| Majda a Kájík 07/10 | 
 |
(7.1.2012 9:01:21) Já bych chtěla zpět peníze. Pokud mě se rozbije nové zboží do měsíce užívání, tak už mu nevěřím a nemám o stejný výrobek zájem. Je to z vlastních zkušeností, když jsem cokoli reklamovala tak ani jednou mi nevrátili zboží v pořádku a většinou přetrvával ten stejný problém..
|
| Majda a Kájík 07/10 | 
 |
(7.1.2012 9:06:25) A zkušenost s výměnnou zboží za nové..stejné značky a typu. Byl to digitální teploměr který měřil o 2-3 stupně méně. Prodejce nám reklamaci vrátil že měří správně.Přítel ho vzal do práce-je zdravotník,hodil 9 jejich teploměrů do teplé vody spolu s tímto digi. Samo že neměřil jak měl.Tak jsme ho tam poslali zase zpátky s tím že chcem buď peníze zpátky nebo nový teploměr.Na ten původní jsme udělali minitečku fixem.Za 14 dní nám přišel fungl nový teploměr od prodejce. S minitečkou od fixu. :))))
|
| KatVafi | 
 |
(7.1.2012 9:18:54) Tak to je síla . Hodinky jsme kupovali v kamenném obchodě, ale mám dojem, že i tady je nějaká desetidenní lhůta na vrácení, pokud je zboží vadné, ale nejsem si jistá.
|
| andrea | •
 |
(7.1.2012 9:30:18) V kamenných obchodech žádná lhůta pro vrácení zboží není. Tahle lhůta platí jen u smluv uzavřených "komunikačními prostředky na dálku" (po internetu, telefonu apod.)
Takže Ti zbývá asi už jen reklamace.
|
|
| Majda a Kájík 07/10 | 
 |
(7.1.2012 9:52:40) Ono záleží na prodejci zda Ti v podstatě vyhoví. My koupili malému odstrkovadlo v hračkárně v dubnu a dali mu ho k narozkám na začátku července.Malý s tím upadl a zlomil opěrku. Tak jsme to šli reklamovat a požadovali jedině peníze hned a vrátili. I po té době..Takže záleží na koho narazíš.
|
| zerat | 
 |
(7.1.2012 11:29:26) Majdo, to jste podle mě měli velké štěstí, protože zboží ti takhle dnes takhle vymění opravdu málokdo. Dřív takhle měnili i boty a dnes už ne, protože toho lidi jak jinak než zneužívali.  Já jsem třeba reklamovala koncem listopadu opravdu drahé kozačky - stály přes 2500 Kč. Z ničeho nic se ve stélce či na vlepené vložce udělaly bubliny, při chůzi jsem měla pocit jako že jdu po valše Šla jsem je reklamovat a paní mi řekla, že můžu žádat, co chci, ale stejně se první jde cestou opravy. Boty opravili vlepením dovnitř nové vložky na tu starou a boty mě tlačí, je v nich zima a navíc se staly děsně nepohodlnýma a jelikož už jsou prošláplé, tak tlačí do malíčků v jiném úhlu... včera jsem jim je tam odnesla, že je opravdu už nechci. Paní mi řekla, že tam napíše rovnou, že chci vrátit peníze, protože je pochopitelné, že malé boty mi budou na nic a že je to i logické, že se zmenšil prostor u prstů když je tam vyšší stélka. Jsem zvědavá- tady na Rodině mi psaly holky, že Reno peníze nevrací a tady paní vypadala, že to dělají běžně. U PC jsem taky žádala už několikrát vrácení peněz - kazový stroj i teď před končící zárukou vím, že ho půjdu ještě jednou reklamovat - nikdy mi vstříc nevyšli. Jen mi už několikrát v prodejně poradili netbook utopit (mám ho pojištěný). Nechci jít cestou podvodu, ale štve mě nehorázně, že na netbooku už není skoro nic původního a furt se vyskytují poruchy...
|
|
|
|
|
|