jamall |
|
(16.1.2013 18:35:25) Dobrý večer, chodí někomu zde z Rodiny dítě do logopedické školy a jaké to tam je? A může dítě časem přejít na klasickou zš? Jak probíhá výuka a jak jste s logoškolou vy i vaše dítě spokojené? A jak probíhá přihlašování do logoškoly? Děkuji všem za podrobné info o škole, o výuce a o všem. A také by bylo fajn napsat kde ta vaše škola sídlí či jak se jmenuje.
|
karma |
|
(16.1.2013 19:40:00) Dítě ve škole nemám, ale jedna sousedka vodila nejstarčího chlapce, ve třetí třídě nyní chodí na běžnou zš, hodnocenou ve městě jako poměrně náročnou, co vím, daří se mu. Takže přestoupit jde. (skoro se omlouvám, že reaguju, neb nemám přímou zkušenost, ale furt se tady nic neobjevuje). Mmch chlapec chodil i do logoškolky, když jsem se sousedky-jen ze zvědavosti- na školku vyptávala, byli tam spokojení.
|
jamall |
|
(16.1.2013 19:52:07) sisan, to vůbec nevadí. Já jsem vděčná i za tvůj názor. Moc děkuji. Jsi blízko své sousedky takže i tvůj názor se počítá.
|
|
|
..maya.. |
|
(16.1.2013 19:59:36) ahojky, syn chodí do logo školy, je to malá soukromá škola, taková rodinná, dneska jsem šla například s třídní domů-ona doprovázela nás- pěkně jsme si popovídali, kdykoliv cokoliv je problém vše se řeší, hledá se řešení..děti které se logopedické vady zbaví přecházejí normálně na základku ale většinou chtějí chodit dál do logo školy alespon u nás to tak je..rozdíl mezi klasickou zš a touhle můžu porovnávat, mám staršího na běžné základce..
|
..maya.. |
|
(16.1.2013 20:02:28) jinak doporučení do logo školy dává PPP nebo SPC, rozhoduje ředitel podle postižení, logopedii má syn dvakrát do týdne, jeden den klasickou logopedii na dyslalii a druhý den na dysfázii, má dva sešity, učitelé jsou spec.pedagogvé logopedi, spolupracují i s spc, syn chodí do druhé třídy a udělal veliký pokrok. Tato základka je v Ostravě Hrabůvce
|
|
|
Martule, 2děti |
|
(16.1.2013 20:03:16) Ano. Moje dcera s vývojovou dysfázií (expresivní). Je to tam skvělé. Je to logotřída při škole pro sluchově postižené a při SPC pro sluch.p. a VADY ŘEČI. Ve třídě je 9 žáků. Jedou podle běžných osnov, aby děti, které přestanou logpéči potřebovat, mohly kdykoliv přejít na běžnou ZŠ. V tuto chvíli jsou třídy jen po čtvrtý ročník, pátý už by měl být na běžné ZŠ. Při velkých problémech se děti integrují mezi sluchově post děti a tam už je vyuka rozložena na 10 tříd základky. K dětem jsou vstřícní a s každým se snaží jednat individuálně. Logopedii mají jako předmět navíc dvakrát týdně. Logopedka si průběžně bere děti bokem a pracuje individuálně (střídá co hodinu jednoho). Já i dcera jsme velmi spokojené. Každý den mají domácí úkoly 2 až tři. Je to dřina, ale jinak to nejde, pokud mají držet krok s běžnými základkami. A jak probíhá přihlašování do logoškoly? Byli jsme normálně u zápisu, kde byli i zástupci SPC. Všechny přijaté děti už předem byly s SPC v kontaktu. Někteří přešli z běžných ZŠ, jiné (moje dcera) z logoškolky. A jde o Zlínský kraj.
|
Martule, 2děti |
|
(16.1.2013 20:06:12) Mělo tam být, že děti přešly z běžných MŠ, ne ZŠ.
|
|
|
Kvíza | •
|
(16.1.2013 20:52:24) Nechodí. Ale ve škole, kterou dítě navštěvuje, mají oddělenou logopedickou třídu. V logopedické třídě je poloviční počet dětí. Nevím, nakolik mají přizpůsobenou výuku, třída funguje pro prvňáčky a druháčky, ve třetí třídě se děti z této třídy rozdělí mezi zbývající tři třídy v ročníku. Díky tomu je i v normálních třídách v prvních dvou letech snížen počet dětí, aby ve třetí mohly logopedické absorbovat. Myslím, že to není špatné řešení.
|
jamall |
|
(16.1.2013 21:58:36) Kvízo a co to je za město prosím? A jak se ta škola jmenuje?
|
|
|
loga | •
|
(16.1.2013 22:23:05) Můj syn začne chodit do logotřídy v Kolíně. Bude tam 10 dětí, už dostal IVP. Prý má škola výsledky, doufám, že bude moci později přejít do normální třídy. Takže zkušenost zatím nemám. Pro nás nebyla jiná volba, jinam by jít nemohl, nikdo mu nerozumí.
|
Promka+K(02)+Š(07) |
|
(17.1.2013 8:12:55) Logo, na trojku? Já mám syna na běžné ZŠ v logopedické třídě - Kolín. Jako "logopedickou" označují jen první třídu, pak je to "dyslektická", protože u většiny dětí s logopedickou vadou se nějaká dys projeví. Jedou podle standardních osnov ZŠ (program tvořivého učení), pokud se dítě zlepší přechází do běžné třídy. Všichni ve třídě mají IVP. Je třeba doporučení logopeda a PPP. Ke konci první a pak každé dva roky chodí na "přehodnocení" do PPP. Syn má dyspraxii (špatnou motoriku po všech stránkách) a zadrhává, nyní je ve tředí třídě a je spokojený. Jak v malém kolektivu, tak s píučkou.
|
loga | •
|
(18.1.2013 22:03:23) Promko - díky moc za informace. Už jsem slyšela od více mamin, že je 3. ZŠ s log. třídou dobrá, takže jsem ráda, že jsme dostali doporučení a že ta možnost je.
Nevím jak by jsme to zvládali jinak, jsou města nebo městečka, kde taková třída nebo škola není, to si neumím vůbec představit, to by ho do školy nevzali asi ani po roce.
|
Promka+K(02)+Š(07) |
|
(29.1.2013 10:32:54) Logo, ještě mne napadlo. Tvůj syn bude mít stejnou učitelku jako měl Kryštof, tedy pokud jí od září nechají "déčko". Myslím, že budete spokojeni. Je dětmi milovaná a při tom si umí zajistit respekt. V Kryštofově třídě se vytvořil výborný kolektiv a určitě je to i její zásluha. Jen kvůli ní mne mrzí, že mladší syn bude mít odklad. Už jsme se obě těšily, že ho také nafasuje.
|
|
|
|
Promka+K(02)+Š(07) |
|
(17.1.2013 11:16:32) Původně jsme také počítali s tím, že bude v logotřídě jen první ročník a pak přejde do běžné třídy. Jenže, ač s věkem krásně kompenzuje logopedickou vadu, dost ho zpomaluje ta dyspraxie, ke které se přidala lehčí dyslexie a dysgrafie (asi? - vynechává písmenka ve slovech). Je velmi chytrý, ale pomalý a hodně prožívá neúspěch. Kolektiv 12 dětí (navíc bezva parta) a individuální přístup mu naprosto vyhuvuje. V běžné třídě by nestíhal a špatně by to snášel. Jo, a z jejich třídy zatím žádné dítě nepřešlo do běžné. Všechny mají nějakou logopedickou vadu a u všech se projevila porucha učení.
|
..maya.. |
|
(17.1.2013 13:26:49) nj dysfázie je vlastně souhrn všech dys poruch..a ty se dají jasně prokázat až ve druhé třídě
|
|
|
|
|