katyn |
|
(13.9.2012 9:34:11) Před týdnem jsem udělala větší objednávku na internetovém obchodě www.znackovehracky.cz. S jednou položkou jsem se unáhlila a chtěla ji ve lhůtě 14 dnů od zakoupení vrátit. Už jsem chtěla balík odeslat, ale na něco jsem se ještě chtěla zeptat, ale mobil vypnutý a pevnou nikdo nezvedal, tak že si to tedy najdu na jejich stránkách. A najednou nikde nic, jen "Vážení zákazníci,ze závažných provozních důvodů byl provoz e-shopu znackovehracky.cz pozastaven a bude zprovozněn pravděpodobně koncem září nebo počátkem října.Děkujeme za pochopení". Na e-mail nikdo nereaguje, tak si ani netroufám poslat balík zpět, protože se domnívám, že buď se mi vrátí a nebo nevrátí, ale nejsem si jistá, že by se mi vrátily peníze. Samozřejmě pokud obchod zase zprovozní, bude už po lhůtě 14 dnů od nákupu. Neznáte někdo tento obchod a nebo nesetkal jste se podobnou situací? Naštěstí nejde o život, řešit to nehodlám, to se nedá nic dělat, ale jak se říká, za blbost se platí, měla jsem objednávat s rozmyslem :o)
|
katyn |
|
(13.9.2012 10:01:21) Syn má rád hračky do Bruder /bagry,traktory/, něco jsem mu slíbila a když už jsem to kupovala, tak jsem vzala i něco navíc, právě na Vánoce. Doma mi pak došlo, že tu jednu věc jsem neměla kupovat. Na mmb jsem to už dala :o) Dokonce se mi jedna paní ozvala, ale chtěla na to slevu, to si to raději nechám, než fungl novou hračku prodávat pod cenou.
|
katyn |
|
(13.9.2012 11:04:57) JOHN DEERE 6920 traktor + přívěs, stál Kč 638,-, plus poštovné k tomu
|
|
|
|
|
Bára a kluci |
|
(13.9.2012 10:28:28) Napiš jim e-mail s informací, že chceš hračku vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů a že z důvodu dočasného uzavření obchodu jim to pošleš až poté, co obchod opět zprovozní.
Ty jsi povinna v té zákonné lhůtě 14ti dnů oznámit prodejci odstoupení od kupní smlouvy, uvést datum a číslo objednávky. Tuhle informaci musíš elektronicky nebo telefonicky sdělit nejpozději 14. den - počítá se to tuším ode dne následujícího od převzetí zboží.
Pokud by se obchodník cukal, ať si nastuduje zákony.
Kopíruji ti sem nějaké info: Kdy je možné nejpozději doručit odstoupení od kupní smlouvy, od koupi? Odstoupení od kupní smlouvy však v poslední den lhůty nestačí jen odeslat. Musíte jej v tento den prokazatelně oznámit (doručit) prodávajícímu. Klasický dopis tedy pošlete raději tři dny předem, nejlépe doporučeně. Oznámení mailem sice stačí až v poslední, čtrnáctý den, ale tak, aby si jej adresát mohl reálně přečíst během své provozní doby. Navíc vznikne-li spor ohledně doručení mailu, bude důkazní povinnost na straně odesílatele.
Oznámení o odstoupení od koupě je nutné oznámit do 14 dní, zboží můžete poslat později Čtrnáctý den je nicméně rozhodující jen pro oznámení (doručení) odstoupení od smlouvy. Stačí tedy, když toto odstoupení oznámíte prodávajícímu včas, zatímco samotné zboží můžete poslat zpátky až třeba patnáctý den - nárok na jeho vrácení tím neztratíte.
|
katyn |
|
(13.9.2012 11:06:15) E-mail jsem poslala, ale nikdo ho buď nečetl a nebo na něj neodpověděl.
|
Bára a kluci |
|
(13.9.2012 12:05:48) To nevadí - hlavně si ho nech v odeslané poště, protože pokud by se pak bránili, že nic nedostali, je prokazování na straně odesílatele, tedy tvojí, aby dokázal, že zprávu odeslal.
|
withep |
|
(13.9.2012 14:03:10) Já bych to v tomto případě poslala raději písemně - doporučeně na adresu uvedenou na faktuře.
|
|
|
|
|
petra | •
|
(19.9.2012 18:31:50) Dobrý den, já mám velice dobré zkušenosti s tímto obchodem, v loni na Vánoce jsem koupila křečka Zhu Zhu a nefungoval, po telefonické domluvě mi ho bez jakých-koli problémů vyměnily. Před tím jsem volala, že bych potřebovala k Bruder traktorům volanty, poslaly mi je v obálce jen tak s tím, že mi věří, že fakturu uhradím. S tímto obchodem jsem byla vždy spokojená s příjemným jednáním. Myslím, že se nemusíte bát , přeji hezký den :o))
|
|
informace | •
|
(27.9.2012 12:43:07) Vážení zákazníci a diskutující, dovolte mi prosím reagovat na Vaši diskusi, kdy nastalá situace není způsobena nezodpovědným a neseriozním jednáním našeho bratra, syna a švagra, Jiřího Hlobila. Důvodem je velmi nečekané a tragické úmrtí pana Jiřího Hlobila. Pevně věříme, že pochopíte tento velmi smutný důvod, proč nemůžete vyřešit Vaší reklamaci či žádost o vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy. Bohužel, ač bychom rádi, Vám nemůžeme více pomoci, jelikož oprávněná dědička ohledně těchto věcí nekomunikuje ani s námi, jeho nejbližšími. Věc je tak otázkou dědického řízení, které bude probíhat. V případě neřešitelnosti problému, podáme bližší informace na telefonu 728019236. Děkujeme za pochopení.
|
|
|