky dopravy.
 Krakatice 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 16:54:10)
Myslím, že podmínky dopravy si určuje dopravce se zákazníkem.

Nám třeba TV dovezlo PPLko a domlouvali jsme se s ním, ne s prodejcem.
 Majoranka 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:00:21)
Prodejce nabízí za příplatek doručení zásilky v určitém čase. Dle mého to buď nemá nabízet nebo zajistit, aby to bylo dodrženo.
 *Dorka* 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:00:55)
Tak.
 Krakatice 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:02:45)
takže stále čekáš na zboží...chápu to dobře?
 Majoranka 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:07:29)
Zboží mi ještě nebylo doručeno.
 *Dorka* 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:00:34)
Tak jestli to správně chápu, zakladatelka si připlatila 250,-, aby jí bylo zboží doručeno odpoledne. V tom případě plně chápu její rozhořčení.
 Majoranka 


Re: Zrušení objednávky v internetovém obchodě 

(1.12.2011 17:05:11)
Děkuji. Nebyla jsem si jistá, zda to stačí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.