Fous&fousek |
|
(11.2.2012 21:18:43) Začátkem ledna jsem na aukru prodávala balík věcí po dcerce. Vyhrála ho paní, celková cena 213 Kč za 17 moc pěkných hadříků. Uplynul nějaký čas a kontaktovala jsem jí, protože mi nepřišly openíze. Ozval se její přítel, že je s dítětem v nemocnici a že má o věci zájem. Napsala jsem, že počkám, že v pohodě. Pak zase nějakou dobu nic, pak mi napsal, že peníze poslal. Ale nic nepřišlo. Tak jsem se ozvala a on odpověděl, že peníze poslal, ale vrátily se mu kvůli špatnému číslu účtu. Číslo jsem znovu poslala a poradila, ať peníze vloží na pobočce rovnou na účet. Tak jsem zvědavá. Už ale přemýšlím, co udělám, když peníze tak do dvou týdnů nedorazí. Přestává se mi to celé líbit. Kolik má vlastně na aukru kupující na zaplacení dlužné částky? A máte podobnou zkušenost? díky za vaše postřehy
|
Lenka, Lenča 4/07+Vašík 8/12 |
|
(11.2.2012 21:20:50) je to podvod,klasika
|
|
LaviON |
|
(11.2.2012 21:24:16) dej mu termín, do kdy čekáš(tak týden) pak prodej znovu.
|
|
Epepe |
|
(11.2.2012 21:24:35) Já mám zkušenost se sebou. Nevím, jestli jsem někdy zdržovala dva měsíce, to už je fakt docela dlouho. Ale stává se mi, že na to zapomenu, pak mi prodejce napíše, já si řeknu A jo!, pak zase zapomenu ... A než se donutím, tak je pár týdnů pryč.A taky si vymýšlím všelijaké výmluvy.
|
Epepe |
|
(11.2.2012 21:25:49) A zboží zájem mám.
Ale samozřejmě chápu a souhlasila bych s tím, kdyby někdo tak dlouho čekat nechtěl. Dát nejzazší termín je dobrý nápad.
|
|
|
Lillu+B&J |
|
(11.2.2012 21:40:46) Výmluvy a lži,poslední dobou se to tam bohužel rozmáhá,teď jsem řešila téměř identickou situaci.Po 14 dnech jsem napsala negativní hodnocení a poslala formulář na vrácení provize.Koukám na hodnocení,když jsou dobrá,čekám déle.
|
|
Krevetka |
|
(11.2.2012 22:29:45) Fousku, bohužel mám podobnou zkušenost. To, co prodáváme my jde mnohdy do desetitisíců, někdy i víc. A připadá mi, že si lidi špatně uvědomí svoji fin. situaci, Přihazují a pak se leknou té částky. Vždy, když nastal problém to byl člověk s pozitivním hodnocením. Samozřejmě nám to vždy způsobí problémy, protože třeba někdo jiný by měl opravdový zájem. Teď se nám to stalo 2x po sobě, neozývali se několik dní, pak teda zavolali a začali smlouvat, že si zboží vyzvednou až na jaře, že jsou mrazy atd. Nabídli jsme další řešení, které by vše vyřešilo, už se neozvali vůbec. Takže bohužel se s tím asi musí počítat, že ne vždy narazíš na fér kupujícího. S prodávajícími jsem problémy nikdy neměla, naopak, ve všech případech rychlé jednání, věci perfektně zabalené apod.
|
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(12.2.2012 0:51:34) Jednou se mi stalo, že jsem vyhrála dvě aukce u dvou různých lidí, na obě dvě dočista zapomněla, až mi jeden pán volal, já jsem se strašně styděla, opravdu mi to vypadlo z hlavy, a hned v ten zaplvtila, i té druhé paní, vůbec jsem se nedívala na emaily, a doteď jsem ráda, že počkali s negativním hodnocením prostě mi to úplně vypadlo z hlavy. Opravdu i to se stává. Měli trpělivost se mnou 3 týdny bez odezvy
|
|
zlatožlutá |
|
(12.2.2012 1:53:17) Já to měla obráceně. Koupila jsem stan s podsadou, zaplatila a nic. To nic trvalo víc než čtvrt roku. Pak se prodávající ozval, že byl v nemocnici po havárce a že to pošle. Ale zas nic, to poslání trvalo další dva nebo tři týdny, nevěděl si rady s dopravou. Ale nakonec to klaplo.
|
|
Fous&fousek |
|
(12.2.2012 8:23:21) Já tomu asi dám ještě ty dva týdny a pak aukci zruším a vypíšu novou. Paní hned po vyhrané aukci vyplnila formulář přeprav a já jsem jí odpověděla. Noavíc se jedná jen o 213Kč, to přece není částka, která by mohla někoho zruinovat. Kdyby si šla stejné hadříky koupit do sekáče, tak by za ně dala minimálně tisícovku, takže to byl dobrej kauf. Mým cílem nebylo vydělat, ale zbavit se hadříků. Jo, a hodnocení neměla paní žádné, zřejmě je na aukru nová.
|
|
|