| angrešt |
 |
(9.7.2013 15:34:51) Učím se přes Skype (třeba dnes mám lekci), ale kombinovaně s prezenčními lekcemi. Přes Skype pouze konverzace a opakování, nové učivo vždy prezenčně.
Přes Skype mám nižší míru pozornosti, chybí mi přímý kontakt, jsem roztěkanější. Ale jako opakovací konverzace pro zabránění zapomínání je to skvělé. Tak často byhc prezenčně chodit prostě nemohla.
Na druhou stranu to vůbec není špatné s malým dítětem. To je organizace prezenčních lekcí tak komplikovaná, že Skype je docela úleva.
technicky je důležité najít si učitele s kvalitním mikrofonem - je to docela problém, ta moje má nic moc chrchlátko a občas špatně rozumím.
Asi by pro mě bylo přijatelné mít výhradně přes Skype jen jazyk, kteýr už "umím" a potřebuju ho spíš rozvíjet a vylepšovat si komunikaci. Na to je to fajn.
Ale učit se nový jazyk přes Skype je podle mě blbý, tam to chce pozorného učitele, který jednka dobře vnímá i jemné chyby už v zárodku, jednak dodá takovou tu duševní podporu, že to půjde hladce, což mi přes Skype prostě moc nefunguje, je to neosobnější, i já, i učitelka prostě vnímáme v tu chvíli jiné okolí a reagujeme ne zcela souznivě.
|
| angrešt |
 |
(9.7.2013 15:40:37) Jo, a ještě se ptáš na učení se doma - tak já se učím tím, že přepisuju svoje zápisky z lekcí do jiného sešitu, tím se učím nejvíc.
A pak dostávám různé domácí úkoly, pokud mám lekci přes Skype, tak dostanu úkol do schránky a vypracovaný ho hodím učitelce do schránky (bydlí v dosahu, není problém tam dojít, když jdeme na procházku s dítětem).
|
|
|