Ivča11 |
|
(31.1.2012 19:25:05) Dobrý večer, máte někdo zkušenost se zrušením objednávky z e shopu? Před více než dvěma měsíci jsem si objednala dětskou postýlku - dodací lhůta 5 dní, dosud mi zásilka nebyla dodána, když e shop kontaktuju, vždycky slíbí, že už zboží posílají - jednou napíší, že hned druhý den (pak se 3 týdny nic neděje), naposled mi tvrdili, že jim to "teprve" dojde do skladu, ale v úterý už to pošlou (myšleno minulé úterý), už mi teda došla trpělivost, chci tu objednávku stornovat - taky bych se ráda postýlky dočkala předtím, než porodíma nevím, jestli stačí, že jim pošlu poslední mail, že vzhledem k tomu, že přes opakované ujišťování dosud nebyla zásilka dodána, ruším svoji objednávku a bude to takto stačit (nemůžu najít nějaký paragraf, který bych tam uvedla a v obchodních podmínkách mají řešenou pouze reklamaci při závadě na dodaném zboží). Nic jsem neplatila, jde mi hlavně o to, aby mi najednou za půl roku nedošel jejich balík a nechtěli po mně peníze.
|
X E N A |
|
(31.1.2012 19:36:51) Žádnej paragraf nepiš, normálně jen napiš mejl:
Jelikož jste nedodrželi termín dodání vč. pěti termínů náhradních, tímto ruším svoji objednávku č. ze dne.
Hotovo.
|
Ivča11 |
|
(31.1.2012 19:40:59) www.kocarek.cz. Maila, že pokud mi to nedodají, tak to budu chtít zrušit jsem jim psala už minulé pondělí a nějaké výhružky mi neodepsali - jenom to, že to už "zítra bude" a že jsem velmi laskavá, že teda ještě ty 3 dny počkám.
|
X E N A |
|
(31.1.2012 19:42:37) To jseš teda dobrá, to já bych ho už z principu nechtěla.
|
Ivča11 |
|
(31.1.2012 19:56:43) No dala jsem jim poslední šanci a tímto končím, motalo se to ještě kolem Vánoc, tak jsem si říkala, že třeba nestíhají. Nejvíc mě štve,že jsem si tu postýlku původně vybrala v jiném e shopu (tam jsem mezitím už něco brala a všechno bylo úplně v pohodě), jenže jsem si pak našla tady tenhle "obchod", kde to měli o něco levnější. A když se jim podívám do nabídky, tak celou dobu tam tu postýlku mají skladem, tak by mě zajímalo, z kolika lidí ještě dělají idioty (kupodivu tam nemají místo na komentáře).
|
|
|
|
|
Vínečko |
|
(31.1.2012 20:34:03) Ivčo, pokud je to po avízovaném termínu dodání tak to normálně oznam mailem a objednávku zruš.
|
Lucie+3 |
|
(31.1.2012 21:48:14) Jasně, přesně tak, taky jsem to už několikrát musela udělat, normálně jsem nepsala, že žádám o storno objednávky z toho a z toho důvodu...a vždy ok...
|
|
|
|