Pomerančová kokoska |
|
(15.2.2012 20:01:15) Za 14 dní se stěhujem a já už samozřejmě plánuju, jak zařídíme dětem pokojík. Jestli nevyužít stěhování k tomu, že bych dětem pokojík nějak více rozdělila. Dcera jde v září do školy.
Mladší syn byl teď 5 dní u babičky a jejich "rozdělené" usínání bylo super, žádné volání, žádné povídání, žádné courání sem a tam - já nemusela "pěnit", že zas neusínají. Prostě zalehnout, párkrát se na něco zeptat a starší dcera spala. Tak mě napadla varianta, že bychom pokojík rozdělili i tak, že by jeden měl postel na jedné a druhý na druhé straně, doteď měli postýlky vždycky u sebe. Zas na druhou stranu, neměla jsem nikdy sourozence, takže nemůžu posoudit, jestli je to dobrý nápad. Poraďte, prosím
|
Pomerančová kokoska |
|
(15.2.2012 20:13:38) No, já si myslím, že když se jich zeptám, že budou chtít nechat postele u sebe. Spíš mi jde sobecky o mě Večer jsem už ko a pak je hodinu umravňuju, ať už jsou zticha, ať usnou, že ráno vstávaj a tak. Zas na druhou stranu jim to večerní kecání nechci brát za každou cenu, vím, že spousta lidí, co má sourozence, na to vzpomíná.
|
Jahala. |
|
(15.2.2012 20:23:29) Jako myslíš, že když bude postel na druhym konci pokoje tak, že spolu nebudou kecat Tak v to bych nedoufala
|
Pomerančová kokoska |
|
(15.2.2012 20:30:03) No, myslím, že v tomhle věku, když na sebe neuviděj a budou dál od sebe - pokoj je velkej, že nevydržej kecat tak dlouho...
Tak to tak asi fakt udělám, zas by tu změnu mohli nést automaticky, když budem v novém. Taky malá jde v září do školy, tak bych chtěla pokojík uzpůsobit tak, aby se mohla soustředit na úkoly a tak...
|
|
zerat |
|
(16.2.2012 7:24:54) Soustředit na úkoly se Ti stejně nejspíš dobře nebude ať už bude mít sourozence v pokoji kdekoliv, bude se muset naučit, že úkoly a škola má přednost a je to úděl všech, kteří do školy věkem dospějí Aspoň teda naší holce bylo fuk, kde ségra je, vadilo jí, že ona se musí učit a mladší si může hrát, malovat, modelovat... Co si pamatuju moje ségra bývala stejná a dělají to teď i její děti
|
|
|
|
|