Majoranka |
|
(1.12.2011 16:31:12) Objednala jsem si v internetovém obchodě sušičku. Za příplatek 250 Kč mi měla být dopravena v odpoledních hodinách. Ráno mi volal dopravce, že mi ji za půl hodiny doveze. Odmítl mi ji přivézt v požadovaném termínu. Celý den se snažím dovolat na zákaznickou linku, ale nikdo to nebere. Rozhodla jsem se, že zruším objednávku. Napsala jsem jim mail s dotazem jak mám postupovat. Opět žádná reakce. Nemám v tomto směru žádné zkušenosti. Předem děkuji za rady.
|
Daniela_bezcarky | •
|
(1.12.2011 16:36:01) Vydrž, nejspíš toho mají před Vánoci hodně. Zkusila bych ještě volat.
|
|
Krakatice |
|
(1.12.2011 16:36:22) A v čem je problém? Jen v tom, že ti ji dovezli / dovezou +- hodina?
Dopravce nemá většinou s obchodem nic společného.
|
Daniela_bezcarky | •
|
(1.12.2011 16:39:33) Sama má dva e-shopy a chápu, proč je zakladatelka naštvaná. Co já si kolikrát nedozvím o dopravcích.... a můžeš si stěžovat, řvát, stejně se vždycky najde nějakej vůl co zjevně nerozumí česky a není schopnej vyhovět zákazníkům.
|
Krakatice |
|
(1.12.2011 16:40:47) Chápu, ale sama říkáš, že toho mají hodně a nestíhají. Spíš bych zavolala zpátky dopravci a domluvila se s ním.
|
Daniela_bezcarky | •
|
(1.12.2011 16:43:27) Já třeba také, ale dovedu pochopit, že ta neochota dopravce občas lidi vytočí tak, že už o objednávku nemají zájem. Nenaděláš nic. Osobně bych se snažila kontaktovat shop, aby dopravce popostrčil a vyčinil mu. Nebo zavolala na zákaznickou linku dopravce a na řidiče si stěžovala. Ale každý se v té situaci chová jinak, lidi mají rádi servis a ne handrkování se řidičem aby dostali co zaplatili.
|
Majoranka |
|
(1.12.2011 17:25:04) shop celý den nereaguje - nebere mi telefon
|
Kristýna, 10.6.2007, 28.8.2011 |
|
(1.12.2011 19:52:36) Napiš mail, že objednávku rušíš.
Pokud Ti nabízí shop za navýšenou cenu dopravu v čas, který si určíš, pak to taky shop musí s dopravcem nějak sjednat. Kde to jako jsme, že máme čekat a chápat, že to není vina shopu?
Normálně bych to zrušila, vůbec bych se s tím nepárala. O prázdninách jsem kvůli stejnému důvodu zrušila objednávku z T-Mobilu, protože smlouvu jsem musela podepsat, ale nedokázala jsem zajistit, abych dopoledne byla doma a PPL odmítl přijet jindy, přestože jsem za to T-Mobilu zaplatila.
|
|
|
|
|
|
katyn |
|
(1.12.2011 17:07:08) Ale ty příplatky, o kterých tady zakladatelka mluví, jsou právě protože, že si zaplatíš za to, aby ti to přivezli, kdy ty potřebuješ. Jinak je to levnější. Taky bych byla naštvaná.
|
|
|
třeba já | •
|
(1.12.2011 16:52:01) Napiš mail, že rušíš svoji objednávku. Pokud ji tedy opravdu zrušit chceš. Jako důvod uveď, že nebyly dodrženy předem dohodnuté podmínky dopravy.
|
Krakatice |
|
(1.12.2011 16:54:10) Myslím, že podmínky dopravy si určuje dopravce se zákazníkem.
Nám třeba TV dovezlo PPLko a domlouvali jsme se s ním, ne s prodejcem.
|
Majoranka |
|
(1.12.2011 17:00:21) Prodejce nabízí za příplatek doručení zásilky v určitém čase. Dle mého to buď nemá nabízet nebo zajistit, aby to bylo dodrženo.
|
*Dorka* |
|
(1.12.2011 17:00:55) Tak.
|
|
Krakatice |
|
(1.12.2011 17:02:45) takže stále čekáš na zboží...chápu to dobře?
|
Majoranka |
|
(1.12.2011 17:07:29) Zboží mi ještě nebylo doručeno.
|
|
|
|
*Dorka* |
|
(1.12.2011 17:00:34) Tak jestli to správně chápu, zakladatelka si připlatila 250,-, aby jí bylo zboží doručeno odpoledne. V tom případě plně chápu její rozhořčení.
|
|
|
Majoranka |
|
(1.12.2011 17:05:11) Děkuji. Nebyla jsem si jistá, zda to stačí.
|
|
|
|