Razivia |
|
(13.12.2011 22:06:53) K zelené se docela dobře hodí růžová, ale musí se vybrat vhodný odstín. Není to sice neutrální, ale kdyby to nebyla vyloženě řvavá barva...? Šedou bych nedávala, hnědou taky ne. Béžová, světle žlutá, oranžová - proč ne.
|
Limai |
|
(13.12.2011 22:28:45) Dcera chtěla pokoj růžový,ale to jsem odmítla.Na oblečení mi růžová nevadí,ale růžové stěny v jakémkoli odstínu mě osobně připadají dost příšerné.A za druhé bude v pokoji i kluk.Takže růžové nechci ani doplňky.Takže jsem dceři dala vybrat z jiných odstínů(kromě té růžové,modré,červené a černé),a vybrala si zelenou.
|
.. |
|
(13.12.2011 22:35:52) Limai, ale taková starorůžová nebo světle purpurová jsou krásné... v kombinaci se zastřeně zelnou nebo krémovou pro kluka, který může mít k té krémové modré i zelené doplňky...
|
Katka +3 |
|
(14.12.2011 11:48:04) Tak já mám v jednom pokoji dva kluky a holku. S klukama jsme kdysi vymalovali tak, že většina pokoje je vanilkově žlutá a stěny u postelí jsou sytě modré. Potom přibyla dcerka, má postel pod zvýšenou postelí jednoho z kluků a letos v létě si prosadila vymalování přilehlého kousku stěny na růžovo. Má tam svoji růžovou lampičku, obrázek, panenky.. Kupodivu, tím že je ta růžová ze stran a seshora ohraničená tou zvýšenou postelí, se to se zbytkem pokoje nijak netluče. Je to prostě holčičí koutek. Já v dětství nemohla ve "svém" pokoji rozhodovat vůbec o ničem. Obvyklé bylo, že jsem se vrátila z prázdnin, a bylo nově vytapetováno nebo vymalováno něčím absolutně příšerným. Takže se teď snažím, aby se moje děti mohly podílet na vytváření "svého" prostoru. Že růžová není zrovny moje oblíbená barva, je úplně jedno, já tam nespím. Kecat jim do toho mi přijde stejně nesmyslné, jako kdyby oni mluvili mně do toho, jakou barvou si mám vymalovat svůj pokoj.
|
radka | •
|
(21.3.2013 12:03:28) tak to máte jak u nás - holka a kluk, kluk svůj kout namodro, holka narůžovo a jedna stěna a kousek růžovomodré pruhy - společně obývaná část. prvně mi to připadalo zběsilé, ale nakonec to tak špatně nevypadá...
|
|
|
|
|
|